chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво жтд: пръска масло при извадена щека, защо?
Collapse
X
-
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
-
vensai написа:chaveto написа:Не спъва много защото следващият опитва да компенсира загубите. Бош сервиза който се намира в двора на Технотест мисля, че беше 40лв стенд и 60лв труд ако се почиства........ Ако трябва да се смени нещо се доплаща отделно.За пръскането и пушенето през капачката си почисти масленият сепаратор + маркучите.Белият пушек не е лошо да направиш клип както спомена колегата по нагоре и да кажеш на какво мирише.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
chaveto написа:emzo написа:Да не съм лош пророк ама няма да е свещ, но така или иначе зима иде, трябва да се сменят!мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
vensai написа:Еми тя нито прекъсва нито харчи масло. Обаче димът като се опитах да го помириша беше доста лютив Днеска ще ми гледат свещите в едно сервизче на Красно село и ще пиша после подробности, но и според мен свещ.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
AthlonXP написа:vensai написа:Еми тя нито прекъсва нито харчи масло. Обаче димът като се опитах да го помириша беше доста лютив Днеска ще ми гледат свещите в едно сервизче на Красно село и ще пиша после подробности, но и според мен свещ.Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
[color=]Смених ги най накрая тия свещи с Искра Имах обаче следния проблем - оказа се че от завода на фият до 99 година 11 месец слагат от тези които се захваща обувката на свеща с гайка а след това вече са със съвсем други обувки и самите свещи като цяло са еднакви но в най горната час са различни и обувката се щрака за тях.От магазин Косер ми казаха че нямат такива тип Искра с новия тип захващане, докато от Беру, Бош и т.н. се предлагат. Аз обаче преправих обувките като удължих кабела на обувките и сложих нови и ги стегнах с гайката за сега не забелязвам проблеми и всичко е точно, проблема е че е ограничено мястото и много неща трябва да се разместват за да има достъп. А сега за проблема с пушека - при първото палене с новите свещи щом я запаля излиза видимо по малко количество бял дим и видимо се появи и черен дим, но бялия дим не е изчезнал на пълно. Ще продължа наблюденията си и ако нещо се промени ще пиша пак.[color]Може и в цвета по подразбиране. Пише се Фиат.Модераторски екип на fiat-bg.orgAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Днеска направих и клипче как ускорява колата - съжалявам ако не е много по темата но исках да знам с тези симптоми това ускорение дали е нормалноhttp://vbox7.com/play:63d2ca98и фактите, освен вече споменатите - духане от капачката за маслото и белия дим 1. колата не беше добре загряла - с две чертички по надолу от нормата2. размера на гумите е 195/55/153. температурата на вънка беше около -2 градуса и пътя беше абсолютно равен без наклони :D4. със спортен филтър съм5. без катализатор и гърнета с ремус6. запушен EGR клапанAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
vensai написа:Днеска направих и клипче как ускорява колата - съжалявам ако не е много по темата но исках да знам с тези симптоми това ускорение дали е нормалноhttp://vbox7.com/play:63d2ca98и фактите, освен вече споменатите - духане от капачката за маслото и белия дим 1. колата не беше добре загряла - с две чертички по надолу от нормата2. размера на гумите е 195/55/153. температурата на вънка беше около -2 градуса и пътя беше абсолютно равен без наклони :D4. със спортен филтър съм5. без катализатор и гърнета с ремус6. запушен EGR клапан04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:vensai написа:Днеска направих и клипче как ускорява колата - съжалявам ако не е много по темата но исках да знам с тези симптоми това ускорение дали е нормалноhttp://vbox7.com/play:63d2ca98и фактите, освен вече споменатите - духане от капачката за маслото и белия дим 1. колата не беше добре загряла - с две чертички по надолу от нормата2. размера на гумите е 195/55/153. температурата на вънка беше около -2 градуса и пътя беше абсолютно равен без наклони :D4. със спортен филтър съм5. без катализатор и гърнета с ремус6. запушен EGR клапан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар