Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво жтд: пръска масло при извадена щека, защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    chaveto написа:
    Не спъва много защото следващият опитва да компенсира загубите. Бош сервиза който се намира в двора на Технотест мисля, че беше 40лв стенд и 60лв труд ако се почиства........ Ако трябва да се смени нещо се доплаща отделно.За пръскането и пушенето през капачката си почисти масленият сепаратор + маркучите.Белият пушек не е лошо да направиш клип както спомена колегата по нагоре и да кажеш на какво мирише.
    http://vbox7.com/play:0421c7a0направих клипче, вижте дали така е добре ако не ще направя друго :D снимах и мигащата лампа на таблото - при диагностиката ми казаха че било изгоряло реле на свещите - съжалявам ако съм пропуснал да го спомена, но това е защото и преди да почнеше да ми светка пак си пушеше бял дим
    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

    Коментар


      #62
      Днеска изолирах EGR и сега от белия дим пуши бая повечекак се чисти тоя маслен сепаратор + маркучите. има ли тема с подробно описание
      Alfa Romeo 147 2004 mJetd

      Коментар


        #63
        vensai написа:
        chaveto написа:
        Не спъва много защото следващият опитва да компенсира загубите. Бош сервиза който се намира в двора на Технотест мисля, че беше 40лв стенд и 60лв труд ако се почиства........ Ако трябва да се смени нещо се доплаща отделно.За пръскането и пушенето през капачката си почисти масленият сепаратор + маркучите.Белият пушек не е лошо да направиш клип както спомена колегата по нагоре и да кажеш на какво мирише.
        http://vbox7.com/play:0421c7a0направих клипче, вижте дали така е добре ако не ще направя друго :D снимах и мигащата лампа на таблото - при диагностиката ми казаха че било изгоряло реле на свещите - съжалявам ако съм пропуснал да го спомена, но това е защото и преди да почнеше да ми светка пак си пушеше бял дим
        Съдейки от това което видях........ не е изгоряло реле за подгревните свещи !!! имаш една или повече изгорели свещи, затова като запалиш и пушиш сив дим (неизгоряла нафта) смени изгорелите свещи и ще спреш да пушиш, даже ще палиш по леко този маслен сепаратор е една пластмасова кутия зад смукателния колекор !! ще я видиш в нея влизат маркучи ! http://img196.imageshack.us/i/83437646.png/колата ти работи идеално, само подгревните свещи и нямап проблеми
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          #64
          Ами да, утре ще ги гледам в един сервиз свещите и релето :D Надявам се да не е дюза както се говореше по горе
          Alfa Romeo 147 2004 mJetd

          Коментар


            #65
            Да не съм лош пророк ама няма да е свещ, но така или иначе зима иде, трябва да се сменят!
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #66
              emzo написа:
              Да не съм лош пророк ама няма да е свещ, но така или иначе зима иде, трябва да се сменят!
              На мен ми прилича на масло този пушек Няма да е от свещ или дюза.

              Коментар


                #67
                chaveto написа:
                emzo написа:
                Да не съм лош пророк ама няма да е свещ, но така или иначе зима иде, трябва да се сменят!
                На мен ми прилича на масло този пушек Няма да е от свещ или дюза.
                не е, масло не харчи :D
                Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                Коментар


                  #68
                  chaveto написа:
                  emzo написа:
                  Да не съм лош пророк ама няма да е свещ, но така или иначе зима иде, трябва да се сменят!
                  На мен ми прилича на масло този пушек Няма да е от свещ или дюза.
                  Не едва ли е от масло, от маслото ще му люти на очите, пък ако е масло (турбина евентуално) едва ли ще спре да хо харчи като загрее, ако е дюза ще му прекъсва в някаде межу 1300 и 2000 уборота мотора, залагам на свещ и съм сигурен, че релето за погряването работи.
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар


                    #69
                    Еми тя нито прекъсва нито харчи масло. Обаче димът като се опитах да го помириша беше доста лютив Днеска ще ми гледат свещите в едно сервизче на Красно село и ще пиша после подробности, но и според мен свещ.
                    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                    Коментар


                      #70
                      vensai написа:
                      Еми тя нито прекъсва нито харчи масло. Обаче димът като се опитах да го помириша беше доста лютив Днеска ще ми гледат свещите в едно сервизче на Красно село и ще пиша после подробности, но и според мен свещ.
                      Какво стана ??
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар


                        #71
                        AthlonXP написа:
                        vensai написа:
                        Еми тя нито прекъсва нито харчи масло. Обаче димът като се опитах да го помириша беше доста лютив Днеска ще ми гледат свещите в едно сервизче на Красно село и ще пиша после подробности, но и според мен свещ.
                        Какво стана ??
                        Съжалявам днеска не успях да свършим работа, човека искаше да я оставя обаче на мен ще ми трябва тия дни.Мисля направо да сменя и 4-те свещи с тия Искра - доста ги хварят и ще си ги сменя сам и ако продължава така значи е релето. Веднага щом го направя ще пиша тук а и пичовете от форума са дали достатъчно подробно описание как става, защо да давам грешни пари Следи темата най вероятно до сряда ще съм готов
                        Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                        Коментар


                          #72
                          [color=]Смених ги най накрая тия свещи с Искра Имах обаче следния проблем - оказа се че от завода на фият до 99 година 11 месец слагат от тези които се захваща обувката на свеща с гайка а след това вече са със съвсем други обувки и самите свещи като цяло са еднакви но в най горната час са различни и обувката се щрака за тях.От магазин Косер ми казаха че нямат такива тип Искра с новия тип захващане, докато от Беру, Бош и т.н. се предлагат. Аз обаче преправих обувките като удължих кабела на обувките и сложих нови и ги стегнах с гайката за сега не забелязвам проблеми и всичко е точно, проблема е че е ограничено мястото и много неща трябва да се разместват за да има достъп. А сега за проблема с пушека - при първото палене с новите свещи щом я запаля излиза видимо по малко количество бял дим и видимо се появи и черен дим, но бялия дим не е изчезнал на пълно. Ще продължа наблюденията си и ако нещо се промени ще пиша пак.[color]Може и в цвета по подразбиране. Пише се Фиат.Модераторски екип на fiat-bg.org
                          Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                          Коментар


                            #73
                            Днеска направих и клипче как ускорява колата - съжалявам ако не е много по темата но исках да знам с тези симптоми това ускорение дали е нормалноhttp://vbox7.com/play:63d2ca98и фактите, освен вече споменатите - духане от капачката за маслото и белия дим 1. колата не беше добре загряла - с две чертички по надолу от нормата2. размера на гумите е 195/55/153. температурата на вънка беше около -2 градуса и пътя беше абсолютно равен без наклони :D4. със спортен филтър съм5. без катализатор и гърнета с ремус6. запушен EGR клапан
                            Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                            Коментар


                              #74
                              vensai написа:
                              Днеска направих и клипче как ускорява колата - съжалявам ако не е много по темата но исках да знам с тези симптоми това ускорение дали е нормалноhttp://vbox7.com/play:63d2ca98и фактите, освен вече споменатите - духане от капачката за маслото и белия дим 1. колата не беше добре загряла - с две чертички по надолу от нормата2. размера на гумите е 195/55/153. температурата на вънка беше около -2 градуса и пътя беше абсолютно равен без наклони :D4. със спортен филтър съм5. без катализатор и гърнета с ремус6. запушен EGR клапан
                              С ремапнат комп ли си ?Моята Брава такива обороти не може да направи или поне аз така си мисля.Не искам и да опитвам. Според мен колата ти е наред. До колкото успях да видя, колата не е загряла добре. На половината на половината беше. Не я карай така когато не е загряла.
                              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                              Коментар


                                #75
                                vgeorgiev написа:
                                vensai написа:
                                Днеска направих и клипче как ускорява колата - съжалявам ако не е много по темата но исках да знам с тези симптоми това ускорение дали е нормалноhttp://vbox7.com/play:63d2ca98и фактите, освен вече споменатите - духане от капачката за маслото и белия дим 1. колата не беше добре загряла - с две чертички по надолу от нормата2. размера на гумите е 195/55/153. температурата на вънка беше около -2 градуса и пътя беше абсолютно равен без наклони :D4. със спортен филтър съм5. без катализатор и гърнета с ремус6. запушен EGR клапан
                                С ремапнат комп ли си ?Моята Брава такива обороти не може да направи или поне аз така си мисля.Не искам и да опитвам. Според мен колата ти е наред. До колкото успях да видя, колата не е загряла добре. На половината на половината беше. Не я карай така когато не е загряла.
                                Аз отчасти мога да ти отговоря вмест онего - не е с ремап, тъй като набира бавно за ремап. Отделно колегата я цеди до към 4800 об, което е безсмислено. До към 4000, най-грубо е оптимално. Максималните са ограничени на 5200.

                                Коментар

                                Working...
                                X