Те баварците не се подчиняват на физичните закони :D затова 3 литровите им мотори горят при 200 по 9/100.Накарай въпросната кола да направи моментният разход от снимката по долу и пак няма да ти повярвам че каквато и кутия да му сложат на този таралясник,ако се гоним по магистрала пак ще изгори минимум с 30-40% повече от мен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD vs TDI
Collapse
X
-
Reptile написа:chaveto написа:Хитрите минаха тихо мълком. Нали се сещаш, че тази технология не е безплатна и за да се ползва трябва да си платиш. По добре да си платиш патент от колкото да наливаш пари в разработки. Така както и Форд изчакаха на готово да се изчисти всичко с проблемите и после само си платиха и започнаха да я слагат така и останалите.Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
chaveto написа:Колега @iakvvu така като гледам при 190км си малко над 4000об/м...........Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Mоето JTD 105 като го чух за първи път как работи си викам;Искат да ми продадат бензинка с тропащи повдигачи за дизел То се оказа че колата си работи много тихо и то без кори под двигареля.Каквито и TDI да съм карал са били по шумни от JTD.Seat Ibiza 1.2 12v,ex.Fiat Brava 1.9JTD 105
ex bravo 1.6 16v,ex BMW 325 TD
ex opel corsa 1.6 16v,ex reno clio 1.2 ex seat ibiza 1.4
Коментар
-
Я, таз тема я бях забравил.Аз вече имам много преки впечатления между ТДИ ПД115 и ЖТД115В сток състояние (щото шефа не ми дава да я чипосам) помпе дюзето има експлозивно ускорение.Една идея по-тих е, за икономия не мога да говоря, щото не пропускам да му подпаля гумите :D , a и показанието на трип компа се манипулира с ваг-ком. Но пък и има 6 предавки.Общо взето ваг-а предлага мноооооооооооооого възможности за донастройка по елкектрониката, ако знаеш кое да пипнеш.На Стилото ме кефи Сити-то, ESP-то му е по-добро.Спирането е еднакво, дисковете са почти идентични като размери.Голфа има супер изолация и нищо скърцащо по интериора.Отвори ли ми се парашута я чипосвам, да видя малко нафта пауърF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Аз до сега не съм чувал по-тих мотор PD от JTD (говоря за нови автомобили под 100 хил, които са карани с подходящи масла)Друго, което много хора с PD споделят е висок разход на масло и то при нормално каране без юркане. Не знам ако караш с 200 за какво ще става дума.За икономията на PD съм съгласен, макар че и JTD може да се докара до близки стойсности.Emzo това автомобилче на шефа колко разход на масло прави?Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Разбира се говоря за запазени мотори...примерно на моя шеф аудито 1.9 130к.с което няма още 100 хил. а го взе на 50 от Ауди германия със сервизни документи, си гълта масло, но най-вече по магистрали.Имам наблюдения и върху VW туран 2.0 TDI която пак няма 100хил Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 ...литър се долива на 3000кмЕДИТ: Другото кофти нещо на PD е скъпото масло, с което трябва да се кара...нали знаете...01 и сумата по 2Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар