За седма серия на BMW (730) мога да кажа, че максималният разход който съм виждал според комп. е бил 9 и малко. Това е при скорост от 180-200км Пловдив-София. Обаче с какъв мотор е си нямам и на идея а и вече го няма за да видя какъв е.
Колега, хайде да пишем сериозни работи - 180-200 км какво е? Моментна скорост при която излиза моментен разход 9? Или е някаква странна средна скорост и има разход 9 при средна скорост 180? Да оставим настрана факта, че 180 средна скорост е малко вероятно, в смисъл - нечъзможно, да се направи.Вий тез БМВта ако ги карате "само" със 100 км/ч ще ги пълните веднъж при покупката, а после само ще продавате нафта
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
За седма серия на BMW (730) мога да кажа, че максималният разход който съм виждал според комп. е бил 9 и малко. Това е при скорост от 180-200км Пловдив-София. Обаче с какъв мотор е си нямам и на идея а и вече го няма за да видя какъв е.
9 литра за 180-200км е нормално.Къде 80-100км,120км/ч да е,къде са 180-200км/ч.И щом е БМВ-то е 730 то мотора е 3000куб.см. .И скоростта постоянно ли се потдържа такава или моментно.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Щом съм написал 180-200 значи, че скоростта е била в този диапазон. Разхода не е моментен. Излизаш на магистралата посока София и се опитваш да поддържаш въпросната скорост, на моменти се отпускаш до 200 защото в такъв автомобил не усещаш ами можеш само да видиш по уредите с колко се движиш.
150 срещу 231 коня - Опела е 63% от мощността на БМВ, а рахода е 61% от този на БМВ. 5-та е доста по-тежка кола от Вектра и гаранция не е карал с БМВ-то със същата скорост...може само така да му се е стрило :D
Ти вчера слезе от Opel Vectra GTS 2004 и се качи на BMW 530 и следеше показателите, нали? Щом ти казвам, че е карал еднакво - значи е така. Самият аз съм се возил и с двете коли - знам коя как върви и с колко ги кара. С BMW дори гледа да кара по-спокойно, че му прилошава от разхода...... А и цената на шибаното BMW събаря желанието..., моя човек очевадно избива комплекси..., а и знам защо купи кола за над 170х. лв.
Само изразих съмнение по отношение на скоростта, защото в Бавареца не се усеща. Иначе ти обясних показателите и в тях няма нищо странно.
Щом съм написал 180-200 значи, че скоростта е била в този диапазон. Разхода не е моментен. Излизаш на магистралата посока София и се опитваш да поддържаш въпросната скорост, на моменти се отпускаш до 200 защото в такъв автомобил не усещаш ами можеш само да видиш по уредите с колко се движиш.
За колко километра и къде може да се поддържа такава скорост?!?
Продавам JTD! Купувам BMW 730 дизел! С този разход и километрите които минавам,независимо от поддръжката ще избия високата му цена за 1 година.Всъщност има ли някой който е готов да заложи такова BMW срещу моя Фиат и ако направи този разход с описаната скорост,аз подарявам Стилото.Ако обаче колата не защити твърденията ви аз се сдобивам с BMW??? И още един въпрос...Защо като са толкова икономични не карате BMW дизел? Само не казвайте цената на колата...Тя се избива,а нищо чудно и гориво да произвеждате с нея,когато я засилите с над 200.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Не знам разлика от 90+ хил само в цената за колко време ще ги избиеш А ако се скапе нещо изваждането е голямо заради това, че още ни е рано за тези автомобили. На една бензиностанция уж да ти направят добро като ти проверят гумите как са напомпани ти го вкарват четвартит след като ги напомпват с въздух. Е искам да ти кажа, че се дадоха сума ти пари за датчици и какво ли не докато разберат, че гумите са напомпани с въздух и от загряването се повишава налягането и обратно, колата само пише с едни големи букви СТОП СЕРВИЗ И накрая вода в нафтата я довърши тотално.
pixelbs написа:
смятам ,няма какво да спорим щото и WV тихомълком преминаха на К. Реил и изоставиха помпа дюза технологията а сега моторите им се водят TDI CR
Хитрите минаха тихо мълком. Нали се сещаш, че тази технология не е безплатна и за да се ползва трябва да си платиш. По добре да си платиш патент от колкото да наливаш пари в разработки. Така както и Форд изчакаха на готово да се изчисти всичко с проблемите и после само си платиха и започнаха да я слагат така и останалите.
Хитрите минаха тихо мълком. Нали се сещаш, че тази технология не е безплатна и за да се ползва трябва да си платиш. По добре да си платиш патент от колкото да наливаш пари в разработки. Така както и Форд изчакаха на готово да се изчисти всичко с проблемите и после само си платиха и започнаха да я слагат така и останалите.
....ама хем МИНАХА, хем си продаваха за луди пари старите мотори, че и продължават даже, че и защитници имат тук - колко са им велики и надеждни моторите, мноооо противоречие се натрупва някак си!
Продавам JTD! Купувам BMW 730 дизел! С този разход и километрите които минавам,независимо от поддръжката ще избия високата му цена за 1 година.Всъщност има ли някой който е готов да заложи такова BMW срещу моя Фиат и ако направи този разход с описаната скорост,аз подарявам Стилото.Ако обаче колата не защити твърденията ви аз се сдобивам с BMW??? И още един въпрос...Защо като са толкова икономични не карате BMW дизел? Само не казвайте цената на колата...Тя се избива,а нищо чудно и гориво да произвеждате с нея,когато я засилите с над 200.
Със 730 нямам опит колко гори, но със новата скоростна кутия може да върже разход 9 при 180км/ч.Този факт не се отчита в нашите спорове, а скоростната кутия е супер важен елемент в системата. Мотора реално не гори по-малко, като мотор, но една скоростна кутия със оптимизиран софтуер, която избира най-подходящата предавка(вече са по 7) за всеки момент, може да доведе до сериозни икономии.Не стана ясно с какво не си съгалсен, че БМВ-то харчи 9+?!? Как ще избиеш цената, като то харчи повече от Фиата при всички случаи!Ако смяташ на база коне и килограми, ще видиш, че харчи по-малко от Фиата....ама това е друга тема. И цената мнооо трудно ще избиеш през гориво, вЕрвай ми, виж през кеф от кола може да я избиеш със сигурност!
Със 730 нямам опит колко гори, но със новата скоростна кутия може да върже разход 9 при 180км/ч.Този факт не се отчита в нашите спорове, а скоростната кутия е супер важен елемент в системата. Мотора реално не гори по-малко, като мотор, но една скоростна кутия със оптимизиран софтуер, която избира най-подходящата предавка(вече са по 7) за всеки момент, може да доведе до сериозни икономии.Не стана ясно с какво не си съгалсен, че БМВ-то харчи 9+?!? Как ще избиеш цената, като то харчи повече от Фиата при всички случаи!Ако смяташ на база коне и килограми, ще видиш, че харчи по-малко от Фиата....ама това е друга тема. И цената мнооо трудно ще избиеш през гориво, вЕрвай ми, виж през кеф от кола може да я избиеш със сигурност!
Съгласен съм, че скоростната кутия е от значение, но в крайна сметка за задвижването на 1,8 тона кола по магистралата от Пловдив при средна скорост, както твърди колега 180 км/ч, 9 литра е леко несериозно. Извинявайте, но някой да е виждал средната скорост на болидите от Формула 1 в което и да е състезание? Бих казал, че е сходна, теглото им е 1/3 от това на БМВто ( и то на БМВ без шофьор ). Убеден съм в икономичността на дизелите, но разходите в този раздел ( и онези от темата как си караме дизелите ) биха накарали да се изчервят дори инженерите, проектирали въпросните двигатели.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Съгласен съм, че скоростната кутия е от значение, но в крайна сметка за задвижването на 1,8 тона кола по магистралата от Пловдив при средна скорост, както твърди колега 180 км/ч, 9 литра е леко несериозно. Извинявайте, но някой да е виждал средната скорост на болидите от Формула 1 в което и да е състезание? Бих казал, че е сходна, теглото им е 1/3 от това на БМВто ( и то на БМВ без шофьор ). Убеден съм в икономичността на дизелите, но разходите в този раздел ( и онези от темата как си караме дизелите ) биха накарали да се изчервят дори инженерите, проектирали въпросните двигатели.
Това няма спор, няма таква средна скорст - 180км/ч, говорим за хладно време и права отсечка десетина километра, всичко останало са "разкази под шипковият храст"....ако си достъчно голям да си спомняш това филмче!Една кола с добра аеродинамика може да го постигне, можеш да видиш графиките на въздушно съпротивление и съпротивление при търкаляне, те са обратно пропоционални и се пресичат около 90 - 100км/ч. Просто казано няма голяма разлика в енергията нужна за поддържане на 180км/ч между 1.8 тона и 1.3 тона автомобил, основната енергия е нужна за преодоляване на въздушното съпротивление....т.е при 180км/ч, разхода на двата автомобила, зависи много повече от коефициента на въздушно съпротивление и много малко от масата.
Това няма спор, няма таква средна скорст - 180км/ч, говорим за хладно време и права отсечка десетина километра, всичко останало са "разкази под шипковият храст"....ако си достъчно голям да си спомняш това филмче!Една кола с добра аеродинамика може да го постигне, можеш да видиш графиките на въздушно съпротивление и съпротивление при търкаляне, те са обратно пропоционални и се пресичат около 90 - 100км/ч. Просто казано няма голяма разлика в енергията нужна за поддържане на 180км/ч между 1.8 тона и 1.3 тона автомобил, основната енергия е нужна за преодоляване на въздушното съпротивление....т.е при 180км/ч, разхода на двата автомобила, зависи много повече от коефициента на въздушно съпротивление и много малко от масата.
С почти всичко съм съгласен, само с това удебеленото не.Разликата в енергията необходима за поддържане на скоростта - при липса на наклон е така, но при изкачване? И аз не говоря за разлика в тонажа, а за това, че при 180 км/ч имаш доста голямо челно съпротивление. За отсечка от 10 км бих се съгласил, много зависи от отсечката, но по целия път Пловдив - София.... помня шипковия храст и си прав
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
С почти всичко съм съгласен, само с това удебеленото не.Разликата в енергията необходима за поддържане на скоростта - при липса на наклон е така, но при изкачване? И аз не говоря за разлика в тонажа, а за това, че при 180 км/ч имаш доста голямо челно съпротивление. За отсечка от 10 км бих се съгласил, много зависи от отсечката, но по целия път Пловдив - София.... помня шипковия храст и си прав
Хм, предположих, че няма да се съгалсасиш, ама е така . Съпротивлението при търкаляне пада квадратично с нарастване на скоростта, а въздушното квадратично расте.....малко е анти логично на "пръв поглед", но е факт.По тази причина производителите на автомобили все още не прибягват до "скъпи диети", прекалено скъпо е да произведеш лек автомобил, а няма толкова бонуси в разхода на гориво....както ако вдигнеш налягането в рейката на 1800 бара, сложиш 7-ма предавка и вдигнеш броя на впръскванията на един такт.Бонусите от лекият автомобил са при ускорние до 100 и при градско двиежние и за това нЕкои се чудят, как 730 харчи 9 при 180км/ч и 15+ в града....е по гореописаните физични закони точно така излиза.
Коментар