Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD vs TDI

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    chaveto написа:
    TDI на дълго гори доста прилично. С един резервоар от 70л 1.9 отива от София до Истанбул и се връща. Накрая постоянно дава предупреждения, че трябва да се зареди гориво.
    2.4 JTD на дълъг път дава под 5/100.
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      #47
      Jtd-то може да си дава под 5, но и TDI-то не е по далече от него. Това го написах защото го знам от личен опит, докато някой по напред написа, че харчели много.

      Коментар


        #48
        gantcho написа:
        chaveto написа:
        TDI на дълго гори доста прилично. С един резервоар от 70л 1.9 отива от София до Истанбул и се връща. Накрая постоянно дава предупреждения, че трябва да се зареди гориво.
        2.4 JTD на дълъг път дава под 5/100.
        ТДИ-то при всички режими за разход е под ЖТД-то.В моята практика икономична италианка не познавам,особено при дизел изпълненията.Примери да не посочвам-четете раздел колко ни харчат дизелите във форума.

        Коментар


          #49
          Най-много харесвам италианските JTD автомобили поради простотата на системата Комън Рейл.Това са много надежни дизели.Частите са по-евтини и ремонтите също,но и по-малко.Всяко по-просто нещо се чупи и по-малко.Като дизайн и красота италианките бият.Като продажна цена JTD също печели.За много по-малко пари купуваш по-нова кола.По икономичност ги поставям наравно с TDI,но тук оказва влияние стила на каране.Докарвал съм Голф ТДИ главно с цел продажба тъй като знаете че немската техника в България незаслужено се обожествява и бързо се продава,но аз обичам да карам JTD.
          Petar

          Коментар


            #50
            Имам наблюдения върху 4 ТДИ-та (2 от които съм ги карал известно време).Е никой и никога не може да ме обеди,че харчат по малко и вървят повече от JTD.

            Коментар


              #51
              Lane Staley написа:
              Reptile написа:
              Преди имах Тойта GTI 1.6 133 коня....на 4-та 200, на 5-та 250 и малко повече, разход 7.2 на дълъг път, но тази кола нормално не е карана никога...та, при 100км/ч незнам колко и е разхода.
              Да не блъснеш мармота, че няма кой да завива шоколад.
              Просто не знаеш за какво иде реч, вЕрвай ми! Прочети повече за тази кола и ще разбереш, че е така!Колата става ЗМЕЙ с мнооо малко доработки.OPEL GSI излиза фабрично на 115 коня, направен за рали става 130-135, тази кола излиза толкова от завода. Да, на 7800об на 4-та върви с 200км/ч, поне по километраж :D, колата е до 9000об с изключвател на 7800, но това се "оправя".Абе, една идея е под HONDA VTI 1.6 160к.с! Има модел GTI Black Top със 165к.с, у нас не съм го виждал, но идва с новото купе, което е по-тежко и върви съвсем малко повече!
              Fiat Marea JTD 105 09.2000г

              Коментар


                #52
                chaveto написа:
                TDI на дълго гори доста прилично. С един резервоар от 70л 1.9 отива от София до Истанбул и се връща. Накрая постоянно дава предупреждения, че трябва да се зареди гориво. Колега @Reptile сметни ми ремонта на дюзите 2.4Jtd маслена помпа, турбо (ново или рециклиране) и ми кажи, че резултата няма да е 3000+
                Аз не познавам човек, който да е ремонтирал всичко това на куп, иначе си прав - над 3000 ще е! Позанвам обаче поне 3-ма "фолксвагенисти" с такива ремонти.Виж колко е проста "сметката" - колата я взех за 5500 преди почти 3 години, сметни на колко години е била. Тогава Голфовете бяха 12-15 хил.лв.Моята кола за това време реално ми се изплати с липсата на каквито и да е било проблеми.Ако утре "гръмне" и трябва да ремонтирам за 3000, просто я пускам тук във форума за части и ти гарантирам, че ще изкарам 3 - 3500, слагам още 3000 и се качвам на Lancia 2.4 JTD 2002. Без ремонти без разправии!Ако обаче колата ти струва 12 или 15 хил. тази "мисия" става невъзможна, ще плащаш и ще ремонтираш и ще си траеш.....и ще си имаш Голфче за 10К ЕВРО, колкото е цената на един ЧИСТО НОВ малък автомобил с ГАРАНЦИЯ.Това са моите основни доводи.
                Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                Коментар


                  #53
                  pugsy написа:
                  Имам наблюдения върху 4 ТДИ-та (2 от които съм ги карал известно време).Е никой и никога не може да ме обеди,че харчат по малко и вървят повече от JTD.
                  Е, Хаджов го твърди!Имат изнесена мощност в по-високи обороти и на ниски с МЪРТВИ...от тук, ако ги караш до 2000об, наистина харчат по-малко.Същата работа са и моторите на ОПЕЛ, преди 20 дни един познат си взе ЗАФИРА 1.9 101к.с и ми казва, абе не върви бре човек и харчи яко.Та му правих малко обучение как да я кара, че до сега само бензин е карал....под 2300об, е мнооо зле, после тръгва, но "тръгне ли" разхода е 10 градско!
                  Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                  Коментар


                    #54
                    @Reptile - по-кротко викам, ела до Зарата да ти дам да покараш А3 160кончета, да видиш мъртвец ли е в ниските.Ако искаш ще ги засечем магистрално да видим кой ще изгори повече нафта Да не говорим, че хората имат 200++ дизели , тук в БГ с разход 5/100 !Аре първо докарай JTD до 200+ коня, после да те видя как ще гори 5/100.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #55
                      emzo написа:
                      @Reptile - по-кротко викам, ела до Зарата да ти дам да покараш А3 160кончета, да видиш мъртвец ли е в ниските.Ако искаш ще ги засечем магистрално да видим кой ще изгори повече нафта Да не говорим, че хората имат 200++ дизели , тук в БГ с разход 5/100 !Аре първо докарай JTD до 200+ коня, после да те видя как ще гори 5/100.
                      Говорим за различно поколение мотори, особено новите BMW са уникални за това няма спор!
                      Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                      Коментар


                        #56
                        Не, аз ти говоря за дърто TDI110 от 98г, само че назобено до 160 кобилки.Смея да твърдя, че при еднакви скорости ще е по-икономичен от евро3 дизел, за по-новите нямам лични впечатления.И все пак прогреса на JTD100 спрямо 105 е огромен, въпреки че разликите не са много
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #57
                          Ей сега говорих с колегата си, който кара само TDI-та.Пасат 2.5 TDI 150 коня - на дълъг път около 8/100 при неговото каране. В града над 10/100 във всички случаи. При нормално каране 100-110 извън града - около 7/100, но не и под това. Колата е с чип (т.е. вече е над 150 коня) и казва, че откакто е сложил чипа му е паднал разхода леко на извънградско. Тоест, това е намаленият разход.Ауди А4 1.9 TDI 110 коня (бившата му кола) - между 5.7 и 7/100 извън града в зависимост от карането. Веднъж на магистрала във Франция му паднал до 5.4/100. Никога по-малко.
                          She was only a whisky maker but he loved her still.

                          Коментар


                            #58
                            E akо не пада под 160км/ч нормално.Мене ме интересува при разрешената скорост - 130км/ч.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #59
                              emzo написа:
                              Не, аз ти говоря за дърто TDI110 от 98г, само че назобено до 160 кобилки.Смея да твърдя, че при еднакви скорости ще е по-икономичен от евро3 дизел, за по-новите нямам лични впечатления.И все пак прогреса на JTD100 спрямо 105 е огромен, въпреки че разликите не са много
                              "Зоби" си ги и на 2000 коня, щом можеш и щом вярваш на приказките на "тунингистите" и се вози с "4 на 100" - мога само да се радвам на такива технически успехи!На мен ми е смешно, но инженерите на Ауди сигурно си скубят косите, КОЛО СА ПРОСТИ, та са направили мотора 110, вместо 160 коня....Човека си признава, че под 5.4 не е падал, ти питаш при 130 колко е! Във Франция много трудно се кара над 130, защото е пълно с камери!
                              Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                              Коментар


                                #60
                                gantcho написа:
                                Ей сега говорих с колегата си, който кара само TDI-та......
                                Може да се повторя, но ще ме извините, ако съм Ви го разправ3ял вече!Качвам се в едно такси Пасат ТДИ, бях в "Сухата Река"! И след малко питам - колко гори и пича - абе т’ва е избаран немски мотор, градско не дава над 6.2 - 6.5, зимата трудно качва на 7!!!! Викам си брех к’во чудо!Чукна на комп-а - ей го 5.9! И аз му предлагам, ако до НДК държи до 6.2 - плащам двойно, иначе не плащам и той - ДАДЕНО! И познайте на НДК 6.5 без задръствания и - нЕМа да плащаш....е платих му к’во да го пра’иш. Той си каза - аз от Враждебна идвах и там рестартирах разхода......ама го продавам и. Имам и преки наблюдения над Голф4 1.6 бензин, ами при 120 извън града си дава едни 6.5, че ги и прескача! Немските мотори, като мотори са добри, но си харчат, а за БМВ не искам да подхващам темата за разхода, че там е СТРАШНО.....имам тестови впечателния поне 10 години!
                                Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                                Коментар

                                Working...
                                X