Хич да не е JTD105 с TDI90 трябва да се сравнява за вървеж.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD vs TDI
Collapse
X
-
Според мен системата КомънРейл е много по добра от TDI.Помпите при TDI са много сложни защото се налага да изпълняват 5 функции.Затова върху някои от тях има монтиран втори компютър за тяхното управление.Те често се повреждат и ремонтите са скъпи.Помпите при КомънРейла изпълняват само една функция.Да пълнят един разпределителен колектор с гориво под високо налягане.Впръскването на горивото също е централно в горивната камера,но на повече порции-от 3 до 5 за един такт.Затова работата на двигателя е по-плавна,мека и безшумна.Мощноста е по-висока и респективно мощноста.При TDI двигателите впръскването става само на 2 порции благодарение на двете различни пружинки в дюзите.Не случайно дори Фолксваген се отказа от TDI,Помпа-Дюза и след 2008 г правят само КомънРейл.Те се усетиха най-късно,едва 10 г след италианците.Фиат и Мерцедес правят КомънРейл от 1998 г.Французите след 2000г.В момента всички фирми правят КомънРейл.Това е система която може да се развива и подобрява непрекъснато.Виждаме вече дизелови двигатели с много по-малък обем и големи мощности.Petar
Коментар
-
Не съм запознат с характеристиките на двигателите ТДИ- помпи, впръскване и т.н. Мога само да кажа че ТДИ 110 коня върви значително по- бързо от ЖТД 105. Може би е и до скоростна кутия- ТДИ 110 на Ауди при 4000 об. на 5 предавка е около 200км/ч. При ЖТД както знаете при тези обороти сме на около 180 км/ч. Което пък напълно си противоречи с това което знам- по къси предавки, по добро ускорение. Може и от това ТДИ да постигат сравнително по нисък разход.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Re: JTD vs TDI
ntodorov написа:Не ви ли се струва, че ТДИ са малко по-тихички двигатели или моите наблюдения са погрешни?.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
petar55 написа:Според мен системата КомънРейл е много по добра от TDI.Помпите при TDI са много сложни защото се налага да изпълняват 5 функции.Затова върху някои от тях има монтиран втори компютър за тяхното управление.Те често се повреждат и ремонтите са скъпи.Помпите при КомънРейла изпълняват само една функция.Да пълнят един разпределителен колектор с гориво под високо налягане.Впръскването на горивото също е централно в горивната камера,но на повече порции-от 3 до 5 за един такт.Затова работата на двигателя е по-плавна,мека и безшумна.Мощноста е по-висока и респективно мощноста.При TDI двигателите впръскването става само на 2 порции благодарение на двете различни пружинки в дюзите.Не случайно дори Фолксваген се отказа от TDI,Помпа-Дюза и след 2008 г правят само КомънРейл.Те се усетиха най-късно,едва 10 г след италианците.Фиат и Мерцедес правят КомънРейл от 1998 г.Французите след 2000г.В момента всички фирми правят КомънРейл.Това е система която може да се развива и подобрява непрекъснато.Виждаме вече дизелови двигатели с много по-малък обем и големи мощности.
Коментар
-
Аз имам големи наблюдения върху шкода суперб 1.9TDI 134к.с колата ще стане юни месец на 4-ри години. За този период е на 155к за тези километри веднъж е обслужена на 100к (ремаци, ролки) на 150к и сменихме шайбата на алтернатора. По окачването не е пипано нищо и до ден днешен нищо не тропа. За тези километри само масло + гориво и няма абсолютно никакви проблеми с каквото и да било. Един единствен недостатък, крушките на фаровете горят поне веднъж в месеца и се сменят адски трудно.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:2.Мерцедес,Фиат и Пежо едновремено от 1998 год вадят комонраил двигатели.Нещо повече Пежо с модела си 406 2,0 HDI успява да го покаже първа на изложението есента на 1997 год във Франкфурт.Бил съм на това изложение..She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
И до колкото знам ТЪПАНАРИТЕ от Фиат продават разработката си на комън рейл технологията на БошАбсолютна глупост.И за това днес всичко е бош а не Фиат.After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight the sale appeared to be a tactical error for Fiat as the new technology proved to be highly profitable.Ето ви цялата статия.http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
Коментар
-
pr_00f написа:After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight the sale appeared to be a tactical error for Fiat as the new technology proved to be highly profitable.Ето ви цялата статия.http://en.wikipedia.org/wiki/Common_railShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
pr_00f написа:И до колкото знам ТЪПАНАРИТЕ от Фиат продават разработката си на комън рейл технологията на Бош
Коментар
-
Аз не разбирам и не съм майстор, но съм спирал фиата един до друг с един пасат 99г. 1.9 TDI 115.Fiata работи в пъти по-безшумно, онова трака като трактор. Освен това го насирах на 400м. преди да се чипне После вървим почти заедно, като той има лека преднина.Направи ми впечатление, че точно при този мотор тягата се усеща и на 3 500-4000 оборота, като че ли във високите му е силата, докато фиата с късичките скорости газ газ газ и вече съм на 4-та..."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар