Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Молба - таблица с предварение на jtd105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    След като анализирах тази таблица,която си я дал и приема че що годе е достоверна ми прави впечатление следното: Мапера ти е увеличил горивото до над средни обороти с около 20-25%.Има нарастване на горивото до към 2300 об,поради това че ти нараства дебита на въздуха от турбината,което е нормално-там някъде турбината се разтоварва и нататък няма нарастване на входящия въздух,даже има тенденция за намаляване след отваряне разтовараващата клапа на турбината.Нагоре от тази стойност на оборотите е редно да не нараства горивото,независимо че оборотите растът-така трябва,защото товара ти е постоянен.След като направих набързо сметки на продължителноста на шприца по кръгова диаграма се получава следното: За най ниските обороти от таблицата-1136 об продължителноста на шприца като взема в пред вид и преинжекшъна е 7,98*,при 4,75* инжтайминг,т.е. 3,23* след ГМТ За оборотите веднага след прекратяване не преинж.-2619 об имаме 18,99* при 10,72* инжтайм.т.е. 8,27* след ГМТ За макс обороти-4000 имаме продъл.на шприца 23,184* при 21,9* инжтайм т.е. 1,284* след ГМТСпоред мене предварението е малко,но предполагам че мапера нарочно не го е пипал,защото той е искал да осигури по голям дебит на турбината до преди разтоварването и като максимално увеличи изходящите газове и направи част от тях да доизгарят през време на работния ход на цилиндрите.Така много рязко нараства температурата и налягането на изхода.На този двигател с тази турбина няма друг път за въздействие-знаеме защо.Нагоре след разтоварването на турбината той е безсилен да направи каквото и да било.По правило при дизелите с нарастване на горивото и нарастване на товара винаги нараства и предварението.Не трябва да те смущава това че има шприц на гориво след ГМТ-това се допуска при дизелите,при бензина-изключено.При дизела горивната смес изгаря бавно и по продължително,това е и една от причините за по добрия върт.момент. Извода ми от направения ремап е че си получил по добър респонс от двигателя до към 2800-3000 об,а може би и реално нарастване на върт.момент с някаква стойност без да мога да ти кажа с колко.Макс.мощност-почти стоковата.Ако увеличиш предварението,100% ще ти нарасне респонса и още нещо,ще пуши по малко,може да падне и малко специф.разход,но двигателя ще заработи по твърдо.Къде е компромиса ,зависи от индивидуалните предпочитания. Ако нещо съм пропуснал може да питаш.Доста си напреднал в тематиката,изглежда че англииския ти помага и любознателноста ти.

    Коментар

    Working...
    X