Моля, някой ако има таблицата с предварението на JTD105 да я постне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Молба - таблица с предварение на jtd105
Collapse
X
-
Re: Молба - таблица с предварение на jtd105
vsd написа:Моля, някой ако има таблицата с предварението на JTD105 да я постне.
-
vsd написа:Ето една табличка да се видят някой от параметрите на чипнато jtd 105. Някой има ли идея до колко може да се увеличава аванса.
Коментар
-
Едно от нещата които искам да рабера е дали наистина дюзите имат капацитет да впръскват повече гориво. Засега като гледам нямат, то се вижда и от милиграмите. При средни обороти се пръска по над 10 мг/инж повече отколкото при не ремапната кола, но при над 3300-3400 оборота, мг/инж са почти като при неремапната, което обяснява защо колата тръгва много яко след 2000 и после ускорението се губи. Това което прави впечатление е че според таблиците, при 4000 оборота ако се спази времето за пръскане, то според мой сметки би трябвало да пордължава да се пръска гориво след като буталото е минало ГМТ. Изглежда има друга таблица, която слава богу реже точно до този момент, което обяснява това че мг/инж падат при високите обороти.С други думи ремапа има ефект след 2000 оборота до към 3300-3400. След това заради малките отвори на дюзите, не може да се пръсне повече гориво заради което да дойде и по-голяма мощност. Отделно то това между 2000 и 3400 оборота изглежда има достатъчно въздух за да изгори горивото което е пръснато в повече, защото колата не пуши черно.PS: Хаджов, хайде да не си тровим нервите, ако имаш да кажеш нещо аргументирано с удоволствие ще те чуя, но ако смяташ само да се заяждаш, моля те не пиши изобщо.
Коментар
-
emzo написа:Влади, гаранция, че лога е некоректен.Времето за опресняване трябва да е под 20мс, за да си правим изводи.
Коментар
-
Това като гледам е на празен ход,без товар-на място.Така ли е.Нямаше ли начин да свалиш дани и за налягането на горивото.Има възможност от средни обороти до максимални предварението да нарасне.Много е важно да свалиш данни при поне три,четири вида натоварване,което ще рече определено положение на педала на газта без промяна по време на снемане на даните и двигателя в равновесие,нито увеличава ,нито намалява обороти.Това са важните режими от които може да се направят изводи.Даните за колич.гориво и предварението при тях са много важни.Това,че количеството на гориво не нараства при увеличаване на оборотите когато си без товар не трябва да те притеснява.Важното е да нараства,и да се види с колко при нараснал товар.Но ти липсва такива дани.Тогава трябва и предварението да нарастне.Дай някакви допълнителни разяснения по начина по който си извършил тези замервания.П.С.Много рано си легнал да спиш.Отговори ми на въпросите.Имам да добавя и друго.
Коментар
-
Ами дъртите хора си лягат рано, ама и стават рано Виж данните за мг/инж гориво. Няма как да пръскаш 55 мг на празен ход без твар Данните са свалени при 100% газ. Налягането на горивото не е в лога, но то постоянно е 1350 бара като дадеш газ 100%. Лога го правихме при ускорение от ниски обороти до малко след 4000 на 2-ра, 3-та, и 4-та предавки и резултатите винаги са горе долу еднакви.Иначе виж в таблицата че количеството на горивото нараства от 1690 оборота до 3450 от 45до 52 мг с пик при от 55 мг при 2700-3000 оборота. Проблема не е толкова че не нараства горивото, а че при обороти след 3300-3400 не може да се пръсне повече гориво от това преди 3300-3400.Моля някой ако има време да направи една сметка при 4019 оборота и време за пръскане 0,966 ms с аванс 21,9 градуса до какви градуси продължава пръскането, защото това което сметнах аз не ми харесва.
Коментар
-
vsd написа:Ами дъртите хора си лягат рано, ама и стават рано Виж данните за мг/инж гориво. Няма как да пръскаш 55 мг на празен ход без твар Данните са свалени при 100% газ. Налягането на горивото не е в лога, но то постоянно е 1350 бара като дадеш газ 100%. Лога го правихме при ускорение от ниски обороти до малко след 4000 на 2-ра, 3-та, и 4-та предавки и резултатите винаги са горе долу еднакви.Иначе виж в таблицата че количеството на горивото нараства от 1690 оборота до 3450 от 45до 52 мг с пик при от 55 мг при 2700-3000 оборота. Проблема не е толкова че не нараства горивото, а че при обороти след 3300-3400 не може да се пръсне повече гориво от това преди 3300-3400.Моля някой ако има време да направи една сметка при 4019 оборота и време за пръскане 0,966 ms с аванс 21,9 градуса до какви градуси продължава пръскането, защото това което сметнах аз не ми харесва.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Независимо че в горивната карта са заложени по ниски стойнисти на продължителноста на шприца,при това предварение съм сигурен че двигателя доста си пропушва.
Коментар
-
vsd написа:Stefan Hadjov написа:Независимо че в горивната карта са заложени по ниски стойнисти на продължителноста на шприца,при това предварение съм сигурен че двигателя доста си пропушва.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар