Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Молба - таблица с предварение на jtd105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Молба - таблица с предварение на jtd105

    Моля, някой ако има таблицата с предварението на JTD105 да я постне.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    #2
    Re: Молба - таблица с предварение на jtd105

    vsd написа:
    Моля, някой ако има таблицата с предварението на JTD105 да я постне.
    Предварението при ЖТД е много променлива величина.Зависи в какъв режим е двигателя за даден момент.Обороти,степен на натоварване на двигателя,температурен режим,принудителен празен ход и др.определят предварението,което е заложено в съответните таблици на софтуера.Ако е правен ремап,предварението нормално се увеличава за някои режими.С колко,зависи от автора на софтуера.

    Коментар


      #3
      Имаш ли таблица/и или нямаш.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #4
        Ако въпроса е към мен-нямам.Ако имах щях да ги постна без да ме подканваш.Ако откриеш нещо подобно,сподели за информация.

        Коментар


          #5
          Ще гледам да дам данните от диагностиката при пълна газ и загряла кола. Друго не съм намерил за сега. Това което мога да кажа засега е че след 4000 оборота аванса е около 22 градуса.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #6
            Ето една табличка да се видят някой от параметрите на чипнато jtd 105. Някой има ли идея до колко може да се увеличава аванса.
            Прикачени файлове
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              vsd написа:
              Ето една табличка да се видят някой от параметрите на чипнато jtd 105. Някой има ли идея до колко може да се увеличава аванса.
              Приятелю,опитвам се да хвана идеята ти но не успявам.Това от таблицата в последната графа мисля че не е момента на впръскване в градуси преди горна мъртва точка.По-скоро е за времето на впръскване колко се завърта вала.Сподели ако не е тайна какво си замислил.Поздрави!!!

              Коментар


                #8
                Влади, гаранция, че лога е некоректен.Времето за опресняване трябва да е под 20мс, за да си правим изводи.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Едно от нещата които искам да рабера е дали наистина дюзите имат капацитет да впръскват повече гориво. Засега като гледам нямат, то се вижда и от милиграмите. При средни обороти се пръска по над 10 мг/инж повече отколкото при не ремапната кола, но при над 3300-3400 оборота, мг/инж са почти като при неремапната, което обяснява защо колата тръгва много яко след 2000 и после ускорението се губи. Това което прави впечатление е че според таблиците, при 4000 оборота ако се спази времето за пръскане, то според мой сметки би трябвало да пордължава да се пръска гориво след като буталото е минало ГМТ. Изглежда има друга таблица, която слава богу реже точно до този момент, което обяснява това че мг/инж падат при високите обороти.С други думи ремапа има ефект след 2000 оборота до към 3300-3400. След това заради малките отвори на дюзите, не може да се пръсне повече гориво заради което да дойде и по-голяма мощност. Отделно то това между 2000 и 3400 оборота изглежда има достатъчно въздух за да изгори горивото което е пръснато в повече, защото колата не пуши черно.PS: Хаджов, хайде да не си тровим нервите, ако имаш да кажеш нещо аргументирано с удоволствие ще те чуя, но ако смяташ само да се заяждаш, моля те не пиши изобщо.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Влади, гаранция, че лога е некоректен.Времето за опресняване трябва да е под 20мс, за да си правим изводи.
                    Дано да е така, защото иначе не ми харесват нещата. Ще пусна само два или три параметъра и ще видя тогава дали ще е същото. Между другото ECUscan16.exe с каква скорост прави лога. Забелязах че май скороста на логване не се влияе от тази с която се изчертава графиката в програмата.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #11
                      Това като гледам е на празен ход,без товар-на място.Така ли е.Нямаше ли начин да свалиш дани и за налягането на горивото.Има възможност от средни обороти до максимални предварението да нарасне.Много е важно да свалиш данни при поне три,четири вида натоварване,което ще рече определено положение на педала на газта без промяна по време на снемане на даните и двигателя в равновесие,нито увеличава ,нито намалява обороти.Това са важните режими от които може да се направят изводи.Даните за колич.гориво и предварението при тях са много важни.Това,че количеството на гориво не нараства при увеличаване на оборотите когато си без товар не трябва да те притеснява.Важното е да нараства,и да се види с колко при нараснал товар.Но ти липсва такива дани.Тогава трябва и предварението да нарастне.Дай някакви допълнителни разяснения по начина по който си извършил тези замервания.П.С.Много рано си легнал да спиш.Отговори ми на въпросите.Имам да добавя и друго.

                      Коментар


                        #12
                        Ами дъртите хора си лягат рано, ама и стават рано Виж данните за мг/инж гориво. Няма как да пръскаш 55 мг на празен ход без твар Данните са свалени при 100% газ. Налягането на горивото не е в лога, но то постоянно е 1350 бара като дадеш газ 100%. Лога го правихме при ускорение от ниски обороти до малко след 4000 на 2-ра, 3-та, и 4-та предавки и резултатите винаги са горе долу еднакви.Иначе виж в таблицата че количеството на горивото нараства от 1690 оборота до 3450 от 45до 52 мг с пик при от 55 мг при 2700-3000 оборота. Проблема не е толкова че не нараства горивото, а че при обороти след 3300-3400 не може да се пръсне повече гориво от това преди 3300-3400.Моля някой ако има време да направи една сметка при 4019 оборота и време за пръскане 0,966 ms с аванс 21,9 градуса до какви градуси продължава пръскането, защото това което сметнах аз не ми харесва.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #13
                          vsd написа:
                          Ами дъртите хора си лягат рано, ама и стават рано Виж данните за мг/инж гориво. Няма как да пръскаш 55 мг на празен ход без твар Данните са свалени при 100% газ. Налягането на горивото не е в лога, но то постоянно е 1350 бара като дадеш газ 100%. Лога го правихме при ускорение от ниски обороти до малко след 4000 на 2-ра, 3-та, и 4-та предавки и резултатите винаги са горе долу еднакви.Иначе виж в таблицата че количеството на горивото нараства от 1690 оборота до 3450 от 45до 52 мг с пик при от 55 мг при 2700-3000 оборота. Проблема не е толкова че не нараства горивото, а че при обороти след 3300-3400 не може да се пръсне повече гориво от това преди 3300-3400.Моля някой ако има време да направи една сметка при 4019 оборота и време за пръскане 0,966 ms с аванс 21,9 градуса до какви градуси продължава пръскането, защото това което сметнах аз не ми харесва.
                          Снощи нямах много време да вниквам в подробности.Сега разгледах по подробно.Как искаш да ти нараства шприцваното количество гориво от средни обороти нагоре,като времето на шприца ти намалява,непрекъснато от средни до 4000.И според мене и не би трябвало да нараства след като няма нарастване на товара.Казваш че е при пълен дросел това е снето.По правило при един и същ товар с нарастването на оборотите горивото не би трябвало да се увеличава.В малки граници трябва да е постояно.Нали сме казвали много пъти че разхода не зависи от оборотите,а основно от товара.След като нямаш промяна на товар,какво е основанието да му се подава повече гориво,освен за пушилка.Има обаче нещо ,което смятам че трябва да е с други стойности и това е предварението и то в целия диапазон,особено във високите честоти.Независимо че в горивната карта са заложени по ниски стойнисти на продължителноста на шприца,при това предварение съм сигурен че двигателя доста си пропушва.Ще седна да направя една бърза сметка при това време на шприца и това предварение ,къде точно завършва шприцването на гориво по кръгова диаграма при 4000 rpm. И все пак не ми стана много ясно как точно си реализирал тези замервания.При всяка точка от обороти и 100% товар двигателя в момента на отчитане на дани бил ли е в равновесие или в процес на ускорение.Това е важно,защото променя отчетените дани.В процес на ускорение,двигателя е по натоварен откокото в равновесие/постоянен товар и обороти/.П.С.Сметките ще направя в края на деня,защото днес ми е натоварен ден.

                          Коментар


                            #14
                            Stefan Hadjov написа:
                            Независимо че в горивната карта са заложени по ниски стойнисти на продължителноста на шприца,при това предварение съм сигурен че двигателя доста си пропушва.
                            Предварението се оказва че ремапа не го променя, така че предварението което е в таблицата си е това което е дадено от завода.Данните са снети както казах при 100% газ което е ускорение. Просто няма как да натоваря двигателя в движение без да ускорява и в същия момент да вземем данни.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #15
                              vsd написа:
                              Stefan Hadjov написа:
                              Независимо че в горивната карта са заложени по ниски стойнисти на продължителноста на шприца,при това предварение съм сигурен че двигателя доста си пропушва.
                              Предварението се оказва че ремапа не го променя, така че предварението което е в таблицата си е това което е дадено от завода.Данните са снети както казах при 100% газ което е ускорение. Просто няма как да натоваря двигателя в движение без да ускорява и в същия момент да вземем данни.
                              Има как ,но трудно се изпълнява,трябва помощник и т.н.Това е работа за бремзстенд и там става както трябва.Слрд малко ще пиша.

                              Коментар

                              Working...
                              X