Здравейте,Браво-то ми винаги се е задъхвало след около 4000 об. Гледайки графиката на въртящия момент съм останал с впечатлението, че това е нормално. Но скоро ми протече радиатора, и след като го залепих карах със свален въздухозаборник (чената пластмаса над радиатора, която отведжа въздуха до кутията на филтъра) за да мога да наблюдавам залепеното място известно време. От тогава забелязох промяна във "вървежа". Понеже имам бууст контролер и си играх с него, а и за първи път заредих на друга бензиностанция и реших, че разликата е от там. Но вчера монтирах въздухозаборника и нещата се върнаха към предишното състояние.Нещо не мога да си обясня как така с него ще върви по зле. Имате ли някакви предложения?Маркуча от въздухозаборника до филтъра е цепнат на едно място, но не виждам как това ще прави разлика.Изолацията на капака е изрязана, така че това не трябва да е проблем.Някой ако е тествал със свален въздухозаборник да сподели дали е усетил разлика.Благодаря предварително.Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТД100 - не върви във високите обороти
Collapse
X
-
Колега въздухозаборника може да е запушен или при сваляне на капака да се запушва.Залепи си маркуча за да се подобри приема на въздушната струя.Не е допустимо да мъчиш дизела с обороти над 4000!Ще му изхвърчат буталата!Дизела се кара на ниски обороти-1800 са най-икомичните на 5 скорост,но при изпреварванията може да го изрязваш с 3000 оборота с цел продухване.Petar
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар