Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Опел Зафира с двигател на фиат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Малко инфо по въпросаhttp://clubalfaromeo.com/forum/showt...155#post666155
    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

    Коментар


      #17
      Stefan Hadjov написа:
      Но вече се работи по проблема.
      Той има поне 2 години гаранция, все ще го измислят дотогава.Дай има на хората, да махат/изолират нещо ..... там сме царе/факири.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        pr_00f написа:
        Малко инфо по въпросаhttp://clubalfaromeo.com/forum/showt...155#post666155
        Благодаря за подробната информация, тя се припокрива с това което са ми писали от сервиза. Надявам се поне 2, 3 г. да нямам проблем с този филтър (мисля че идеята му и работата която върши е абсолютна глупост), а по нататък ще му мислим ако създава проблеми.
        Културата на безопасност на шофьора е техничеката му подготвеност и психологическото му равнище при които осугуряването на безопасността на движение се превръща в приоритетна цел!

        Коментар


          #19
          dim_l написа:
          .............мисля че идеята му и работата която върши е абсолютна глупост
          Не си прав.Карал ли си зад кола с ФАП.Както и да кара,не може да разбереш че е дизел-никакво пушене,независимо режима,освен ако не е батисана чрез чипване.Но тогава се батисва и ФАП-а,за кратко време.

          Коментар


            #20
            Ако караш предимно градско, е много кофти тръпка. До сега не съм чул или видял някой с такъв филтър да е доволен от нещо. Единствено проблеми имат хората.
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #21
              Stefan Hadjov написа:
              dim_l написа:
              .............мисля че идеята му и работата която върши е абсолютна глупост
              Не си прав.Карал ли си зад кола с ФАП.Както и да кара,не може да разбереш че е дизел-никакво пушене,независимо режима,освен ако не е батисана чрез чипване.Но тогава се батисва и ФАП-а,за кратко време.
              Да така е, няма спор че Фапа чисти, но като ги събира саждите трябволо е да измислят начин да се изхвърлят в коша чрез някакъв оборотен контейнер, а то какво, като си ги посъбре, се хаби поне половин литър нафта за да се изгорят, а както четохме по-горе някои модели ДПФ ползват катализатор - по спомени май беше някаква киселина и всичко това отива отново в атмосферата. Но като отидеш на стенда ти показва, че си в Евро 5 зоната по емисии. Това имам в предвид че филтъра е една глупост и всичко пак си се изхвърля, но по по-сложен и донякъде обременяващ начин за шофьорите.
              Културата на безопасност на шофьора е техничеката му подготвеност и психологическото му равнище при които осугуряването на безопасността на движение се превръща в приоритетна цел!

              Коментар


                #22
                Стефан е абсолютно прав! Колата ми е на близо 3 години и ако някой бръкне в ауспуха и ми покаже сажди му я подарявам.Пръста ми посивява от окиса на метала, но няма и следа от дизелови сажди.За разлика от чисто нова ШКОДА ОКТАВИЯ, която купихме като служебна м.юни миналата година.Колата я карам нормално в градски условия и малко ненормално в извънградски... поизпържвам си я.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #23
                  dim_l написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  dim_l написа:
                  .............мисля че идеята му и работата която върши е абсолютна глупост
                  Не си прав.Карал ли си зад кола с ФАП.Както и да кара,не може да разбереш че е дизел-никакво пушене,независимо режима,освен ако не е батисана чрез чипване.Но тогава се батисва и ФАП-а,за кратко време.
                  Да така е, няма спор че Фапа чисти, но като ги събира саждите трябволо е да измислят начин да се изхвърлят в коша чрез някакъв оборотен контейнер, а то какво, като си ги посъбре, се хаби поне половин литър нафта за да се изгорят, а както четохме по-горе някои модели ДПФ ползват катализатор - по спомени май беше някаква киселина и всичко това отива отново в атмосферата. Но като отидеш на стенда ти показва, че си в Евро 5 зоната по емисии. Това имам в предвид че филтъра е една глупост и всичко пак си се изхвърля, но по по-сложен и донякъде обременяващ начин за шофьорите.
                  Начина е измислен,имаш датчик на ФАП-а,който отчита кога са се натрупали сажди/нараства налягането/и тогава включва процеса на изгаряне.Ако се налага се прибавя течност-адитив за катализиране на процеса.Това е активно конвертриране.Съществува и пасивно,което е в резултат на подходящ режим на експлотациа-каране по-спортно при по високи обороти и тогава активния процес настъпва доста по рядко-пести се от тази течност,но се харчи нафта.При каране с малка скорост и обороти и по високи предавки е най неблагоприятно за ФАП-а.

                  Коментар

                  Working...
                  X