Здравейте.В нета има 2 комресорни карти за турбото на Гарет ГТ1544(на прикачените снимки).Някой знае ли коя от двете е актуална?Двете карти доста се различават от към въздух.По принцип се вижда че това турбо ГТ1544 може да изкара до към 1.6 бара налягане,но на каква цена
Дебитомерът на JTD105 мери въздух в диапазона 10-480 kg/h,което е 0.36-17.64lb/min.Следователно щом са сложили дебитомер с такъв обхват би трябвало да имаме на лице около 17-17.5lb/min въздух при макс товар и обороти отговарящи на максималната мощност-4000об/мин.Ако това е така как биха избрали турбо като ГТ1544,ако то има карта като тази(на снимката map 1).Вече втората карта(map 2) би била по-подходяща.Просто се чудя може ли да се понадуе това турбо(на jtd105) и ако да до колко би било удачно.(ако се знае коя е истинската карта за това турбо)Ползвах един калкулатор за турбини в нета и ето какво получих за jtd105(на снимка 3)Ако сметките са вярни то при макс мощност(4000 об/мин трябва да имаме въздухопоток 15.7lb/min-за макс сток бууст 1.05 бара=15psi.И от тук веднага компресорната карта(map 1) не покрива изикването за въздух.Ако има някой който е доста по-наясно от мен по въпроса нека сподели своите виждания.Въпросът е чисто теоритичен и с опознавателен характер. :DМеждудругото някой знае ли какъв е дебита на инжекторите (??? cc/min) на jtd105?Не намерих никаде тази информация.Извинявам се на себе си за офф-а по темата


Коментар