Здравейте колеги, след скъсване на пистовия ремък поради дефлектирала демферна шайба, парче от него влиза под ангренажа и се получи компот от клапани, глава, бутало и скъсан шпонт на шайбата на разпределителния вал.Не съм свалил блока все още да видят на стенд дали коляновиа вал е наред. останових, че основни и биелни лагери също са за смяна и сигменти. Маркуча от дебитомера към турбото също е скъсан , клапана за турбото на гнп-то-тече. При всички тези неща и цена на дизела от около 2,20 се замислям дали да не мацна един 1,8 16в с газов инжекцион и да минавам на бензин-гас, от финансова гледна точка-двигател, еку, инсталация и всичко необходимо съм намерил за 900лв от мене се искат много безсънни нощи за смяна на инсталацията. Газов инжекцион не съм проверил на колко мога да взема но тук ги поставят за около 800-900лв предполагам 500 до 700лв ще е. Не съм сигорен дали окачването на двата двигателя е едно и също но на пръв поглед има много прилики. Според вас дали това което съм замислил е постижимо?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мареа тд100 към 1,8 16в?
Collapse
X
-
емo2 написа:мареата вече е 1,8 16в- отне ми 2-3 седмици без да си давам много зор- стана перфектно вече 5-6 месеца е в движение много съм доволен, дизеловата кутия пасна и оставих нея. сега предсти монтирането на газов инжекцон....Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:емo2 написа:мареата вече е 1,8 16в- отне ми 2-3 седмици без да си давам много зор- стана перфектно вече 5-6 месеца е в движение много съм доволен, дизеловата кутия пасна и оставих нея. сега предсти монтирането на газов инжекцон....fiat marea 1,9 td 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар