trustworthy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нещо необяснимо с тракане на ЖТД. Споделете, дайте мнение.
Collapse
X
-
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
-
Jimy написа:Лесно ли се сваля пистовия ремък на JTD100A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Вземи една метална пръчка, около десетина мм Фи и я долепяш с единия край в буталната група на всеки цилиндър или там където има триещи двойки, а другия край на ухото и слушаш. Ама не се настройвай за определен шум, ами просто слушай. Така ще разбереш откъде е шума. Пробвай и помощник да натисне съединителя и слушай пак. После пиши да видим какво и къде си чул. Още по-добре, ако намериш стетоскоп - лекърски слушалки, но са много чуствителни.Ето и някои от специфичните звуци: Бутало чука с металически звук, много наподобяващ на чукане по глинен съд. Основни лагери- тъп звук в областа на долната част на блока. Чува се при натоварване само. Биела - металически звук с малко по-висок тон в областа на средните честоти, като се чува в средната-горна част на блока. Шума се увеличава също при натоварване. Ако се изключи подаването на гориво на съответния цилиндър, чукането изчезва или рязко намалява. Дюза - с остър металически звук с висок тон. Изчезва при изключване на горивото. За клапани -остър с висок тон ритмичен звук в горната част на главата.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Вземи една метална пръчка, около десетина мм Фи и я долепяш с единия край в буталната група на всеки цилиндър или там където има триещи двойки, а другия край на ухото и слушаш. Ама не се настройвай за определен шум, ами просто слушай. Така ще разбереш откъде е шума. Пробвай и помощник да натисне съединителя и слушай пак. После пиши да видим какво и къде си чул. Още по-добре, ако намериш стетоскоп - лекърски слушалки, но са много чуствителни.Ето и някои от специфичните звуци: Бутало чука с металически звук, много наподобяващ на чукане по глинен съд. Основни лагери- тъп звук в областа на долната част на блока. Чува се при натоварване само. Биела - металически звук с малко по-висок тон в областа на средните честоти, като се чува в средната-горна част на блока. Шума се увеличава също при натоварване. Ако се изключи подаването на гориво на съответния цилиндър, чукането изчезва или рязко намалява. Дюза - с остър металически звук с висок тон. Изчезва при изключване на горивото. За клапани -остър с висок тон ритмичен звук в горната част на главата.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Колега скапан разпръсквач може да докара такова чукане, че да си помислиш, че всеки момент нещо ще се пръсне. Това, че когато извадиш кабела на 1-ви цилиндър и двигателя гасне на мен ми говори, че другите три работят по слабо и не могат да компенсират 1-ви. Няма да е лошо да си провериш и клапаните. Аз също от време на време имам леко чукане точно като на клапан, но и при мен се появява от време на време.На 5-ти цилиндър свалях дюзата за проверка и почистване и след слагането чукаше. Карах така известно време и спря да чука. После аз я свалях и чистих нагара който се беше натрупал върху разпръсквача и след това отново започна да чука Аз съм сменил всичко по дюзите което може да се сменя и от време на време ми придърпва в даден диапазон на оборотите, чука на празен ход и изпушва когато и е кеф при настъпване. По някой път при потегляне все едно тръгвам на един цилиндър по малко и досега никой не може да ми постави точна диагноза а на проба грешка изваждането е голямо и ми писна. Сега за последно ми е даден съвет да си проверя клапаните и картерната вентилация. Като цяло това чукане според мен е от детонацията. А детонацията е кофти защото има нещо механично според мен което е не както трябва.
Коментар
-
chaveto написа:Колега скапан разпръсквач може да докара такова чукане, че да си помислиш, че всеки момент нещо ще се пръсне. Това, че когато извадиш кабела на 1-ви цилиндър и двигателя гасне на мен ми говори, че другите три работят по слабо и не могат да компенсират 1-ви. Няма да е лошо да си провериш и клапаните. Аз също от време на време имам леко чукане точно като на клапан, но и при мен се появява от време на време.На 5-ти цилиндър свалях дюзата за проверка и почистване и след слагането чукаше. Карах така известно време и спря да чука. После аз я свалях и чистих нагара който се беше натрупал върху разпръсквача и след това отново започна да чука Аз съм сменил всичко по дюзите което може да се сменя и от време на време ми придърпва в даден диапазон на оборотите, чука на празен ход и изпушва когато и е кеф при настъпване. По някой път при потегляне все едно тръгвам на един цилиндър по малко и досега никой не може да ми постави точна диагноза а на проба грешка изваждането е голямо и ми писна. Сега за последно ми е даден съвет да си проверя клапаните и картерната вентилация. Като цяло това чукане според мен е от детонацията. А детонацията е кофти защото има нещо механично според мен което е не както трябва.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Погледни обтягащата ролка на пистовия ремък и самия ремък. При мен се получи същата случка вчера. Оказа се "черупката’ на обтягащия механизъм. Между двете "черупки" на обтягащия механизъм има тефлон. Когато падне се чува удряне на метал в метал. А пистовия ремък се беше закъсал от външната страна (на подкалника). Успех, колега.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
pioneer 306c написа:На мен лично без да ангажирам никой с мнението си ми мирише на бутален болт ама знайш ли...
Коментар
-
pioneer 306c написа:хм... нещо темата заби.Няма ли някакво развитие колега?На мен лично без да ангажирам никой с мнението си ми мирише на бутален болт ама знайш ли...A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
emzo написа:Защо ли аз не смятам, че е дюза, но както и да е.Нали го няма вече
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар