Случаят е следния. Един хубав ден (21.04.) както си карах колата се чу в купето едно тракане идващо от двигателя. Съответно тракаше си двигателя. Обля ме студен душ ( патил съм си от почуквания и още ми държи влажно ). Закарах колата в сервиз. Пробвахме я без ремък - почукваше си. Звукът се чуваше горе откъм клапаните, но при отвита капачка ( за маслото ) никакъв шум не се долавяше от там. Насочихме се към помпа и дюзи. Прислушвахме колата като доктори - Нц - не локализирахме причина за шума. При вдигната на повдигача кола звукът се чуваше откъм картера.... Сменихме биелните лагери (имаше причина да се съмняваме в тях). След замяната на лагерите почукването си остана. Настръхнах при мисълта за проблем в основните лагери или в буталата ( сменяни са ). Дълго време разработвах колата и я карам предимно в града. След, като я изкарах от сервиза вече реших: Или ще я бъде тази кола или не: Покарах я на високи обороти ( на ниски предавки ) с ревящ двигател. Черните пушаци след мен бяха на кълбета. Тази кола беше задръстена. И чудеса - колата се изчисти, почукването спря, двигателя замърка и те така до този момент, но си остана загадката... Да споделя, че в сервиза смених и маслото. Време му беше, но за сега съмненията остават към некоректна дюза, нагар в буталата и бог знае какво. Иначе колата не отчете грешки.



Коментар