Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединителя FIAT Bravo JTD 1.9 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    На пръв поглед има много хляб в него.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      Колко трябва да е допустимият свободен ход от край до край за да може да се замери и прецени. Все си мисля, че когато е нов не трябва да има никакви луфтове при пружините.

      Коментар


        #33
        Новия със сигурност има, просто с ръка не може да се симулира
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          аз извиках един познат който има сервиз да го погледне е ми каза че все още има живот
          Fiat Bravo JTD 105

          Коментар


            #35
            emzo написа:
            Новия със сигурност има, просто с ръка не може да се симулира
            Toва е точно така.След време като поработи се сработват елементите му и се задвижва и на ръка.

            Коментар


              #36
              Движението на ръка е ясно, но на клипа се вижда, че има луфт. Явно пружината/те омекват и от там идва луфта и въпроса е колко е допустимият.

              Коментар


                #37
                Не знам как е при колегата, при мен има слабо притрисане при потегляне (което се надявах да елиминирам след смяна на съединителя). По време на движение няма нищо обезпокоително, колата се движи изключително гладко и равномерно. При стартиране на двигателя също не се забелязва нещо нередно. Така че се надявам да изкара още време, колко само господ знае.
                Brava 1.9 JTD 100, 2001

                Коментар


                  #38
                  chaveto написа:
                  Движението на ръка е ясно, но на клипа се вижда, че има луфт. Явно пружината/те омекват и от там идва луфта и въпроса е колко е допустимият.
                  По скоро се свиват или чупят за да се появи луфта.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #39
                    Така де, но си го представях по друг начин и затова съм написал омекват.

                    Коментар


                      #40
                      iakvvu написа:
                      chaveto написа:
                      Движението на ръка е ясно, но на клипа се вижда, че има луфт. Явно пружината/те омекват и от там идва луфта и въпроса е колко е допустимият.
                      По скоро се свиват или чупят за да се появи луфта.
                      Ако са счупени не е добре и си е направо за смяна.Ако са свити малко е допустимо.Празния ход не предизвиква придърпване и тресене ако е до 1/3 от целия ход.Останалите 2/3 да е само след натяг.

                      Коментар


                        #41
                        А колко е хода на маховика?Ориентировъчно в градуси(средно),защото предполагам за различните двигатели е различен.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #42
                          и аз също като колегата zim мога да кажа че положението при мен беше 1 към 1 както е при колегата Zlatomir7.... притеснява ме само стържещия метален звук на полусъединител след смяната на целия комплект.
                          AUDI 1.8 20V TURBO
                          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                          Коментар


                            #43
                            Той хода може да си е еднакъв, но разликата да е само в твърдостта на пружините.

                            Коментар


                              #44
                              iakvvu написа:
                              А колко е хода на маховика?Ориентировъчно в градуси(средно),защото предполагам за различните двигатели е различен.
                              В моя случай можех да преместя маховика свободно не повече от 1 градус. Но не знам колко трябва да е пълния ход.
                              Brava 1.9 JTD 100, 2001

                              Коментар


                                #45
                                Колеги не се ли намери някой най-после да е сменил демпферен маховик от ЖТД с такъв от ХГТ и да изкаже впечатления .Претрисане при тръгване,особености при превключване на предавките,шум в скоростната кутия ей такива неща ме интересуват ,ако може и с нагледен снимков материал .Май много искам ма.ка му
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X