chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo JTD отказва да пали
Collapse
X
-
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
Щом датчика е здрав и помпата няма достатъчно налягане, то еку-то го е отчело това отдавна. Ако датчика е проблемен също ще се запише информация. Само че някой трябва първо да комуникира с него (еку-то) и после по реда на нещата да се вземат мерки. След като се закачи на скенер и се установят и вземат съответните мерки спрямо еку-датчици, то тогава се предприемат по нататъшни мерки. Т.Е. проверка на дюзи, например. А ние тука не хвърляме боб и няма как да гадаем по тая оскъдна информация от автора. Нищо не се казва за най важното- правен ли е външен оглед и какво е състоянието на ел. връзките, общото състояние на двигателя и чак тогава се дават пари за скенер. А и гледам че автора няма особен интерес и нищо не е направил по тоя въпрос с огледа и нужната информация.Fiat Marea TD100
Коментар
-
jenshen73 написа:chaveto написа:Той датчика може да е здрав, но помпата да не вдига достатъчно или да се губи от някоя дюза или пък горивният филтър да е задръстен и да няма гориво, и още куп неща които от тук не можем да проверим.
Коментар
-
Днес си играх с моята и при откачен датчик на рейла колата си пали, форсира................. Единствено мотора е по шумен и по мудно се форсира. При работещ двигател най ясно се усеща промяната в работата когато се изключи датчика. Следователно ако има проблем в датчика и той бъде изключен двигателя трябва да запали.
Коментар
-
chaveto написа:Днес си играх с моята и при откачен датчик на рейла колата си пали, форсира................. Единствено мотора е по шумен и по мудно се форсира. При работещ двигател най ясно се усеща промяната в работата когато се изключи датчика. Следователно ако има проблем в датчика и той бъде изключен двигателя трябва да запали.punto jtd
Коментар
-
chaveto написа:Днес си играх с моята и при откачен датчик на рейла колата си пали, форсира................. Единствено мотора е по шумен и по мудно се форсира. При работещ двигател най ясно се усеща промяната в работата когато се изключи датчика. Следователно ако има проблем в датчика и той бъде изключен двигателя трябва да запали.ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
-
ngs777 написа:това ме съмнява да е така както казваш
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар