Той датчика може да е здрав, но помпата да не вдига достатъчно или да се губи от някоя дюза или пък горивният филтър да е задръстен и да няма гориво, и още куп неща които от тук не можем да проверим.
И добре де, помпата като не вдига достатъчно - кое казва на ECU-то, че не е "достатъчно" Нали конкретният датчик. Принципно от форума стигам до извода, че по-скоро датчиците се бъзикат отколкото помпите...
Щом датчика е здрав и помпата няма достатъчно налягане, то еку-то го е отчело това отдавна. Ако датчика е проблемен също ще се запише информация. Само че някой трябва първо да комуникира с него (еку-то) и после по реда на нещата да се вземат мерки. След като се закачи на скенер и се установят и вземат съответните мерки спрямо еку-датчици, то тогава се предприемат по нататъшни мерки. Т.Е. проверка на дюзи, например. А ние тука не хвърляме боб и няма как да гадаем по тая оскъдна информация от автора. Нищо не се казва за най важното- правен ли е външен оглед и какво е състоянието на ел. връзките, общото състояние на двигателя и чак тогава се дават пари за скенер. А и гледам че автора няма особен интерес и нищо не е направил по тоя въпрос с огледа и нужната информация.
Той датчика може да е здрав, но помпата да не вдига достатъчно или да се губи от някоя дюза или пък горивният филтър да е задръстен и да няма гориво, и още куп неща които от тук не можем да проверим.
И добре де, помпата като не вдига достатъчно - кое казва на ECU-то, че не е "достатъчно" Нали конкретният датчик. Принципно от форума стигам до извода, че по-скоро датчиците се бъзикат отколкото помпите...
А може и помпите да се бъзикат,а може и дюзите,а може и регулатора,но трябва диагностик.Да четеш и триеш грешки,не значи още че си диагностик.А точната диагноза е 80% решен проблем.
Днес си играх с моята и при откачен датчик на рейла колата си пали, форсира................. Единствено мотора е по шумен и по мудно се форсира. При работещ двигател най ясно се усеща промяната в работата когато се изключи датчика. Следователно ако има проблем в датчика и той бъде изключен двигателя трябва да запали.
Днес си играх с моята и при откачен датчик на рейла колата си пали, форсира................. Единствено мотора е по шумен и по мудно се форсира. При работещ двигател най ясно се усеща промяната в работата когато се изключи датчика. Следователно ако има проблем в датчика и той бъде изключен двигателя трябва да запали.
Днес си играх с моята и при откачен датчик на рейла колата си пали, форсира................. Единствено мотора е по шумен и по мудно се форсира. При работещ двигател най ясно се усеща промяната в работата когато се изключи датчика. Следователно ако има проблем в датчика и той бъде изключен двигателя трябва да запали.
имал съм подобен случай на заседнал датчик на рейката на високото налягане колегата е прав кат се изключи трябва да запали-при мен показваше постояно 800 бара дори на контакт!
Ако не е така като се скапе датчика и оставаш там където се е скапал.ЕКу-то има заложено при какви обороти какви налягания може да дава помпата и до някакъв процент предполагам променя наляганията за да работи двигателя без датчик. Просто влиза в сервизен режим и всичко става по мудно и ограничено до степен да се придвижиш до сервиз.
Коментар