Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за турбо на 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BO написа:
    Всички версии на 2.4жтд с мощност по-голяма или равна на 136кс са с променлива геометрия.
    Но не се управлява от контролера,което е голям компромис.

    Коментар


      #17
      BO написа:
      Всички версии на 2.4жтд с мощност по-голяма или равна на 136кс са с променлива геометрия.
      Ха, и 136-коньовата версия ли е с променлива! Не знаех Ми то остава в такъв случай само Марейската версия 130 коня да не е. ЗНам със сигурност, че Мареа и Алфата ускоряват по различен начин, но предполагах, че всички по-стари 2.4, включително и 136 коня, нямат променлива геометрия. Все ще науча нещо ново :D
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        #18
        BO написа:
        Колега, dys, за какво се правиш на интересен?Питаш въпрос, ама не казваш всичко и чакаш отговор.Няма как да се знае за какъв автомобил точно питаш.Има разлика и за това без да кажеш какво питаш, не може да ти се даде конкретен отговор.Ако те питам дали с 20лв гориво на седмица дали ми харчи много автомобила, какво ще ми кажеш конкретно?п.п.Всички версии на 2.4жтд с мощност по-голяма или равна на 136кс са с променлива геометрия.
        къде се правя на интересен ми е чудно ? аз ли фърлям боба или това трябва да направя за да разбера какво намекваш ако провериш преди твоето мнение сам написал и модела на колата и двигателя , лека справка и ще видиш че по слаби от 136к.с 2.4JTD(за който и ти потвърждаваш че е с променлива геометрия) за който питам, не се слагат в Алфа 166(за която не съм написал че е JTDm или фейслифт че да се имат те в предвид ...) ,даже и сам написал конкретно какво ме интересува и наименованието му (т.нар. "boost threshold").Съмнявам се и номера на двигателя да ти напиша дали ще ми отговориш конкретно ? ..А за твоя въпрос няма и да ти отговоря защото не ми харесва начина по който го задаваш .. и в тоя ред на мисли се чудя защо въобще ми отговаряш при условие ,че нито си доволен от начина по който сам задал моя ,нито можеш да отговориш адекватно .

        Коментар


          #19
          dys написа:
          ако провериш преди твоето мнение сам написал и модела на колата и двигателя
          Супер, отивам на очен лекар, защото тако инфо не виждам Ако зависеше от мен, темата ти щеше да заключена отдавна.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Ако някой иска да помогне - да го направи. Ако някой е пропуснал да прочете подробно темата - негов проблем, но няма нужда от спам. Ето какво е написал колегата, на който не му е достатъчно - да попита уточняващо, а не половин тема да е свързана с това че не е написано модел и двигател. Надявам се с това безсмисленият спор да спре?
            Прикачени файлове

            Коментар


              #21
              dys написа:
              BO написа:
              Колега, dys, за какво се правиш на интересен?Питаш въпрос, ама не казваш всичко и чакаш отговор.Няма как да се знае за какъв автомобил точно питаш.Има разлика и за това без да кажеш какво питаш, не може да ти се даде конкретен отговор.Ако те питам дали с 20лв гориво на седмица дали ми харчи много автомобила, какво ще ми кажеш конкретно?п.п.Всички версии на 2.4жтд с мощност по-голяма или равна на 136кс са с променлива геометрия.
              къде се правя на интересен ми е чудно ? аз ли фърлям боба или това трябва да направя за да разбера какво намекваш ако провериш преди твоето мнение сам написал и модела на колата и двигателя , лека справка и ще видиш че по слаби от 136к.с 2.4JTD(за който и ти потвърждаваш че е с променлива геометрия) за който питам, не се слагат в Алфа 166(за която не съм написал че е JTDm или фейслифт че да се имат те в предвид ...) ,даже и сам написал конкретно какво ме интересува и наименованието му (т.нар. "boost threshold").Съмнявам се и номера на двигателя да ти напиша дали ще ми отговориш конкретно ? ..А за твоя въпрос няма и да ти отговоря защото не ми харесва начина по който го задаваш .. и в тоя ред на мисли се чудя защо въобще ми отговаряш при условие ,че нито си доволен от начина по който сам задал моя ,нито можеш да отговориш адекватно .
              Между 1100-1300 оборота според версията на двигателя.п.п. Супер странно, преди да си напиша поста прегледах всички теми и съм сигурен, че никъде не се споменаваше за автомобил. Сега като чета си е написано доста преди моето мнение.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #22
                И аз четох темата, както трябва г-н Модераторе, нямаше написан модел на колата, затова са ни такива реакциите.@ВО - ако се едитне поста до няколко минути, форума не отразява, че мнението е едитвано.На мен ми се струва, че е по-скоро от 1500 оборота. (1500-1600)
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  благодаря ,колеги

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    На мен ми се струва, че е по-скоро от 1500 оборота. (1500-1600)
                    Зависи от товара/положението на на АРР-то/.При full throttle може и при 1200-1300 об.

                    Коментар

                    Working...
                    X