Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за турбо на 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за турбо на 2.4 JTD

    Въпроса ми е следния .. дали турбото е с променлива геометрия и при колко оборота се включва ?

    #2
    Re: въпрос за турбо на 2.4 JTD

    dys написа:
    Въпроса ми е следния .. дали турбото е с променлива геометрия и при колко оборота се включва ?
    Турбото е механичен елемент. Постоянно включен Разтоварва се или по механичен път по налягане или по електронен с електромагнитен клапан...
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      Ако не се лъжа - версиите до 140 коня са с нормална турбина. Над 140 коня включително са с променлива геометрия - 140, 150, 175, 200 и 210 коня. Ако греша някой да ме поправи.
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        #4
        В алфа форума се твърди че всики 2,4 са с променлива. Дали е вярно, не знам.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #5
          Re: въпрос за турбо на 2.4 JTD

          jenshen73 написа:
          dys написа:
          Въпроса ми е следния .. дали турбото е с променлива геометрия и при колко оборота се включва ?
          Турбото е механичен елемент. Постоянно включен Разтоварва се или по механичен път по налягане или по електронен с електромагнитен клапан...
          неправилно се изразих с "включването" въпроса конкретно ми беше на колко оборота идва т.нар. "boost threshold" или на български от кога почва да прави налягане ? конкретно става дума за 166 2.4 JTD ,но до колкото сам информиран всички 2.4JTD са с променлива геометрия на турбото.

          Коментар


            #6
            Най-лесния визуален тест е наличието на дроселова клапа.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Най-лесния визуален тест е наличието на дроселова клапа.
              конкретни цифри ме интересуват колега

              Коментар


                #8
                Ок.Хвърлям боба, виждам ти колата, виждам с какъв двигател е и ти казвам.Ааа момент, нямам такива способности ..... засега ....
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Мисля че всички 2.4JTD са с променлива геометрия.Но колегата го интересува точно за Алфа 166 2.4JTD.Там какво е положението не знам с бууста но ти казвам че налягането идва с натискането на педала. Няма натискане на педала-няма налягане.Ако толкова много те интересува закачи си топлап-а и наблюдавай налягането в реално време под товар.Едно лог файлче и си готов.Може даже после да споделиш резултатите.

                  Коментар


                    #10
                    Добре де, 166 2.4 JTD - моята е с променлива геометрия.(Ту квадрат, ту ромб, от време на време по някой неправилен многоъгълник )
                    She was only a whisky maker but he loved her still.

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Ок.Хвърлям боба, виждам ти колата, виждам с какъв двигател е и ти казвам.Ааа момент, нямам такива способности ..... засега ....
                      пробвай да го хапнеш боба може да сработи мерси все пак колега

                      Коментар


                        #12
                        Аз до колкото знам и съм виждал турбини на 2.4 при либра 136к.с не е с променлива при мареа 130к.с положението е същото при алфа е същата работа, но там не знам мотора колко кончета е. Един колега няколко поста по нагоре ги беше изредил кой к.с са с променлива геометрия.

                        Коментар


                          #13
                          А аз доколкото знам,Алфите след 2001 год са с променлива геометрия-двигателите 140 и 150 кс.Както и двувалките 20V-175 кс.А 136 кс до 2001 не са.

                          Коментар


                            #14
                            Колега, dys, за какво се правиш на интересен?Питаш въпрос, ама не казваш всичко и чакаш отговор.Няма как да се знае за какъв автомобил точно питаш.Има разлика и за това без да кажеш какво питаш, не може да ти се даде конкретен отговор.Ако те питам дали с 20лв гориво на седмица дали ми харчи много автомобила, какво ще ми кажеш конкретно?п.п.Всички версии на 2.4жтд с мощност по-голяма или равна на 136кс са с променлива геометрия.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              BO написа:
                              Колега, dys, за какво се правиш на интересен?Питаш въпрос, ама не казваш всичко и чакаш отговор.Няма как да се знае за какъв автомобил точно питаш.Има разлика и за това без да кажеш какво питаш, не може да ти се даде конкретен отговор.Ако те питам дали с 20лв гориво на седмица дали ми харчи много автомобила, какво ще ми кажеш конкретно?п.п.Всички версии на 2.4жтд с мощност по-голяма или равна на 136кс са с променлива геометрия.
                              Подкрепям на 100%!
                              ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                              Коментар

                              Working...
                              X