Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за турбото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за турбото

    Става въпрос за алфа 145 19 ТД.Колата ми се струва че не върви много- повече от 130 не вдига, и пуши доста ако опитам да ускоря бързо.Стиснах маркуча след турбото и подадох газ- маркуча изобщо не показа признаци да се надуе - това означава ли че турбото е умряло?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Имал съм 4 коли с този двигател и трябва да ти кажа че 200 ги лепи.Мъркуча се усеща да се издува при форсиране с над 2200-2300 оборота.След турбото има въздуховоди,интеркулер и пак въздуховоди.Провери тяхното състояние преди да отписваш турбината,след като не издува мъркуча.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Въпросната кола след 130 едваам ускорява.Всички връзки след турбото изглеждат здрави- не се чува от никъде съскане и изпускане на въздух.Стиснах маркуча на входа на колектора, подадох газ от помпата може би до към 2000 -3000 оборота на празен ход и не усетих абсолютно никакво издуване, мотора работи като фуражомелка.Ако е сдухано турбото не трябва ли да гори много масло от него?Ако все пак е скапана турбината колко стурва такава втора употреба ?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Този мотор е адски шумен дори когато всичко му е наред,така че не зная какво влагаш като казваш фуражомелка.А какъв е цвета на пушека?
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          iakvvu написа:
          Този мотор е адски шумен дори когато всичко му е наред,така че не зная какво влагаш като казваш фуражомелка.А какъв е цвета на пушека?
          Цвета е сиво черен, повече клони към черно, не мирише на изгоряло масло.Шума ок, ама защо не издува маркучите и не върви?Турбото има ли някакви разтоварващи клапани?Някъде просто му изчезва налягането
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Цвета-добре.Ами остава вече да освободиш изхода на турбината и да видиш с ръка,дали се върти и дали надува.А ако е необходимо и да се свали да се диагностицира.Лошото е че навряна на.....ама това е част от удоволствието.Турбината е с фиксирана геометрия и е "само регулираща".На канал огледай и опипай дали се движи механиката на байпаса и,който се движи от един лост излизащ от една метална "гъбка",намираща се в непосредствена близост до турбото.Трудно и тежко се движи,така че ще ти е необходим някакъв лост с големина на отверка.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар

            Working...
            X