Става въпрос за алфа 145 19 ТД.Колата ми се струва че не върви много- повече от 130 не вдига, и пуши доста ако опитам да ускоря бързо.Стиснах маркуча след турбото и подадох газ- маркуча изобщо не показа признаци да се надуе - това означава ли че турбото е умряло?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за турбото
Collapse
X
-
Въпрос за турбото
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Имал съм 4 коли с този двигател и трябва да ти кажа че 200 ги лепи.Мъркуча се усеща да се издува при форсиране с над 2200-2300 оборота.След турбото има въздуховоди,интеркулер и пак въздуховоди.Провери тяхното състояние преди да отписваш турбината,след като не издува мъркуча.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
Въпросната кола след 130 едваам ускорява.Всички връзки след турбото изглеждат здрави- не се чува от никъде съскане и изпускане на въздух.Стиснах маркуча на входа на колектора, подадох газ от помпата може би до към 2000 -3000 оборота на празен ход и не усетих абсолютно никакво издуване, мотора работи като фуражомелка.Ако е сдухано турбото не трябва ли да гори много масло от него?Ако все пак е скапана турбината колко стурва такава втора употреба ?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
iakvvu написа:Този мотор е адски шумен дори когато всичко му е наред,така че не зная какво влагаш като казваш фуражомелка.А какъв е цвета на пушека?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Цвета-добре.Ами остава вече да освободиш изхода на турбината и да видиш с ръка,дали се върти и дали надува.А ако е необходимо и да се свали да се диагностицира.Лошото е че навряна на.....ама това е част от удоволствието.Турбината е с фиксирана геометрия и е "само регулираща".На канал огледай и опипай дали се движи механиката на байпаса и,който се движи от един лост излизащ от една метална "гъбка",намираща се в непосредствена близост до турбото.Трудно и тежко се движи,така че ще ти е необходим някакъв лост с големина на отверка.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар