Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Engine fault на Стилото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Engine fault на Стилото

    Здравейте колеги,снощи както си карах в дъжда изведнъж ми светна жълтата лампа (за двигателя) и ми изписа Engine fault на таблото. Колата продължи да си върви, днес сутринта я пробвах - пали си нормално, но предупреждението си стои. Имате ли идея какво може да е което мога да проверя и сам на прима виста (букси, кабели и т.н.) или за диагностика - има ли някой колега който може да прочете компютъра? Или може би сервиз...Благодаря предварително
    Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
    ----------------------------
    Ignorance is a bliss

    #2
    Колега, нямаме идеи.Обаче си си взел кола, която сама ти казва, какво и е.Т.е. отивай на диагностика.Енджин фаулт има поне 10 причини да ти дава.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Просто видях, че колегата vaseto_stilo е имал абсолютно същия проблем - т.е. и аз губя мощност след 120 км/ч, но темата е стара и не е пуснал отговор какво и е било на колата след ремонта.А за диагностика - наистина незнам къде може да се направи. Дали няма някой колега да има софтуера и кабел? Или само във Ауто Италия?
      Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
      ----------------------------
      Ignorance is a bliss

      Коментар


        #4
        Можеш и сам:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44072
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...engine+control
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Ами проблема се оправи сам. Незнам как , но като изсъхна - няма вече грешки, върви на пушка. Без да пипам нищо. Май в Италия не вали...
            Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
            ----------------------------
            Ignorance is a bliss

            Коментар


              #7
              Ти прочете ли цялата тема,чийто линк ти пратих?
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Да, за това реших да изчакам да изсъхне. Иначе не съм толкова напреднал че да местя частите както колегите са направили.
                Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
                ----------------------------
                Ignorance is a bliss

                Коментар


                  #9
                  Здравейте колеги, при мен светна Чек Енджина след поредното наводнение на блока с предпазителите над акумулатора, поради липсата на капак над него и кори под двигателя. След обилно почистване и подсушаване на цялата платка колата пали и работи, като наблюдавам едно колебание в оборотите докато е студена, което преди това липсваше, но това предполагам не е свързано с основния ми проблем. Проблема ми е че Чек Енджина свети след второто стартиране или подаване на контакт след като съм закачил акумулатора, а също така и не ми дава да се вържа към самото ЕКУ за да видя какво го боли. Не споменах че и самото ЕКУ беше мокро но само в долната си метална част която подсуших , махах буксите му но и там всичко е сухо. Мисля да го сваля цялото и да го подсуша по обилно но незнам дали има смисъл, за това ще съм благодарен на всякакви съвети от ваша страна :D.
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                  Коментар

                  Working...
                  X