Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за тресенето.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    emzo написа:
    Ти си малко встрани от идеята на темата.мАтора ти е юуроу3
    Аз си претрисам на палене, претрисам си и на гасене. Не треса на потегляне :D . ЖТД 100.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #47
      зд

      Някой сменял ли е тампон на скоростната кутия като му претриса при тръгване.

      Коментар


        #48
        Да, аз, на Бравото - беше си за смяна (направо сплескан), но не повлия по-никакъв начин.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #49
          Днес обърнах внимание - при палене и при гасене притриса наистина.

          Коментар


            #50
            Ако е от маховика при натискане на съединителя и обратното при гасене и палене трябва да има някаква разлика
            Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

            Коментар


              #51
              kimirai написа:
              Ако е от маховика при натискане на съединителя и обратното при гасене и палене трябва да има някаква разлика
              При палене и гасене не тресе от маховика!!!

              Коментар


                #52
                Добре де, какви може да са причините за това претрисане при палене и гасене. Друг вариант е да елиминирам обслужващия и пак да запаля. За съжаление не съм пробвал до сега, но определено се заинтересувах. Форд Торнео пак CR двигател си пали без да се усети, че двигателя е задействан. Претрисането при палене и гасене поне при мен не е нещо дразнещо и очевадно, но си го има и до сега не му отдавах голямо значение, но след тази тема ми е любопитно...
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #53
                  Проблема на колегата и е при потегляне, претрисането при галене и гаснене, както каза колегата ВО - ако не го прави си е за притеснение.Т.е. приемете го за нормално.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #54
                    и моито JTD100 си тресе при палене и при гаснене

                    Коментар


                      #55
                      Аз съм забелязал, че когато върти по бавно стартера двигателя пали по твърдо. Върти ли с по големи обороти паленето не се усеща.

                      Коментар


                        #56
                        chaveto написа:
                        АЗ съм забелязал, че когато върти по бавно стартера двигателя пали по твърдо. Върти ли с по големи обороти паленето не се усеща.
                        Най много тресе,когато има по-голяма разлика в компресията на цилиндрите.Разбира се ако всичко останало е в ред.

                        Коментар


                          #57
                          извинявам се, че ползвам темата за ЖТД, просто имам малко въпросче - мойта печка е от стар’то поколение :D Тд75...та...при палене и гасене си тресе - нормално е. Но най-вече при гасене издава един звук, наподобяващ тропане от шарнир, чуващ се някъде от двигателя, но така и не мога да разбера от какво е. Тампоните на двигателя са здрави до един, съединителя е скоро сменян, маховика е в идеално състояние...щангичката над ремъците е леееко разхлопана, но звука, който се чува при гасене и палене е доста силно хлопане...дайте идеи от какво може да е, че адски много ме дразни...паркирам си, гася и изтраква на умряло :D
                          '99 FIAT Marea Weekend TD75

                          Коментар


                            #58
                            Stefan Hadjov написа:
                            Venioid написа:
                            Единствената роля на дроселовата клапа е да минимизира тресенето при гасене. Напълно отворена е при всички режими на мотора и се затваря само при гасене. Управлява се с вакуум.
                            Има и друга роля.
                            Просветли ме за другата роля, да не живея в заблуда.
                            Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                            Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                            Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                            Ex: Brava 1.6 1997
                            Ex: Puntо 1.1 1994

                            Коментар


                              #59
                              Venioid написа:
                              ...........
                              На мен също ми е интересно да разбера. Аз единствено си мисля, че когато съм на темпомат и тогава не затваря когато спира на скорост за да може да спира. Защото когато върна газта и не се усеща никакво рязко забиване, намалява съвсем плавно на скорост. А при темпомата при доста големи спускания не засилва. Не знам, може и да се само заблуждавам

                              Коментар


                                #60
                                Venioid написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                Има и друга роля.
                                Просветли ме за другата роля, да не живея в заблуда.
                                Колега,това не е заблуда,а просто не го знаеш.Ще обясня.Първата функция на дриселовата клапа е както писах в по горен пост-гасене на двигателя с оглед по малки притрисания.Втората е бързо спиране на турбината след гасене на двигателя.За да не се налага да кесиш на място преди гасене на двигателя,както се препоръчваше при турбодвигателите от миналия век.В някои случаи има и трета функция,но е дълго за обясняване.

                                Коментар

                                Working...
                                X