Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за тресенето.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Отново за тресенето.

    Stefan Hadjov написа:
    Трябва да насочиш вниманието си към три неща:демферна шайба,шайбата-свободен ход на алтернатора или тампони.Лесно се открива.Най вероятно първите две.
    Моята бивша беше 105,но Алфа 145.Нова демпферна шайба,проверени със сваляне тампони,а миналата седмица проверявахме и шайбата на динамото.Всичко си е ОК,но при палене и гасене си тресе.Няма излишни вибрации,както и няма притрисане при тръгване без газ(с по-ниски обороти).
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #17
      Да си наглася 600-700лв.А вариант втора употреба,как ви се струва.
      Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

      Коментар


        #18
        Едно истинско ЖТД си тресе,каквото и да е,това е мойто мнение.Както при запалване на автомобила,така и при изгасване,това са мойте наблюдения

        Коментар


          #19
          Когато има дроселова клапа по малко се разтриса.

          Коментар


            #20
            chaveto написа:
            Когато има дроселова клапа по малко се разтриса.
            Абсолютно верно!Защото гасенето се извършва като се затвори дроселовата клапа и се спре въздуха.Евро 3 не тресът или по точно малко тресът,почти като бензинов двг.Впрочем и за Евро 2 трябва да се знае,че от тресене до тресене има разлики.Нека да е блокирала шайбата свободен ход на алтернатора или разбит тампон на реактивната щанга на ЖТД 105,пък да видиме тогава дали тресе нормално.За блокирала става въпрос,а не шумяща.

            Коментар


              #21
              Единствената роля на дроселовата клапа е да минимизира тресенето при гасене. Напълно отворена е при всички режими на мотора и се затваря само при гасене. Управлява се с вакуум.
              Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
              Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
              Ex: Marea 2.4 JTD 2000
              Ex: Brava 1.6 1997
              Ex: Puntо 1.1 1994

              Коментар


                #22
                Темата за тресене/клатене на двг при палене/гасене ли беше или при потегляне ?Че се омотах нещо ...
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  Темата за тресене/клатене на двг при палене/гасене ли беше или при потегляне ?Че се омотах нещо ...
                  И двете.
                  Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                  Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                  Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                  Ex: Brava 1.6 1997
                  Ex: Puntо 1.1 1994

                  Коментар


                    #24
                    При потегляне - маховик.При гасене/палене - ако не клати, бих се притеснил сериозно и бих премерил компресията
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Бившата ми Мареа от подписа тресеше яко при потегляне, смених съединителя при Христо в Ямбол и спря да тресе. Маховика според него беше наред.
                      Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                      Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                      Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                      Ex: Brava 1.6 1997
                      Ex: Puntо 1.1 1994

                      Коментар


                        #26
                        Да и Бравото ми беше така, но той казва, че вече е сменил съединителя.Остава маховика.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          И какво като вече е сменян съединителя. Ако феродовия диск не е центриран правилно спрямо притискателния и спрямо маховика , съединителя няма да работи както трябва , или по точно няма да може да обира вибрациите и различните натоварвания.

                          Коментар


                            #28
                            Venioid написа:
                            Единствената роля на дроселовата клапа е да минимизира тресенето при гасене. Напълно отворена е при всички режими на мотора и се затваря само при гасене. Управлява се с вакуум.
                            Има и друга роля.

                            Коментар


                              #29
                              nelegalniq написа:
                              И какво като вече е сменян съединителя. Ако феродовия диск не е центриран правилно спрямо притискателния и спрямо маховика , съединителя няма да работи както трябва , или по точно няма да може да обира вибрациите и различните натоварвания.
                              Е как ще го пъхне в шийката на скоростната кутия като не е центрован,а и кото се пъхне не се ли центрова.
                              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                              Коментар


                                #30
                                nelegalniq написа:
                                И какво като вече е сменян съединителя. Ако феродовия диск не е центриран правилно .....
                                Сериозно ли го мислиш това като вариант ?
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X