Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за тресенето.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отново за тресенето.

    Колеги от месец съм собственик на марея уикенд 105 жтд,за сега съм доволен от колата.Обслужих я и т.н.Още с закупуването разбрах,че съединителя си е за смяна.Педала много корав,притрисане при потегляне,но не и боксуване.Смених го с валео и то от хубавото-като я отвориха лагера се беше вкопал в притискатела-трябваше да се удря с чука за да падне,но както и да е.Огледаха маховика и казаха,че е добре-нямаше аксиален луфт,или съвсем малък,иначе при напъване поддаваше но колко градуса не мога да ви кажа.След смяната педала стана мек и притрисането намаля,но пак остана малко което мен ме дразни.При потегляне трябва да подавам лекичко газ и тогава проблем няма,но иначе леко притриса.Друго което забелязах е,че при палене и гасене мотора силно се разклаща,като се предава по цялата кола,табло и пр.Не се чува изчаткване което ми обясниха е характерно при заминал маховик.Аз съм набедил някои тампони на мотора,но кои не знам-трябва да ги сменям наред ли .При смяната на съединителя огледах тампоните и мисля,че два от тях имаха закъсано,но не и скъсани.Този който е в коша е закъсан,но да е от него не ми се вярва.Надявам се да съм бил изчерпателен и да разрешим проблема с ваша помощ.
    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

    #2
    Мини 300 км градско да се напасне феродовия диск към повърхността на маховика и ако пак прави така - маховик. Сори но това е реалността p.s. а пък така или иначе Валео тук са пълно боклуци (за JTD говоря), ако не се оправи след година като сменяш пак съединителя ще смениш и маховика
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Мини 300 км градско да се напасне феродовия диск към повърхността на маховика и ако пак прави така - маховик. Сори но това е реалността p.s. а пък така или иначе Валео тук са пълно боклуци (за JTD говоря), ако не се оправи след година като сменяш пак съединителя ще смениш и маховика
      Все се надявам да не е маховика.
      Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

      Коментар


        #4
        Няма страшно, не са толкова скъпи вече.Направи сега повечко градско, защото както накладките се напасват на ползвани дискове, така и феродовия диск няма първоначално перфектно сцепление с повърхността на маховика.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Огледай тампоните на двигателя, колега. Трябва да са три, два от към фаровете и един отзад към скоростния лост. Поздрави!!

          Коментар


            #6
            Re: Отново за тресенето.

            kimirai написа:
            Друго което забелязах е,че при палене и гасене мотора силно се разклаща,като се предава по цялата кола,табло и пр.
            На колкото JTD 105 съм се качвал,на толкова двигателя им е разтрисал сериозно при палене и гасене.На две от тях сме оглеждали обстойно тампоните и са били перфектни.Само като идея да подхвърля по основният ти проблем http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56681 Провери все пак как е при теб,защото до колкото разбирам е масов проблем с аналогични на твоите симптоми.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              Re: Отново за тресенето.

              Само като идея да подхвърля по основният ти проблем http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56681 Провери все пак как е при теб,защото до колкото разбирам е масов проблем с аналогични на твоите симптоми.[/quote]Този проблем съм го чел,но мотора ми е 105,той с тази фрайлайф шаиба ли е
              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

              Коментар


                #8
                С фрай лайф шайба е, аз съм я сменял без нужда.

                Коментар


                  #9
                  Airfan написа:
                  С фрай лайф шайба е, аз съм я сменял без нужда.
                  И защо си я сменял като не е имало нужда.С учебна цел ли???

                  Коментар


                    #10
                    Re: Отново за тресенето.

                    kimirai написа:
                    При потегляне трябва да подавам лекичко газ и тогава проблем няма,но иначе леко притриса.
                    Почти си готов за смяна на маховик.След известно време ще притриса и с малко газ.Неприятното е ,не че е за смяна,а че не си го сменил със подмяната на съединителя.И сега двойна работа.Но наистина цената им напоследък е паднала,защото тя беше нереално висока като много други неща.

                    Коментар


                      #11
                      Re: Отново за тресенето.

                      kimirai написа:
                      Друго което забелязах е,че при палене и гасене мотора силно се разклаща,като се предава по цялата кола,табло и пр.
                      Тук вече не е виновен демферния маховик.Трябва да насочиш вниманието си към три неща:демферна шайба,шайбата-свободен ход на алтернатора или тампони.Лесно се открива.Най вероятно първите две.

                      Коментар


                        #12
                        Stefan Hadjov написа:
                        Airfan написа:
                        С фрай лайф шайба е, аз съм я сменял без нужда.
                        И защо си я сменял като не е имало нужда.С учебна цел ли???
                        Е не, според диагностика на различни места, скърцането в ремъците ми беше от нея. Аз реших сам да си я сменя, за да спестя пари за труд, тъй като ръцете ми не са отзад. Е, оказа се, че не скърца от нея... И така...

                        Коментар


                          #13
                          Аз пък казвам, че ако жтд105 при угасване на разтресе купето, то значи има сериозен проблем
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            BO написа:
                            Аз пък казвам, че ако жтд105 при угасване на разтресе купето, то значи има сериозен проблем
                            Подкрепям изказването

                            Коментар


                              #15
                              И моята кола се разклаща при палене и гасене. Знам, че демпферната ми шайба не е в цветущо здраве. Имам наблюдения върху 2 ЖТД - а около мен и те притрисат при палене и гасене... Служебното Торнео не помръдва
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар

                              Working...
                              X