Проблема е следният. Днес цял ден си карам колата но след последното изгасяне след 20мин. опит за запалване уви върти и не пали. Додърпаха ме пред блока и почнах да ровя. Нафта стига до помпата но до дюзите не. Исках да подам директен + на клапана на помпата но се оказа че е доста добре защитен. След доста мъки все пак успях да свля бронировката и стигнах до клапана. С учудване видя че освен + от клапана излиза и маса. Заголих малка част от плюсовия кабел подадох директен + но пак не пали. След още малко ръчкане видях че масата на клапана е прокъсана точно до клапана дръпнах я и ми остана в ръцете но нямах голям ключ 22 или 24 за да свля клапана да видя дали ще може да се запои но май няма да може защото е скъсан точно до клапана. Имате ли представа от къде мога да купя клапана и на каква цена?P.S. Сава въпрос за клапана който спира горивото а не за авансатора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
МАРЕА 1.9 TD100 не пали
Collapse
X
-
Много смело начинание,трябваше да се сетиш че имобилайзера е вграден в помпата и най вероятно пробема е бил в него.Кабела със сигурност си го скъсал ти.Предполагам че всички тия интервенции ги правиш на място без да се сваля помпата.Ако е виновен имобилайзера дори и да сложиш друг клапан трябва да го свържеш пак там,с две думи пак няма да тръгне.Ако я закъсаш съвсем пиши на лични. При Христо в магазина ги имаше на цена между 40/50лв. Успех!!!
-
specialista написа:Много смело начинание,трябваше да се сетиш че имобилайзера е вграден в помпата и най вероятно пробема е бил в него.Кабела със сигурност си го скъсал ти.Предполагам че всички тия интервенции ги правиш на място без да се сваля помпата.Ако е виновен имобилайзера дори и да сложиш друг клапан трябва да го свържеш пак там,с две думи пак няма да тръгне.Ако я закъсаш съвсем пиши на лични. При Христо в магазина ги имаше на цена между 40/50лв. Успех!!!FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:а като палиш свети ли -гасне ли CODE може друго да е причината ама като си го вече разглобил поне оправи и това с + и -FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
zombaiko написа:specialista написа:Много смело начинание,трябваше да се сетиш че имобилайзера е вграден в помпата и най вероятно пробема е бил в него.Кабела със сигурност си го скъсал ти.Предполагам че всички тия интервенции ги правиш на място без да се сваля помпата.Ако е виновен имобилайзера дори и да сложиш друг клапан трябва да го свържеш пак там,с две думи пак няма да тръгне.Ако я закъсаш съвсем пиши на лични. При Христо в магазина ги имаше на цена между 40/50лв. Успех!!!FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
zombaiko написа:specialista написа:Много смело начинание,трябваше да се сетиш че имобилайзера е вграден в помпата и най вероятно пробема е бил в него.Кабела със сигурност си го скъсал ти.Предполагам че всички тия интервенции ги правиш на място без да се сваля помпата.Ако е виновен имобилайзера дори и да сложиш друг клапан трябва да го свържеш пак там,с две думи пак няма да тръгне.Ако я закъсаш съвсем пиши на лични. При Христо в магазина ги имаше на цена между 40/50лв. Успех!!!
Коментар
-
specialista написа:zombaiko написа:specialista написа:Много смело начинание,трябваше да се сетиш че имобилайзера е вграден в помпата и най вероятно пробема е бил в него.Кабела със сигурност си го скъсал ти.Предполагам че всички тия интервенции ги правиш на място без да се сваля помпата.Ако е виновен имобилайзера дори и да сложиш друг клапан трябва да го свържеш пак там,с две думи пак няма да тръгне.Ако я закъсаш съвсем пиши на лични. При Христо в магазина ги имаше на цена между 40/50лв. Успех!!!FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
specialista написа:Въпреки че имаш остър тон ще го подмина,но няма да подмина неточностите в думите ти.Никаде не съм казвал че имобилайзера е в клапана.Казах че вграден в помпата и ти уточних точно къде. Айде и на теб много поздрави от специалиста!!!!FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
Слушай приятелю,аз съм уравновесен човек и трудно мога да нагрубя някой или пък без причина да му държа сметка.Това за жицата го казах защото ми се е налагало многократно да свалям защитата на този клапан,и като знам кава е хавата там най логичното за мен е неопитен човек неволно да е сгрещил.Между другото незнам при теб дали всичко е в оригинален вид ,но аз досега не съм успял да сваля защита която си е в оригиналния вид без да сваля ГНП-то.Още повече както споменах в оригиналния вид кабелите на клапана излизат от въпросната плочка а до нея пак няма достъп.Дане говорим че и болтовете са с прекъснати глави т.с. нямат никаква възможност за развиване с познатите инструменти.А сега ми кажи на база познанията ми какво да ти отговоря на питането.Даже ако си спомняш бях ти казал ако съвсем се оплетеш да се обадиш,имах в предвид да ти кажа как да заобиколиш имобилайзера след като си успял да свалиш защитата на място.Както и да е важното е че си се оправил и си минал тънко.Поздрави!!!
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:chaveto написа:Никъде не прочетох да си проверил ремъка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар