От скоро,като паля на студен двигател ми се появи тракане ,което след известно каране изчезва и шума на двигателя си става нормален. Казаха ми ,че е от дюзите ,но след почистването им проблема остана. Някой може ли да ми каже къде да търся причината, че аман от майстори. Става дума за Мареа 100ТД.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тракане на дизелов двигател
Collapse
X
-
И при мен проблема е същият. Като е студена трака като трактор. Като загрее работи нормално. Вчера забелязах че едно маркуче за излишното гориво е леко спукано /от умната дюза към резервоара/. И си помислих че там е пролема, но след като го отремонтирах- некаква разлика. Така че с колегата ще сме благодарни на умните глави във форума, ако помогнат.Fiat Marea 1.9 TD100 97г.
Коментар
-
По принцип е характерно за ТД100 В първите секунди след студен старт да работи по твърдо,но чак пък да трака като трактор
.Всичко се дължи на некоректен аванс(предвърение) в този момент.Възможно е да е неправилна центровката,не точна работа на авансатора(въпреки че според мен не е това),Направете и проверка на темпетатурния датчик този който дава информация на компютъра.Успех!!!
Коментар
-
Re: Тракане на дизелов двигател
Може да чука и от дюзи.От лошо затварящи дюзи може така да чука,че да се уплашиш.ivstoinov написа:От скоро,като паля на студен двигател ми се появи тракане ,което след известно каране изчезва и шума на двигателя си става нормален. Казаха ми ,че е от дюзите ,но след почистването им проблема остана. Някой може ли да ми каже къде да търся причината, че аман от майстори. Става дума за Мареа 100ТД.
Коментар
-
Re: Тракане на дизелов двигател
Това е вярно но тогава освен чукането ще има и пушилка,а и човека каза че дюзите са сваляни за преглед.Не че аз няма да ги сваля отново щото вярвам само на очите си.Stefan Hadjov написа:Може да чука и от дюзи.От лошо затварящи дюзи може така да чука,че да се уплашиш.ivstoinov написа:От скоро,като паля на студен двигател ми се появи тракане ,което след известно каране изчезва и шума на двигателя си става нормален. Казаха ми ,че е от дюзите ,но след почистването им проблема остана. Някой може ли да ми каже къде да търся причината, че аман от майстори. Става дума за Мареа 100ТД.
Коментар
-
За темп. датчик който е на термостата ли става въпрос? Защото мисля че моя термостат е постоянно отворен и загрява по-бавно колата.И може оттам да идва проблема.specialista написа:По принцип е характерно за ТД100 В първите секунди след студен старт да работи по твърдо,но чак пък да трака като трактор
.Всичко се дължи на некоректен аванс(предвърение) в този момент.Възможно е да е неправилна центровката,не точна работа на авансатора(въпреки че според мен не е това),Направете и проверка на темпетатурния датчик този който дава информация на компютъра.Успех!!!Fiat Marea 1.9 TD100 97г.
Коментар
-
и мен ме интересува кой е тоя датчик... защото имам ядове с датчици... при мен проблема е точно първите 5-6 сек. когато запаля.. изтраква силничко, че чак ако има някой съсед то той се обръща да види аджба "Ко беше туй??" и така, после мърка... п.с. да уточня че подобно нещо ми се получаваше.. тракане съчетано с загуба на мощност, но се оказа че има въздух в системата оправих го като смених всички мъркучета за обратната нафта , както и мъркучите от крушата до горивния филтър и от филтъра до ГНП-то и ги стегнах със скобички.. та.. Възможно ли е когато колата спре от движение и постои определено време пак да събира от някъде въздух съвсем малко и при запалване да бърка умницата и от там да "притракването" докато го избута и после да работи всичко нормално???Fiat Brava TD100
Коментар
-
Щом пишеш че е за 5/6 секунди,аз пък ти казвам че колата ти е наред.spooni написа:и мен ме интересува кой е тоя датчик... защото имам ядове с датчици... при мен проблема е точно първите 5-6 сек. когато запаля.. изтраква силничко, че чак ако има някой съсед то той се обръща да види аджба "Ко беше туй??" и така, после мърка... п.с. да уточня че подобно нещо ми се получаваше.. тракане съчетано с загуба на мощност, но се оказа че има въздух в системата оправих го като смених всички мъркучета за обратната нафта , както и мъркучите от крушата до горивния филтър и от филтъра до ГНП-то и ги стегнах със скобички.. та.. Възможно ли е когато колата спре от движение и постои определено време пак да събира от някъде въздух съвсем малко и при запалване да бърка умницата и от там да "притракването" докато го избута и после да работи всичко нормално???
Коментар
-
Някъде в една тема бях чел, че проблема е в разпръсквачите на дюзите ако не се лъжа. При мен също го има това металическо чукане и ще изчакам някой да потвърди диагнозата и да изпише някакво лечение!canko1604 написа:Чак като трактор не е колега, по скоро силно металическо чукане. Извинявам се за подвеждащата информация.specialista написа:По принцип е характерно за ТД100 В първите секунди след студен старт да работи по твърдо,но чак пък да трака като трактор
Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Това за ТД си е нормално. В първите секунди на старта, сместа си е обогатена и следователно и аванса би трябвало да е по-голям. Т.е. ако не е от дюзите, то винаги го има това чукане в първите запалвания в цилиндрите. Пък на който му се занимава може успешно да локализира чукането с метален прът, чийто край се опира до ухото а другия в зоната на прослушване на двигателя. Иначе продават и стетоскопи.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар