Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo Авансатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo Авансатор

    Здравейте притежател съм на Фиат Браво ТД 100 , 99г. Имам следния проблем и ще се радвам ако ми помогнете. Става въпрос за следното - имах проблеми при палене , както и загуба на мощност (няма тяга и това е ) :D Проблема с паленето се реши, сменихме подгряващите свещи, но проблема с мощността си остана. Пича, който работи по колата ми си разбира от работата и работи евтино и качествено. Попаднахме на теч при авансатора, за момента спестих 200 лева за нов, като майстора смени О-пръстенчетата по него, до тук добре, но колата съвсем леко си повдигна мощността, но за сметка на това започна някакво тракане при палене(може би влиза въздух от някъде в с-мата.) Днес пробвахме да бутнем Общия Аванс (може и да греша , но човека пипна точно там където се намира ангренажния ремък и прави някаква центровка.. ) и мощността се вдигна все пак, но честно казано не е това което трябва да бъде. Ще Ви помоля за помощ и според Вас дали трябва да се закупи нов Авансатор или не , тъй като според моя човек влиза въздух от някъде. Благодаря предварително на всички отзовали се !!!

    #2
    На твоя човек му кажи,че щом има съмнение за въздух да не го казва ами да го докаже и ако е прав да направи така че да го спре.Все пак това му е работата нали,да се цапа с коли. Преди да пипаш по авансатора колата нормално ли вървеше? Ти си ,дай повече за коментар. Поздрави!!!

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      На твоя човек му кажи,че щом има съмнение за въздух да не го казва ами да го докаже и ако е прав да направи така че да го спре.Все пак това му е работата нали,да се цапа с коли. Преди да пипаш по авансатора колата нормално ли вървеше? Ти си ,дай повече за коментар. Поздрави!!!
      Този проблем съществува много отдавна със загубата на мощност, тогава и пушеше колата , беше ужас. Оказа се че имаше прехвърлен зъб на ангренажния ремък, в сервиза на БОШ ми го сменяха, държа да отбележа.След отстраняване на този проблем с ангренажа пушенето спря , но колата си остана без мощност. При смяна на О-пръстенчетата на авансатора (имаше теч на нафта по него), леко се повиши мощността на мотора, но не е това което трябва да бъде и както казах се появи едно тракане при палене (на метал), което изчезва след подаване на газ. Вчера цял ден се чуди от къде може да влиза въздух в системата (ако изобщо е така), гледа и дюзите по тях всичко е ОК. Това е което мога да кажа , ти си на ход.Поздрави!

      Коментар


        #4
        Колега преди 7-8 месеца и аз имах тракане на метал, което изчезваше като подам газ. Вдигнах капака, поослушах се и си открих проблема. Зад радиатора има няква ламарина, и болтовете се бяха охлабили и оттам звука Та поогледай малко как е при теб положението. За мощността немога да ти помогна. На мен като ми замина авансатора преди време, колата въобще не палеше.
        Тря'а напиша нещо тука, нали

        Коментар


          #5
          Този проблем съществува много отдавна със загубата на мощност, тогава и пушеше колата , беше ужас. Оказа се че имаше прехвърлен зъб на ангренажния ремък, в сервиза на БОШ ми го сменяха, държа да отбележа.След отстраняване на този проблем с ангренажа пушенето спря , но колата си остана без мощност. При смяна на О-пръстенчетата на авансатора (имаше теч на нафта по него), леко се повиши мощността на мотора, но не е това което трябва да бъде и както казах се появи едно тракане при палене (на метал), което изчезва след подаване на газ. Вчера цял ден се чуди от къде може да влиза въздух в системата (ако изобщо е така), гледа и дюзите по тях всичко е ОК. Това е което мога да кажа , ти си на ход.Поздрави![/quote]По думите ти излиза че всичко е наред а колата няма тяга.Прилича ми на проблем с клапата която следи налягането в колектора.Не мога да съм сигурен докато не кача помпата на стенда.Клапата е на такова място че за да се свали трябва да се свали помпата.Има настройки за реакция.За съжаление ще ти излезе малко скъпичък ремонта с демонтажа на помпата,за това те съветвам направо да се подмени каквото трябва в нея че да не се сваля два пъти. Поздрави!!!

          Коментар


            #6
            specialista написа:
            Този проблем съществува много отдавна със загубата на мощност, тогава и пушеше колата , беше ужас. Оказа се че имаше прехвърлен зъб на ангренажния ремък, в сервиза на БОШ ми го сменяха, държа да отбележа.След отстраняване на този проблем с ангренажа пушенето спря , но колата си остана без мощност. При смяна на О-пръстенчетата на авансатора (имаше теч на нафта по него), леко се повиши мощността на мотора, но не е това което трябва да бъде и както казах се появи едно тракане при палене (на метал), което изчезва след подаване на газ. Вчера цял ден се чуди от къде може да влиза въздух в системата (ако изобщо е така), гледа и дюзите по тях всичко е ОК. Това е което мога да кажа , ти си на ход.Поздрави!
            По думите ти излиза че всичко е наред а колата няма тяга.Прилича ми на проблем с клапата която следи налягането в колектора.Не мога да съм сигурен докато не кача помпата на стенда.Клапата е на такова място че за да се свали трябва да се свали помпата.Има настройки за реакция.За съжаление ще ти излезе малко скъпичък ремонта с демонтажа на помпата,за това те съветвам направо да се подмени каквото трябва в нея че да не се сваля два пъти. Поздрави!!![/quote]Ами с две думи така стоят нещата, колата няма тяга и започна тракане при палене, това тракане е или от авансатора (преди ремонта му нямаше проблеми с тракането), или влиза въздух отнякъде. Примерно както днес не бях палил колата близо 24 часа, преди малко въртя и се чува как смуче въздух отнякъде и за това и трака според мен. А въздух май май дърпа някъде от горивния филтър, оттам някъде.ПОМОЩ

            Коментар


              #7
              Приятелю,на теб ще кажа че тази клапа служи да каже на помпата че турбото е надуло и има нужда от повече гориво.На майстора ти няма какво да му казвам.Няма дизел от старото поколение с турбо и да няма такава клапа независимо каква е помпата.Не усещаш ли че се учат на твоята кола!Успех!!!

              Коментар


                #8
                specialista написа:
                Приятелю,на теб ще кажа че тази клапа служи да каже на помпата че турбото е надуло и има нужда от повече гориво.На майстора ти няма какво да му казвам.Няма дизел от старото поколение с турбо и да няма такава клапа независимо каква е помпата.Не усещаш ли че се учат на твоята кола!Успех!!!
                1.Благодаря ти много, но наистина не знам вече къде да ходя и кого да търся в този град. 2. Ще му кажа на тоя да сваля помпата и да корегира нещата (водят го за едиствения майстор, който поправя дизелови помпи и уж му разбирал). 3. Тази клапа се заменя изцяло или... КАК? Ако може малко повече инфо за нея и колко ще ми струва само тя, ако ще трябва да се заменя с нова?

                Коментар


                  #9
                  Авансатора е устройство монтирано в ГНП-то с цел ,чрез намеса в работата на механичния( или по скоро казано хидравличния) авансатор да осигури максимално оптимална центровка.Майстора ти нищо не може да коригира по помпата(имам предвид настройката на буст клапата).Ако проблема е там се сменят две мембрани и дузина О-пръстена,после се регулира чуствителноста на стент за ГНП.Иначе няма да разбереш дали изобщо работи и как реагира на налягането,с колко си увеличава порцията.Как да ти го обясня вече незнам.Събери си мислите бе момче!Пробвай да му зададеш въпроси от сорта "как ще ми направиш помпата ако има проблем в нея" Успех!!!

                  Коментар


                    #10
                    specialista написа:
                    Авансатора е устройство монтирано в ГНП-то с цел ,чрез намеса в работата на механичния( или по скоро казано хидравличния) авансатор да осигури максимално оптимална центровка.Майстора ти нищо не може да коригира по помпата(имам предвид настройката на буст клапата).Ако проблема е там се сменят две мембрани и дузина О-пръстена,после се регулира чуствителноста на стент за ГНП.Иначе няма да разбереш дали изобщо работи и как реагира на налягането,с колко си увеличава порцията.Как да ти го обясня вече незнам.Събери си мислите бе момче!Пробвай да му зададеш въпроси от сорта "как ще ми направиш помпата ако има проблем в нея" Успех!!!
                    И колко ще ми струва това удоволствие? Ти занимаваш ли се с ремонтиране на такива помпи , ако се занимаваш да идвам до Ямбол да действаме.

                    Коментар


                      #11
                      Тази клапа не се ли казваше LDA коректор.Колега от Шумен звънни ми един телефон ,че съм ти по-близо.
                      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                      Коментар


                        #12
                        Ето ,появиха се и други желаещи да ти помогнат.С напътствията бях до тук.Другата страна на въпроса може да коментираме на лични.Поздрави!!!

                        Коментар

                        Working...
                        X