Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто жтд?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто жтд?

    Здравейте колеги,от скоро следя вашия форум а и от скоро притежавам и въпросният автомобил(пунто ЖТД 2000г)имам няколко въпроса които ще споделя с вас.Седмица измина след покупката,и изминати около 700км. от мен вече ме настъпват от женската страна с ,,Хайде де искам си колата вече" Та понеже аз ще подържам а друг ще кара :D искам всичко първоначално да е в ред.Давам вече по същество,след смяната на всички ремъци ролки филтри и масло(BMW-10w40 май не трябваше такова ама...)и няколко дена бръмчене останаха три проблема.1.Примерно след освобождаване от скорост и движенеи по инерция оборотомера се забива под 900-800 оборота замисля се и хоп лампите огряват.Това гаснене се е случило около 10 пъти за всичките 700км. и освен диагностика,нямам друго изпредвид.2.Каде точно трябва да седи стрелката на температурата,при мен стига средата само на ниска предавка,или на 5-та по нагорнище.За втория проблем питам нормално ли и 140лв.за термостат.3.Ако някой е наясно с централната конзола на тези коли,и по точно с осветлението на запалка,и трите врътки за парното,нека да сподели.При мен тези работи не светят,а имам огромното желание да ги накарам Благодаря предварително на всички отзовали се.Опитах с търсачката но нищо не откривам.

    #2
    Аз също имам проблем с оборотите при движение по инерция. При мен обаче не гасне ами ги задържа много ниски или играят, в момент на спиране стават нормални. Никой досега не може да каже от къде е проблема, на диагностика всичко е ОК. Досега само един човек ми каза, че според Бош коли с еди кое си ЕКУ и произведени еди кога си може да имат колебания с оборотите, ако имат да отидат за ъпгрейд на софтуера......... Колата на е пунто, но те са ..............

    Коментар


      #3
      chaveto написа:
      Аз също имам проблем с оборотите при движение по инерция. При мен обаче не гасне ами ги задържа много ниски или играят, в момент на спиране стават нормални. Никой досега не може да каже от къде е проблема, на диагностика всичко е ОК. Досега само един човек ми каза, че според Бош коли с еди кое си ЕКУ и произведени еди кога си може да имат колебания с оборотите, ако имат да отидат за ъпгрейд на софтуера......... Колата на е пунто, но те са ..............
      Нестава, пробвано е! И аз имам същия дерт, леко дразнещо е но се свиква!Според мен проблема не е в ECU-то, проблема е от някой вакуум!
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #4
        Един въпрос в страни от темата: Колко ти излезе обслужването колега? Ремъци, ролки, масло, филтри и работа и къде го направи?

        Коментар


          #5
          gumzata написа:
          Един въпрос в страни от темата: Колко ти излезе обслужването колега? Ремъци, ролки, масло, филтри и работа и къде го направи?
          Ами колега ангр.ремък ролки,горивен,въздушен,маслен-194лв. оттам като свалихме големия тампон на мотора горе се оказа и той за смяна-116лв.масло 4л.-60лв.труд за всичко 80лв.та калема е 450лв.но частите са с 30% надолу пазарени,и труда е от мой човек,така че....смятай

          Коментар


            #6
            Според мен проблема не е в ECU-то, проблема е от някой вакуум!
            Няма как при мен да е от вакум. С вакум се движи единствено турбината и дроселовата клапа при мен.

            Коментар

            Working...
            X