Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вибрации при потегляне.Проблем с динамо на 1.9 JTD-115 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    emzo написа:
    Между другото на алтернатора има 2 номера , един на ММ и един на Денсо.В крайна сметка, какво производство е ?
    Италианско производство/то си пише/,по лценз на Денсо.Добри са тези алтернатори.Абе там където е вкарано нещо японско не може да е лошо.

    Коментар


      #32
      Тия жабарите са ми много странни по някой път. Преди няколко дни свалих алтернатор от Мареа 2.4Jtd и ролката беше съвсем обикновена. При мен същият алтернатор, ролки........................... а пък шайбата на алтернатора е фрайлайфна, старана работа.При мен всички ролки са сменени и тресенето при потегляне го има. Мислех си, че и при мен проблема ще се окаже някъде по ремъка, но не е от там. Най странното е, че веднъж тресе а друг път не.

      Коментар


        #33
        chaveto написа:
        Най странното е, че веднъж тресе а друг път не.
        E то в повечето случаи е винаги така.Влияе се от съчетанието с количеството подадена газ.Когато почне винаги да тресе,значи демферния маховик е изцяло дал фира.

        Коментар


          #34
          Моя проблем беше, че от няколко месеца на празен ход почна да се клати колата, направо люлее.Проверих бял всички тампони и лично се убедих, че си вършат работата, а днес реших да я запаля (заради други обстоятелства) без ремък, като подозренията ми бяха или в нея шайба или в демпферната (която пък е нова).Та направо светлина в тунела, щото се бях настроил да си купувам пак маховик
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #35
            chaveto написа:
            Тия жабарите са ми много странни по някой път. Преди няколко дни свалих алтернатор от Мареа 2.4Jtd и ролката беше съвсем обикновена. При мен същият алтернатор, ролки........................... а пък шайбата на алтернатора е фрайлайфна, старана работа.При мен всички ролки са сменени и тресенето при потегляне го има. Мислех си, че и при мен проблема ще се окаже някъде по ремъка, но не е от там. Най странното е, че веднъж тресе а друг път не.
            Моля те, дай ми шасито на колата и по възможност оригиналния номер на алтернатора. Според мен, няма начин тази кола да е излезнала в това състояние от завода! Или ролката е блокирала и ти си мислиш, че няма фрайлайф, а тя трябва да има, или някъде е "побългарявано".

            Коментар


              #36
              Airfan написа:
              или някъде е "побългарявано".
              Последното, за което чух, след моя филм с друг маховик от Автоапапи ООД, е турбина от евро2 мотор на евро3 и въри се чуди що не върви таз кола.ФАКИРИ сме !
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                Колата отиде за желязо и няма как да дам номера на шасито. Ролката не е блокирала, съвсем обикновена си е. Специално заради тази ролка се чанчих да сваля алтернатора. Ако нещо е "побългарявано" то е правено извън БГ. Двигателя си работеше съвсем нормално и нямаше никакви проблеми с ремъка.

                Коментар


                  #38
                  emzo написа:
                  Airfan написа:
                  или някъде е "побългарявано".
                  Последното, за което чух, след моя филм с друг маховик от Автоапапи ООД, е турбина от евро2 мотор на евро3 и въри се чуди що не върви таз кола.ФАКИРИ сме !
                  Да..да...да... :D
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #39
                    колега, полива ли ремъка с вода и ако да спря ли да трепери

                    Коментар


                      #40
                      Аз имам същият проблем. Мислех си, че е от тампона, но явно е от шайбата. Можете ли да ми кажете модел и от къде мога ди си я купя. Аз карам stilo 2002 jtd

                      Коментар


                        #41
                        А дали при теб не е съединител ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #42
                          emzo написа:
                          А дали при теб не е съединител ?
                          Как мога да разбера, кое от двете неща е. Можете ли да ми препоръчате майстор при, който да отида?

                          Коментар


                            #43
                            krasita написа:
                            emzo написа:
                            А дали при теб не е съединител ?
                            Как мога да разбера, кое от двете неща е. Можете ли да ми препоръчате майстор при, който да отида?
                            При мен се оказа тампона на скоростната кутия и всичко вече е ок

                            Коментар


                              #44
                              petar55 написа:
                              Същата ролка на динамото смених на Фиат Брава JTD .Беше се разпаднала на 2 части.Смъква се предно дясно колело и се сменя без да се смъква динамото.В нея има ролки като на лагер.Изчистих сепаратора и набих междинна втулка.Така карам вече 15 х.км.Ремъка се върти спокойно,няма вибрации.
                              Колега, дай повече подробности.Моята ролка като запалих и изхвърча.Вече не смея да ходя по майстори.
                              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                              Коментар


                                #45
                                Аз когато сменях ролката на алтернатора го свалих ниско долу м/у купето и полуоската /лявата/.Ролката се подава м/у тях и не е проблем да се смени.
                                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                                Коментар

                                Working...
                                X