Здравеите колеги искам да споделя проблема с вас да дадете идеи какво да правя..Колата е пунто jtd 2000г.Колицата прави следния номер от1500об. до 2500об.върви добре и нагоре започва да тъпче.Закарах го на диагностика единственото нещо което беше записала е мапа смених го и нищо а мапа го взех от същтото само че вървящо.Даите идеи....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ С ПУНТО JTD
Collapse
X
-
Колеги колата до 2500об. върви супер след тези обороти просто все едно си е стигнала лимита на силата ЪПЧЕ иначе като я задържа примерно на трета си прави 4500об. но няма сила .Един приятел кара Браво 105коня jtd като кара пунтото неможа да повярва ..... то върви от 1000 1300об. до 2500об.доста направо обратно на бравото неговото върви доста добре от 2300об.Единствено сега се замислям че маркуча на колектора омаслява иначе масло и нафта не пипа...На место се форсира добре. Иначе съ доволен от колицата.БЛАГОДАРЯ за отзивчивоста...
Коментар
-
bauki написа:Колеги колата до 2500об. върви супер след тези обороти просто все едно си е стигнала лимита на силата ЪПЧЕ иначе като я задържа примерно на трета си прави 4500об. но няма сила .Един приятел кара Браво 105коня jtd като кара пунтото неможа да повярва ..... то върви от 1000 1300об. до 2500об.доста направо обратно на бравото неговото върви доста добре от 2300об.Единствено сега се замислям че маркуча на колектора омаслява иначе масло и нафта не пипа...На место се форсира добре. Иначе съ доволен от колицата.БЛАГОДАРЯ за отзивчивоста...
Коментар
-
MartoModev написа:А толко си може?Кола с турбо.Моята е 95к.с.и след 3000оборота и идва силата,а е 1800кг.а е атмосверка.
Коментар
-
Двигателя трябва да има динамика и еластичност поне до около 3800 оборота(личен опит с въпросното Пунто),така че колегата определено има проблем.Това,че върви добре на ниски обороти е заради факта,че е common rail и достига добър въртящ момент рано.След 2000-2200 започва да помага и турбината,а колата на колегата тогава забива.В карайна сметка до сега имаше няколко идеи за проблеми,които трябва да провери така че топката е в неговите ръце и той трябва да действа с откриването им и да споделя наблюденията си за да сме му полезни.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар