Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ПУНТО JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    На мен ми се струва, че проблема е от дебитомера. Нека да го откачи колегата за пробата и да сподели какъв е ефекта от откачването. Имал съм случай с проблемен дебитомер когато колата в едни обороти върви а в други не.

    Коментар


      #17
      Добре де,нали е ходила на диагностика тази кола,там би трябвало някой да наблюдава разни стойности и да заключи дали са в норма или не. Мисля че е време,всички които по един или друг начин се занимават с диагностика и имат достатъчно поглед над нещата и ако искат разбира се да споделят,нека го направят ,да създадем нещо като еталонна таблица на параметри които могат да се следят и показания които могат да се приемат за допустими.Май малко сложно се изказах но съм сигурен че ще споделите идеята ми.Нека се занае че за едно jtd стойностите които трябва да видим от отделните компоненти имащи връзка с управлението на мотора се такива и такива.Допустими отклонения толкова.Същото за съпротивленията и напреженията.Аз разполагам с аутодата и за справка бих се поровил из нея. Колегата дето каза че толкова си вървят,ще му кажа че има мотори даже без турбо и си опъват докрая много добре. Поздрави!!!

      Коментар


        #18
        Благодаря колеги че обсъждате така упорито моя проблем .Понеже съ без книшка за извесно време не мога го закарам до колегата / BO /от форума но съ решил и штего закарам.По въпроса за параметрите дадени в аутодатата за мощност и въртящ момент в дадените обороти не съм съгласен това нее нормално да върви така.Решил съм да премеря налягането понеже другата ми кола е 2.0 16в турбо и ми е ясно как върви турбо кола макар и дизелова мисля да сваля бустметъра и ще зазберем. Дебитомера съ го откочал колата умира съвсем михмего съ някакъ спецялен препарат няма разлика.Написах темата с мисълта че може някои да е патил . ПОЗДРАВИ...... само да си взема книшката ще види то

        Коментар


          #19
          Като се замисля мойта го прави същото но си мислех че толкова си върви тъй като това ми е първото JTD и съм минал само 800 км с нея. В ниските обороти доста добре дърпа но тръгна ли да качвам над 3000 оборота на трета все едно нещо я спъва! Ще следя темата!

          Коментар


            #20
            gumzata написа:
            Като се замисля мойта го прави същото но си мислех че толкова си върви тъй като това ми е първото JTD и съм минал само 800 км с нея. В ниските обороти доста добре дърпа но тръгна ли да качвам над 3000 оборота на трета все едно нещо я спъва! Ще следя темата!
            Махни си катализатора.
            FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

            Коментар


              #21
              tinalex написа:
              gumzata написа:
              Като се замисля мойта го прави същото но си мислех че толкова си върви тъй като това ми е първото JTD и съм минал само 800 км с нея. В ниските обороти доста добре дърпа но тръгна ли да качвам над 3000 оборота на трета все едно нещо я спъва! Ще следя темата!
              Махни си катализатора.
              Няма ли да е по-разумно да се замери обратното налягане и тогава да се взима решение за премахването на катализатора?По същата логика може да се каже - смени си инжектора на 3-ти цилиндър.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #22
                specialista написа:
                Добре де,нали е ходила на диагностика тази кола,там би трябвало някой да наблюдава разни стойности и да заключи дали са в норма или не. Мисля че е време,всички които по един или друг начин се занимават с диагностика и имат достатъчно поглед над нещата и ако искат разбира се да споделят,нека го направят ,да създадем нещо като еталонна таблица на параметри които могат да се следят и показания които могат да се приемат за допустими.Май малко сложно се изказах но съм сигурен че ще споделите идеята ми.Нека се занае че за едно jtd стойностите които трябва да видим от отделните компоненти имащи връзка с управлението на мотора се такива и такива.Допустими отклонения толкова.Същото за съпротивленията и напреженията.Аз разполагам с аутодата и за справка бих се поровил из нея. Колегата дето каза че толкова си вървят,ще му кажа че има мотори даже без турбо и си опъват докрая много добре. Поздрави!!!
                Изобщо не се изказахте сложно колега.Даже се надявам се да споделите с нас вашият ценен опит.Все пак кабел за диагностика всеки може да си купи (аз), но по-интересното е какво значат числата които виждаме.За съжаление повечето спецове казват ела при мен да ти направя читава диагностика и това е.
                Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                Коментар


                  #23
                  Такава тема с данни има, но са за JTD105 мотора, но няма интерес към нея.Най-просто казано Вуте като си реши проблема, му е през оная работа за параметрите, камо ли да ги публикува в някакъв форум Yellow_Flash_Colorz_PDT_33
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    Катализаторите спъват ли? Като нови спъвали ли са или в последствие нещо са се задръстили!

                    Коментар

                    Working...
                    X