Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ПУНТО JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ С ПУНТО JTD

    Здравеите колеги искам да споделя проблема с вас да дадете идеи какво да правя..Колата е пунто jtd 2000г.Колицата прави следния номер от1500об. до 2500об.върви добре и нагоре започва да тъпче.Закарах го на диагностика единственото нещо което беше записала е мапа смених го и нищо а мапа го взех от същтото само че вървящо.Даите идеи....

    #2
    Колега, да не е запушен въздуха? На Бравото го има тоя проблем, като падне изолацията на капака (онова, където е като велтер) в предната му част и запушва притока на въздух.

    Коментар


      #3
      Проверих притока на въздух си е ОК. Много интересен проблем се оказа ...Правиха му диягностика пак ништо и направо незнам какво да го правя....Някои ако е вчас моля да помогне.БЛАГОДАРЯ....

      Коментар


        #4
        Скъсани мъркучи,разхлабени скоби по въздуховодите(в случай че турбината работи добре)
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          А,пробвал ли си да я форсираш в движение до максималните е обороти,на трета примерно?

          Коментар


            #6
            А ако откачиш ЕГР-а за проба?
            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

            Коментар


              #7
              MartoModev написа:
              А ако откачиш ЕГР-а за проба?
              Ако е проблема в него то по скоро би трябвало да се изолира защото ако е блокирал отворем винаги ще има проблеми.

              Коментар


                #8
                Колеги колата до 2500об. върви супер след тези обороти просто все едно си е стигнала лимита на силата ЪПЧЕ иначе като я задържа примерно на трета си прави 4500об. но няма сила .Един приятел кара Браво 105коня jtd като кара пунтото неможа да повярва ..... то върви от 1000 1300об. до 2500об.доста направо обратно на бравото неговото върви доста добре от 2300об.Единствено сега се замислям че маркуча на колектора омаслява иначе масло и нафта не пипа...На место се форсира добре. Иначе съ доволен от колицата.БЛАГОДАРЯ за отзивчивоста...

                Коментар


                  #9
                  Забравих да добавя че ЕГРАе изолиран.Незнам дали е правилно...

                  Коментар


                    #10
                    Трябва да се измери какво налягане прави турбината под товар.Чак тогава може да се даде повече светлина.Съмненията ми са към липса на налягане а причините за това са няколко.

                    Коментар


                      #11
                      bauki написа:
                      Колеги колата до 2500об. върви супер след тези обороти просто все едно си е стигнала лимита на силата ЪПЧЕ иначе като я задържа примерно на трета си прави 4500об. но няма сила .Един приятел кара Браво 105коня jtd като кара пунтото неможа да повярва ..... то върви от 1000 1300об. до 2500об.доста направо обратно на бравото неговото върви доста добре от 2300об.Единствено сега се замислям че маркуча на колектора омаслява иначе масло и нафта не пипа...На место се форсира добре. Иначе съ доволен от колицата.БЛАГОДАРЯ за отзивчивоста...
                      Колата няма проблем според мен-тя толкова си върви. Максималната и мощност от 80к.с. е при 3000 оборота и е съвсем нормално след това да спира и да тъпче само (въртящия и момент е максимален при 1500 оборота и затва тръгва толкоз от рано). При браво-то, 1-во мощността е с 25к.с. повече и я прави при 4000 оборота-т.е. колата има повече мощност и то цели 1000 оборота повече. :D

                      Коментар


                        #12
                        А толко си може?Кола с турбо.Моята е 95к.с.и след 3000оборота и идва силата,а е 1800кг.а е атмосверка.
                        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                        Коментар


                          #13
                          MartoModev написа:
                          А толко си може?Кола с турбо.Моята е 95к.с.и след 3000оборота и идва силата,а е 1800кг.а е атмосверка.
                          Е на теб може и да не ти се вярва, мма това което написах е от практически опит от над 3 години и над 50 000 км. със същия автомобил (в много добро състояние), за който става въпрос в темата (нямам идея ти какъв дизел караш, но явно не е пунто 1,9жтд).Пък и характеристиките на двигателя дадени от производителя поне на мен не ми показват с нищо, че трябва да се очаква някакъв особен вървеж от него над 3000 оборота. Сравнението със същия двигател на браво не е много удачно според мен, щото кото железа може и да са еднакви, но турбините до колкото знам са им "малко" различни (ихи-то при пунто е доволно малко спрямо гарет-а при браво).Пунто 1,9жтд е кола с много приятен вървеж от ниски обороти за характеристиките на двигателя си и теглото му и доста нисък разход, но определено си е спънато при по-височки обороти и скорости

                          Коментар


                            #14
                            Двигателя трябва да има динамика и еластичност поне до около 3800 оборота(личен опит с въпросното Пунто),така че колегата определено има проблем.Това,че върви добре на ниски обороти е заради факта,че е common rail и достига добър въртящ момент рано.След 2000-2200 започва да помага и турбината,а колата на колегата тогава забива.В карайна сметка до сега имаше няколко идеи за проблеми,които трябва да провери така че топката е в неговите ръце и той трябва да действа с откриването им и да споделя наблюденията си за да сме му полезни.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              Значи при мен на Доблото се наблюдаваше едно тромаво набиране и след една диагностика се оказа ЕГР и дебитомер.След смяна на ЕГР-а нямаше промяна.След смяна на дебитомера колата литна.Да нямаш нужда от чистене на дебитомер?
                              И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                              Коментар

                              Working...
                              X