Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

отново за висок разход на ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ако е така, то ти ще си първият човек, който е свалил разхода на тоя двигател с малко усилия. На мен нещо не ми се вярва, защото съдейки по лампата често съм се бъркал и аз. Колкото до датчиците по тоя деигател, пак ще повторя и потретя, че всичките оказват влияние върху работата и разхода на мотора, управлявайки авансатора. Датчиците за температурата за въздуха, неговото количество, температурата на двигателя, на първа дюза, на кол.вал, на помпата за педала на газта- всичките те дават инфо на компютъра, за моментното състояние на двигателя, който пресмята и коригира точния аванс! Ако само един от всичките тия датчици е извън строя, то ще е извън строя и цялата система и ще има погрешни данни и завишен разход! За тоя двигател е много важно центровката на помпата, като не търпи никакъв допълнителен аванс или закъснение, защото така се нарушава работата на авансатора и съответно точното определяне на ъгъла на впръскване. Висок разход се получава най-вече и при студен двигател. Съвет - пробвай с подгрев на празен ход преди да потеглиш за около две минути и ще ахнеш от разликата. Това е така, защото студения мотор при натоварване, в първите минути дава над 25-30/100, а като работи на празен ход минимална консумация. (за справка на Лада при ниска температура на двигателя, разхода е около 30-35/100 при скорост 30км/час, който рязко спада след първите две три минути работа- при заводски измервания!) Т.ест при малко подгряване на място ще избегнеш тоя висок разход на шофиране на студено. Още повече че от завода дават 8-8.5/100 за градско, но при загрял мотор. Ако дори и за малко си в режим на студен двигател, то влизаш във високия разход и средното аретметично става над 12-13/100.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #32
      колега съгласен съм за всичко свързано с датчиците... , но не мисля че в Б-с има майстор на когото да се доверя и не ми се избързва.. пък и разхода за момента ми е задоволителен... колкото до подгрева на празен ход.. прости ако съм в заблуда, но според мен колата заграва доста по-бързо когато се кара и това с чакането да загрее е по-скоро мит.. може и да греша, не претендирам да съм прав, просто съм чувал че нямало голяма разлика в разхода.. просто цялата работа била за запазването на двигателя... ще пробвам ще видя... благодаря за съветите!!
      Fiat Brava TD100

      Коментар


        #33
        Единият ти проблем е бил в спуканото маркуче, но ти остава и другия.
        spooni написа:
        така да пиша сега след диагностиката... до колкото разбрах всичко е нормално освен сигнала който идва от датчиците за температура на двигателя и въздуха, на компютъра излиза че двг-то работи на 150 градуса. И колата вървяла в някакъв авариен режим.
        FIAT PUNTO 1.7 TD
        CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

        Коментар


          #34
          TOKATA написа:
          Единият ти проблем е бил в спуканото маркуче, но ти остава и другия.
          spooni написа:
          така да пиша сега след диагностиката... до колкото разбрах всичко е нормално освен сигнала който идва от датчиците за температура на двигателя и въздуха, на компютъра излиза че двг-то работи на 150 градуса. И колата вървяла в някакъв авариен режим.
          тук си прав но пък не ми останаха пари
          Fiat Brava TD100

          Коментар

          Working...
          X