Здравейте, колеги. Задавам въпроса от името на приятел с JTD. Та по същество: до колко е допустимо да се омаслявавъздуховода, който се включва в смукателния колектор? а/ тънък филм масло отвътре по тръбата; или: б/ капка/и масло отвътре по тръбата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Омасляване на въздуховода на JTD
Collapse
X
-
Доколко е допустимо - не знам, но при мен е първият случай, ако обършеш с пръст отвътре маркуча там, където се включва в смукателния колектор. Може долу в най-ниската му част откъм кулера да имам и капки, не знам. Но горе е тъничък слой масло, който се пренася и в колектора, а в комбинация с работещ ЕГР - става "мазало".
-
ogi28b написа:Доколко е допустимо - не знам, но при мен е първият случай, ако обършеш с пръст отвътре маркуча там, където се включва в смукателния колектор. Може долу в най-ниската му част откъм кулера да имам и капки, не знам. Но горе е тъничък слой масло, който се пренася и в колектора, а в комбинация с работещ ЕГР - става "мазало".Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
chaveto написа:При мен като си откача маркучите направо тече.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:chaveto написа:При мен като си откача маркучите направо тече.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Освен масло, в долната част на въздуховода / кулера се понатрупва и немалко количество мазна тиня. Възможно е тя да задържа масълце, което да изтича при разкачане на въздуховодите долу и да се шашка собственикът ПОмня как се сепнах навремето, когато купих колата, че бяха разкачили въздуховодите при сервизирането на климатичната уредба и видях, че вътре беше омаслено. Разход на масло не съм регистрирал никакъв до момента, а от тогава са минали 40к км. Последно забелязах, че има леко омасляване външно на въздуховода около турбината. Също така има омасляване на снадката преди турбината. Това омасляване сякаш няма как да стане от течащ лагер на турбината Преди време имах амбицията да сваля цялата въздушна част за промивка, че ми беше интересно какво съм посъбрал в кулера, но така и не ми достигна смелост за начинанието За мен омаслението не е страшно, ако няма реален разход на масло._______
146 JTD
Коментар
-
При мен разхора на масло е макс. до един литър на 10к км. Не може да не се събере масло в ниските точки на маркучите на двигател над 200к. ЕГР-а ми работи, ако направи мазало ще си почистя колектора, но няма да го спра заради това, че цапа. Турбината също има големи луфтове, но няма кой да ми смени втулките и сегментите.
Коментар
-
JTD е двигателя с най малко забележки по отношение на разхода на масло в сравнение с други производители-международна статистика.Ако е решил да купува този мотор и ако няма други забележки свързани с работата му,то до сега е трябвало да го направи.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Някой да сподели от къде могат да се закупят ремонтни комплекти за турбините ни. Трябва ли някакъв баланс след това или е достатъчно ако няма проблем соста само да се сменят втулките и сегментите. Един приятел от две турбини си сглоби една и вече сума ти време няма проблем. Преди няколко дни отново гледах как от две турбини направиха една читава и колата заспа, преди това беше като кебапчийница.
Коментар
-
chaveto написа:Някой да сподели от къде могат да се закупят ремонтни комплекти за турбините ни. Трябва ли някакъв баланс след това или е достатъчно ако няма проблем соста само да се сменят втулките и сегментите. Един приятел от две турбини си сглоби една и вече сума ти време няма проблем. Преди няколко дни отново гледах как от две турбини направиха една читава и колата заспа, преди това беше като кебапчийница.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
chaveto написа:Трябва ли някакъв баланс след това или е достатъчно ако няма проблем соста само да се сменят втулките и сегментите. Един приятел от две турбини си сглоби една и вече сума ти време няма проблем. Преди няколко дни отново гледах как от две турбини направиха една читава и колата заспа, преди това беше като кебапчийница.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар