Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

шупла в цилиндровия блок!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    шупла в цилиндровия блок!!!

    Колеги, на фиат браво 1,9 TD75 зад турбото се появи шупла на блока, от която изтича антифриз. Случвало ли се е на някого!? Помогнете!

    #2
    Много неприятно,но поне свърши студеното,така че източи си антифриза.Има съвремени технологии така че не си загубил колата.Сигурен ли си че е шукла а не някоя тапа да е теканала.Тапите се сменят а блока се заварява.

    Коментар


      #3
      Шупла е, с диаметър около 1 mm. Личи,че преди това е сълзяло, защото има ръждичка отдолу. Относно съвременните технологии - може ли да се направи нещо по въпроса без да се сваля двигателя.

      Коментар


        #4
        Зависи от местото и до колко ще е удобно на този който работи.

        Коментар


          #5
          Щом го виждаш, значи и заварчика ще го види. Източва се антифриза и се заварява. Необходимо е обаче да е майстор заварчика, защото чугун се заварява трудно. Особенно ако е стар или с примеси. В отделни случаи с по-специални примеси, чугунът не търпи заварка. Така че да се внимава да не стане по-голяма беля. В такъв случай шуплата може и да се залепи. Има доста маркови способи за тая цел. Ако ще се заварява, мястото около заварката се загрява и след това се заваря. Иначе блока се пука настрани. Затова трябва да е майстор, който разбира от заварки на чугун.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #6
            Само не бързайте да вкарвате в приключение колегата с тея заварки. Ако е на удобно место препоръчвам да се разпробие с подходящ отвор и да се нареже резба и да се навие някакво болче с лепило. Лепила за такива неща колкото искаш. Щом шуплата е 1мм значи и резба М2 би свършила работа. И ако е плътна даже и без лепило ще мине. Но трябва да се прецени на место.
            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


            http://vbox7.com/play:124bedab

            Коментар


              #7
              С професионалните лепила на една известна марка съм преоткрил в практиката си много "опции". Тези лепила са двукомпонентни от типа: Течен метал. Лепил съм уреди, които са подложени на работно налягане над 10 бара. Не съм ги тествал на високи температури( не ми е трябвало ), но ги дават да издържат над 140 градуса по Целзий. Единственото условие е мястото да е много добре почистено. Самото лепило втвърдява за 15 минути при околна температура от 20 градуса по Целзий. Продава се в специализираните магазини на фирмата и струва около 27 лева. Лепил съм и медна серпентина за ракиен казан, където температурните аномалии не са малки :D ПС: При по-големи пукнатини или шупли съм подлагал монети от 1, 2, или 5 стотинки. Така ме посъветваха дистрибуторите на лепилата. Това са лепила само и единствено за запълване на шупли и пукнатини от разнородни метали.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #8
                Благодаря ви, колеги! Ще пробвам първо с вариантите с лепила или разпробиване и навиване на болт. Ако не стане , събарям двигателя и тръгвам по мъките с майсторите заварчици....

                Коментар


                  #9
                  не пробивай,пробвай да лепиш,според мен ще стане! Ако не стане,тогава почисти следите от "лепилата"(течния метал) и разпробий,най-вероятно ще е дотам....последен вариант ти е заварката,заради споменатите вече възмножни несполуки при заварка на чугун
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар

                  Working...
                  X