milen написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Убедете ме!
Collapse
X
-
Здравейте,тая събота направих един рейд по Горубляне да си търся Брава дизел.Имаше един екземпляр, който отначало ми хареса, после се разколебах, а после -- като си тръгнах, си казах, че може би не е бил толкова зле за парите, дето му искат (4900 лв, 96-та , чист дизел 1.9 -- 1930 куб. см) . ето това е: http://www.mobile.bg/photos/11112265...Огледът на купето : ръжда няма, един счупен заден мигач, вътре - попротрити седалки, протрит мокет от страната на водача - отдолу личи сноп кабели. некои копчета по радиото са избягали. вратите се затварят добре без лявата задна, която се хлопва така, все едно че няма уплътнение; всички дръжки са с изгоряла пластмаса, но не заяждат. гумата на педала на спирачката беше толкова изтрита, че се виждаше металът от едната страна. Не съм пускал парно, ЦД-то не съм го пробвал, както и ел. стъклата. Имаше явствена миризма на мухъл, но петна по тавана или където и да било нямаше. В багажника имаше маломерна резервна гума -- от тия до 80км/ч и нищо повече - нито крик, нито дявол. Вратичката на резервоара се държи на честна дума. Любопитна подробност: не се виждаха индикациите на дисплея на километража -- те са с течни кристали. Може бе се регулира осветеността ? М/у другото, нормално ли е да няма оборотомер? - доколкото видях, има индикатор на горивото, температурата и километраж. То и на моята Фиеста няма оборотомер, но тя си е откровено малка и евтина кола. Фаровете май работеха.По-нататък : акумулаторът се беше разредил (клемите бяха откачени), та докараха един от камион и с него запали без проблем. Отначало малко тракаше и работеше на доста ниски обороти, но не гаснеше, и си работеше ритмично, след около пет минути заработи по-уверено. При подаване на газ естествено припуши черно, но малко. Като запали, малко изписка някакъв ремък. Отворих капачката за маслото - не личеше да излизат газове, което би значело проблеми със сегменти. Записах си VIN-а и проверих на сайта на Алфа-ромео България : оказа се че колата е произведена февруари 1996. Обявата даваше юли 96-та. Сега най-веселото: по обява -- 121 000 км :P !!! С тия протрити педали май не е баш така! Атвотърговецът съвсем на маймуни иска да ни обърне. И още : по картера имаше бая масло -- явно че тече поне от гарнитурата на картера, но като погледнах двигателя отдолу, видях, че дясната част (като се гледа отпред) е омазнена, явно тече още отнякъде (интересно откъде). Като му казах на собсвеника на автокъщата за течовете, отговорът беше "еми то гарнитурите аз ги имам за консуматив" -интересно що не ги е сменил щом е така. По кабелите под капака имаше на места лепено с изолирбанд. Тръбата към (преди) възд. филтър беше протрита и и се виждаше оплетката отдолу. В разширителния съд имаше течност на дъното, и накакъв зелен налеп по стените. Да си призная, не съм пробвал как са амортисьорите, нито съм я и карал, щото беше забутана в едно кьоше и трябваше да се изкарат поне десет коли, а нямах много време; освен това, при един оглед си ударих много яко пръста и ми течеше кръв. А, освен това имаше само един ключ - синият. На тази Брава само такъв ли трябва да има -- т.е., да няма червен? Впечатлението ми е, че тая кола е била изоставена от собственика в даден момент и не е карана от доста време. С една дума, колата може и да не е лоша, но иска потягане. Въпросът ми е дали на такава цена коли като описаната са правило, или не.Търсенето ще продължи. Къде може да я закарам евентуално за диагностика (в София)? Р.извинявам се за дългото писание.
Коментар
-
а пак ако това което казваш е верно, тая кола не струва и 1000 лева ако ще даваш толкова кинти колата трябва да е перфектна и най вече не да е от гробница, а от оказион и подържана, а специално за тази то и бяла не, че бялото е лошо щото и моята е бяла, но не е дизел, а и е с друга история, но по принцип белите и най вече дизели са некви фирмени или да не те отчайвам ама в италия и таксита са бели та по добре ако не си сигурен че е читава не рискувай . аз преди 2 месеца си купих брава и толкова читави дизели видях за тези кинти но не сам фен на нафтата и не ми дърпат окото така че гледай много добре. абе за тея кинти трябва само да караш и поддаржаш а не да я стягашFIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
dani389 написа:а пак ако това което казваш е верно, тая кола не струва и 1000 лева...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Rayo написа:Ей затва са форумите:ние питаме -- някой ни отговаря!Мерси!РSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Убедете ме!
Rayo написа:Здравейте!Значи следния въпрос: иска ми се да си сменя Фиестата (88-ма год., 1.6 Д) с нова-стара кола; не че е лоша, ами влиза във възраста да почне да отказва ту едно, ту друго. Сега имам да сменям гарнитура на главата, а май се задава осн. ремонт на двг - шлайф на цилиндри и тн. От Мото-Пфое могат да ми продадат чисто нов двигател за около 5500, като им върна стария (!!!). Мога да издържа на цената за новата до 5300 лв. Изизкванията са за кола с нисък разход на гориво, ниски до средни разходи по карането, желателно с по-голям клирънс заради дупките в красивата ни столица. Досега съм гледал Алфа 145 и Брава -- интересуват ме само дизели. Не съм любител на резачки и потегляне, при което да колата да кърти павета и да мирише на изгоряла гума. Е, не съм некоя флегма от друга страна. При моите изходни данни естествено се насочих към италианските коли. При цена XYZU те са от по-нова година и с повече екстри от германските, макар че за мен климатикът не е задължително условие, както не са такова и електрическите стъкла -- е, ако ги има, няма да ги махам. Алфите май са ниски за родните улици. Другите възможности са Голф или Ескорт. За Опел Астра не ща да чувам (субективни причини). Моля ви, убедете ме -- дайте разумни доводи за Алфа (ТД) или Брава (Д или ТД -- JTD за мен е от областта на мечтите). Моите доводи са чисто емоционални -- кефят ме и толкова. Голфовете не са лоши май, но ТДИ-тата са доста скъпи (но разхода на гориво е супер нисък), а ТД-та имат лоша слава (проблеми с двг). Освен това са ниски -- 130 мм клирънс (Бравата е със 150). Ескортите също имат проблеми до 96 г., а след това цените им са като на италианките. С една дума -- какво да отговоря на въпроса "защо Брава, а не Голф" ? Всички, с които съм говорил, един собственик на Алфа и един познат монтьор включително, ме разубеждават за италианските коли. Някои има ли Брава с атмосферен дизел (65 к.с)? какви са впечатленията? Извинявам се за неминуемото повторение на темата. Ако модераторите сметнат, че подобна вече е пускана, нека я изтрият.Поздрави, :D РайоBrava 1.8 16V
Коментар
-
Re: Убедете ме!
Rayo написа:Здравейте!Значи следния въпрос: иска ми се да си сменя Фиестата (88-ма год., 1.6 Д) с нова-стара кола; не че е лоша, ами влиза във възраста да почне да отказва ту едно, ту друго. Сега имам да сменям гарнитура на главата, а май се задава осн. ремонт на двг - шлайф на цилиндри и тн. От Мото-Пфое могат да ми продадат чисто нов двигател за около 5500, като им върна стария (!!!). Мога да издържа на цената за новата до 5300 лв. Изизкванията са за кола с нисък разход на гориво, ниски до средни разходи по карането, желателно с по-голям клирънс заради дупките в красивата ни столица. Досега съм гледал Алфа 145 и Брава -- интересуват ме само дизели. Не съм любител на резачки и потегляне, при което да колата да кърти павета и да мирише на изгоряла гума. Е, не съм некоя флегма от друга страна. При моите изходни данни естествено се насочих към италианските коли. При цена XYZU те са от по-нова година и с повече екстри от германските, макар че за мен климатикът не е задължително условие, както не са такова и електрическите стъкла -- е, ако ги има, няма да ги махам. Алфите май са ниски за родните улици. Другите възможности са Голф или Ескорт. За Опел Астра не ща да чувам (субективни причини). Моля ви, убедете ме -- дайте разумни доводи за Алфа (ТД) или Брава (Д или ТД -- JTD за мен е от областта на мечтите). Моите доводи са чисто емоционални -- кефят ме и толкова. Голфовете не са лоши май, но ТДИ-тата са доста скъпи (но разхода на гориво е супер нисък), а ТД-та имат лоша слава (проблеми с двг). Освен това са ниски -- 130 мм клирънс (Бравата е със 150). Ескортите също имат проблеми до 96 г., а след това цените им са като на италианките. С една дума -- какво да отговоря на въпроса "защо Брава, а не Голф" ? Всички, с които съм говорил, един собственик на Алфа и един познат монтьор включително, ме разубеждават за италианските коли. Някои има ли Брава с атмосферен дизел (65 к.с)? какви са впечатленията? Извинявам се за неминуемото повторение на темата. Ако модераторите сметнат, че подобна вече е пускана, нека я изтрият.Поздрави, :D РайоBrava 1.8 16V
Коментар
-
dani389 написа:а пак ако това което казваш е верно, тая кола не струва и 1000 лева ако ще даваш толкова кинти колата трябва да е перфектна и най вече не да е от гробница, а от оказион и подържана, а специално за тази то и бяла не, че бялото е лошо щото и моята е бяла, но не е дизел, а и е с друга история, но по принцип белите и най вече дизели са некви фирмени или да не те отчайвам ама в италия и таксита са бели та по добре ако не си сигурен че е читава не рискувай . аз преди 2 месеца си купих брава и толкова читави дизели видях за тези кинти но не сам фен на нафтата и не ми дърпат окото така че гледай много добре. абе за тея кинти трябва само да караш и поддаржаш а не да я стягашSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
maa написа:Преди около година за 2000 лв. отгоре си купих Мареа 1,9ТД комби 96г. Колата отвън и отвътре е в отличносъстояние , почти като от магазина . Просто търси по-дълго време и не купувай първия попаднал ти боклук.И аз доста обикалях но не съжалявам.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ееее, супер сте!Не съм и предполагал, че такъв отзвук ще предизвикам.Нино написа:Райо, бягяй от тази кола човеко, тези паласпурници я продават от зимата на 2005г...."давним, давном", още преди и да се появи мисъл в главата ми да продавам моята.. защо,бях ти описал по-горе.Първоначално и искаха 7500 или 7200 лв, до къде састигнали
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар