Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

BRAVA TD100 забива предницата и свети червена лампа - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    BRAVA TD100 забива предницата и свети червена лампа - РЕШЕНО

    Колеги имам БРАВА ТД100.От около 2 месеца имам проблем и не знам от какво е.Сутрин като я запаля свети на таблото червена лампа с удивителен-лампата за ръчната, като загрее спира да свети, но като я вкарам малко в оборот започва пак да свти и забива предницата сякаш не и стига гориво. Ако някои има идея от какво е моля да помогне.
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    #2
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    Коментар


      #3
      Има ли вероятност катализатора да е запушен?Знам че има някакъв датчик за налягането в изпускателните тръби и ме съмнява дали не е от това!
      НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

      Коментар


        #4
        Колега, бяхме малко заети.... Лампата която ти свети - има 2 причини за да свети. Поведението на колата ти НЕ Е свързано с тази лапма, 99 % го твърдя, ако всичко е оригинално. Тя свети или когато лостът на ръчната е леко изтеглен, или когато нивото на спирачна течност е понижено. Не е нещо необичайно и самия датчик на казанчето да прави проблеми. Но поведението на колата е различно от това.Когато ти забива муцуна, какво по-подробно се случва? Слизал ли си да провериш дали случайно някоя спирачка - диск или барабан не е загрял в този момент, без да си натискал спирачките?

        Коментар


          #5
          +1
          В сервиза съм!

          Коментар


            #6
            Значи ще опиша по-точно как забива колата.Тръгвам от спряло положение и ускорявам на първа до около 3-4 хил. оборота, след това включвам на втора и пак до 3-4 хил. оборота и всичко е ок, но вече на трета забие муцуната и като отпусна газта за около 2-3 секунди мога да продалжа да си я напъвам, но влезе ли пак в по-големи обороти -забие .Имам чувството че не и стига гориво, защото като забие ако я изключа от скорост задържа за около 2-3 секунди високи обороти.За мен по-важното е да разбера от какво забива, а лампата ми е най-малката грижа- тя може и да с еелиминира
            НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

            Коментар


              #7
              махай катализатора и газ ззззззззззззззззззззззз 100 % е това.преди два дена имах проблем с една вектра, на трета 3000 оборота и светва чека, шат катализатора и сега не мож я стигна

              Коментар


                #8
                И аз си мисля че е от него и ще ходя някъде да ми го махнат пък да видим.
                НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                Коментар


                  #9
                  А защо първо не провериш елементарните неща? Дебитомера? Тапицерията на капака ? Може пък да не и стига въздух, а не гориво

                  Коментар


                    #10
                    Въздушния филтър е на 5 месеца ,а тапицерията под капака си е закрепена и м исля че не запушва нищо.Колега имаш ли си на идея дали са различни филтрите за JTD и TD, че моя май е за JTD ,а колата е TD?Говоря за горивния филтър.
                    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                    Коментар


                      #11
                      Валентино_88 написа:
                      И аз си мисля че е от него и ще ходя някъде да ми го махнат пък да видим.
                      Последното нещо в което може да се съмняваш е катализатора.Не го махай.Имаш недостиг на гориво,някакво запушване,горивен филтър или в нафтопътищата,помпа,но трябва диагностика от човек който разбира.От тук трудно може да ти се посочи точното място на проблема,но е свързан с недостиг на гориво.

                      Коментар


                        #12
                        Stefan Hadjov написа:
                        Валентино_88 написа:
                        И аз си мисля че е от него и ще ходя някъде да ми го махнат пък да видим.
                        Последното нещо в което може да се съмняваш е катализатора.Не го махай.Имаш недостиг на гориво,някакво запушване,горивен филтър или в нафтопътищата,помпа,но трябва диагностика от човек който разбира.От тук трудно може да ти се посочи точното място на проблема,но е свързан с недостиг на гориво.
                        На грешен път си с тоя "катализатор". Колегата го е написал ясно. Недостиг на нафта или на въздух трябва да ти е първата проверка. Сигурен ли си, че не ти светва червения инжектор на таблото? Успех
                        Marea TD100

                        Коментар


                          #13
                          Проблемът е от недостиг на гориво и си мисля, че е запушена доста цедката в резервоара. Колкото до лампата с удивителната освен, че свети при изброените по-горе от Оги причини и при износване на предните накладки. Или другия вариант е да се е скъсал датчика и ако опира в мета също ще ти свети.
                          www.CarProfi-BG.com
                          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                          Най-атрактивните цени в София!

                          Коментар


                            #14
                            Още един глас за проблем с доставката на гориво.

                            Коментар


                              #15
                              Валентино , махай катализатора и не се бой, и гориво си има и въздуха и е наред. 100% е той.

                              Коментар

                              Working...
                              X