Колеги имам малък проблем с другата ми кола.Когато я паля сутрин,върти по 5-10 сек и чак тогава пали.Първите 1-2 минути пуши бяло и тресе доста силно.Смених четирите подгревни свещи и горивния филтър.ангренажа е сменен преди 15000 км.Проблема е само сутрин когато е студена,иначе всичко е ОК.Мерси предварително за отговорите..ОПЕЛ КОРСА 1.5 ТД
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане относно Корса 1.5 ТД
Collapse
X
-
Ако не се лъжа това е с мотор на Isuzu,нали? На тези мотори им трябват сериозни обороти от стартера за да запали добре.Акумулатора как е?Стартера? Свещите си ги сменил,а с колко волта се захранват?Провери и зареждането на акумулатора.Патил съм си с Опели от лоша маса на двигателя-не зарежда акумулатора с номиналната стойност от динамото.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
Re: Питане относно Корса 1.5 ТД
Basaev_ написа:Колеги имам малък проблем с другата ми кола.Когато я паля сутрин,върти по 5-10 сек и чак тогава пали.Първите 1-2 минути пуши бяло и тресе доста силно.Смених четирите подгревни свещи и горивния филтър.ангренажа е сменен преди 15000 км.Проблема е само сутрин когато е студена,иначе всичко е ОК.Мерси предварително за отговорите..ОПЕЛ КОРСА 1.5 ТД
Коментар
-
Акумулатора е на 1 месец - 72 Аh... Проблема е когато е студена и не е палена повече от 12 часа... И докато позагрее колата пуши бяло,но след като загрее пали нормално,не пуши и работи тихо.Съмняваме дали не е прескочила зъб на ангренажа.Мотора е исузу,знам че темата не е за тук,но просто не ми се занимаваше да се регистрирам в други форуми... Подгревните свещи са DENSO 54 лв. бройката,не съм мерил какво е напрежението при тях,но утре ще го замеря.In Racing We Trust...
08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V
Коментар
-
Имам поглед над тези машини.Палят страшно леко когато всичко е наред,даже и с понижена компресия.Писал си че си сменил свещи това добре ,а замери ли дали идва напрежение до тях?Проблем с релето на подгрева първо съмнение!Системата за управление на празния ход, второ съмнение.Въздуха тук не го отхвърлям просто го оставам назад като възможност заради помпата с която е машината,тя не е толкова капризна като Лукас.Да се е случвало наскоро някой да вади дюзите за проверка?Тези дюзи се центроват спрямо горивната камера и незнанието може да доведе до подобен проблем.С удоволствие бих и обърнал внимание само че май е доста далеч. Поздрави!!!
Коментар
-
Някаква идея как да обезвъздуша помпата?Днес ще замеря какво е напрежението при подгревните свещи и ще проверя релето..Благодаря за отговорите и още веднъж се извинявам,че темата не е за тук,но искам да я продавам и трябва да я стегна.Поздрави!In Racing We Trust...
08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V
Коментар
-
specialista написа:Имам поглед над тези машини.Палят страшно леко когато всичко е наред,даже и с понижена компресия.Писал си че си сменил свещи това добре ,а замери ли дали идва напрежение до тях?Проблем с релето на подгрева първо съмнение!Системата за управление на празния ход, второ съмнение.Въздуха тук не го отхвърлям просто го оставам назад като възможност заради помпата с която е машината,тя не е толкова капризна като Лукас.Да се е случвало наскоро някой да вади дюзите за проверка?Тези дюзи се центроват спрямо горивната камера и незнанието може да доведе до подобен проблем.С удоволствие бих и обърнал внимание само че май е доста далеч. Поздрави!!!In Racing We Trust...
08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V
Коментар
-
Basaev_ написа:specialista написа:Имам поглед над тези машини.Палят страшно леко когато всичко е наред,даже и с понижена компресия.Писал си че си сменил свещи това добре ,а замери ли дали идва напрежение до тях?Проблем с релето на подгрева първо съмнение!Системата за управление на празния ход, второ съмнение.Въздуха тук не го отхвърлям просто го оставам назад като възможност заради помпата с която е машината,тя не е толкова капризна като Лукас.Да се е случвало наскоро някой да вади дюзите за проверка?Тези дюзи се центроват спрямо горивната камера и незнанието може да доведе до подобен проблем.С удоволствие бих и обърнал внимание само че май е доста далеч. Поздрави!!!
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Basaev_ написа:specialista написа:Имам поглед над тези машини.Палят страшно леко когато всичко е наред,даже и с понижена компресия.Писал си че си сменил свещи това добре ,а замери ли дали идва напрежение до тях?Проблем с релето на подгрева първо съмнение!Системата за управление на празния ход, второ съмнение.Въздуха тук не го отхвърлям просто го оставам назад като възможност заради помпата с която е машината,тя не е толкова капризна като Лукас.Да се е случвало наскоро някой да вади дюзите за проверка?Тези дюзи се центроват спрямо горивната камера и незнанието може да доведе до подобен проблем.С удоволствие бих и обърнал внимание само че май е доста далеч. Поздрави!!!In Racing We Trust...
08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V
Коментар
-
От там въздух не може да влиза,може само нафта да излиза.Но трябва да е хермртизирано,а не да тече.Не е необходимо да се гледат отворите на дюзите за да се насочат правилно.Дюзите имат маркер който при монтаж се насочва към поставен репер на цилиндровата глава.Малко майстори го знаят това и съм констатирал винаги грешки след намеса в нашите сервизи.Дюзата на дизеловите двигатели с предкамерно впръскване винаги трябва да шприцва нафтата непосредствено върху свеща.Понеже компановката на главата на този Исузов двигател е много специфична,се е наложило тази центровка на дюзите при монтаж.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:От там въздух не може да влиза,може само нафта да излиза.Но трябва да е хермртизирано,а не да тече.Не е необходимо да се гледат отворите на дюзите за да се насочат правилно.Дюзите имат маркер който при монтаж се насочва към поставен репер на цилиндровата глава.Малко майстори го знаят това и съм констатирал винаги грешки след намеса в нашите сервизи.Дюзата на дизеловите двигатели с предкамерно впръскване винаги трябва да шприцва нафтата непосредствено върху свеща.Понеже компановката на главата на този Исузов двигател е много специфична,се е наложило тази центровка на дюзите при монтаж.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Stefan Hadjov написа:От там въздух не може да влиза,може само нафта да излиза.Но трябва да е хермртизирано,а не да тече.Не е необходимо да се гледат отворите на дюзите за да се насочат правилно.Дюзите имат маркер който при монтаж се насочва към поставен репер на цилиндровата глава.Малко майстори го знаят това и съм констатирал винаги грешки след намеса в нашите сервизи.Дюзата на дизеловите двигатели с предкамерно впръскване винаги трябва да шприцва нафтата непосредствено върху свеща.Понеже компановката на главата на този Исузов двигател е много специфична,се е наложило тази центровка на дюзите при монтаж.In Racing We Trust...
08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар