Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По-мека работа на италианският дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По-мека работа на италианският дизел

    Има ли присадка към маслото, която да доведе до по-мека работа на италианският дизел? Ако има коя е тя и как се дозира?
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    #2
    Re: По-мека работа на италианският дизел

    Gugev написа:
    Има ли присадка към маслото, която да доведе до по-мека работа на италианският дизел? Ако има коя е тя и как се дозира?
    По-меката или твърда работа се дължи на регулировка на аванса и става от помпата.По-скоро иди на регулировка.Моето Пунто работи много меко,но там помпата е електронна и тя си избила ъгъла автоматично.Общо взето, по-меката работа води до повишен разход и малко повече пушлявене.И обратно по-твърдата, по-малък разход и по-малко пушек.Избира се оптималното и то зависи от ъгъла на помпата.Но това става на стенд.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Дизел

      Кажете майстор или сервиз за дизел и помпи, но наистина да разбират, а не на принцита да го мръднем и да видим какво ще стане. Фиат Пунто 1.7ДЖиви и здрави.
      Lupo - The Monster
      Е83 3D

      Коментар


        #4
        Re: Дизел

        geo_g написа:
        Кажете майстор или сервиз за дизел и помпи, но наистина да разбират, а не на принцита да го мръднем и да видим какво ще стане. Фиат Пунто 1.7ДЖиви и здрави.
        Зависи каква ти е помпата.Ако е "Бош", сервиза "СУПЕРБОШ" на околовръстното.Ако е "Лукас" на мога да ти кажа читав сервиз
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар

        Working...
        X