emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител: буксуване/плъзгане, малко теория.....
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:Airfan написа:На какво може да се дължи вибрацията - на износване на маховика, на приплъзване на съединителя, друго.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:emzo написа:Значи излиза, че всички стигаме до единодушно мнение, че проблема е конкретно в демпферния маховик ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Airfan написа:Stefan Hadjov написа:Airfan написа:На какво може да се дължи вибрацията - на износване на маховика, на приплъзване на съединителя, друго.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Stefan Hadjov написа:Airfan написа:На какво може да се дължи вибрацията - на износване на маховика, на приплъзване на съединителя, друго.
Коментар
-
emzo написа:Stefan Hadjov написа:emzo написа:Значи излиза, че всички стигаме до единодушно мнение, че проблема е конкретно в демпферния маховик ?
Коментар
-
Airfan написа:Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Stefan Hadjov написа:Airfan написа:На какво може да се дължи вибрацията - на износване на маховика, на приплъзване на съединителя, друго.
Коментар
-
А на място като форсираш дали имаш някакви тресения/вибрации Аз при мен мога на моменти да предизвикам въпросните вибрации и на място между 1500-2000об/м Когато имам и придърпването при 1200-1500 об/м също мога на място да предизвикам прекъсване на двигателя. Онзи ден за пореден път си взех дюзите от ремонт и сега вече няма прекъсване/лашкане при по ниските обороти (да чукана на дърво, че ми писна от тия дюзи ) но въпросното треперене на скоростният лост си го има и там ме увериха на 100% че не е от прекъсване на някоя дюза. Аз лично си мисля, че при мен в тези обороти се получава някакъв де баланс и затова започват вибрациите. Мисля така защото го имам и на място въпросното треперене.
Коментар
-
Чаве, нищо лично, но още в началото написах, че темата обхваща конкретно JTD100/105 моторите.Но нищо ! Заради теб и твоите вибрации/дюзи/дисбаланси , ще го напиша пак:Темата е за 1.9 JTD100/105.Ти приятелю, си съвсем друга песен...............................Няма нужда от подобни провокации. Модераторски екип на fiat-bg.orgF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
chaveto написа:........... но въпросното треперене на скоростният лост си го има и там ме увериха на 100% че не е от прекъсване на някоя дюза. Аз лично си мисля, че при мен в тези обороти се получава някакъв де баланс и затова започват вибрациите. Мисля така защото го имам и на място въпросното треперене.
Коментар
-
emzo написа:А варианта:Solid маховик от HGT (който не е демпферен) + съединител от ХГТ (феродовия е с пружини, а на JTD e без).
Коментар
-
chaveto написа:Диагнозата е, че се износва феродото и пружините (на притиска тела) започват да работят по друг начин и затова не може да е както трябва. Може да се получи с натягане на жилото ако имаш само голям празен ход на педала. Ако нямаш ход и започнеш да натягаш ще замине лагера. Като цяло си трябва оглед за да се види дали не е и от друго място проблема.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар