Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител: буксуване/плъзгане, малко теория.....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ама ти нали каза ,че самите пружини си имат граница далеч от максималното им свиване? Е тогава имат достатъчно сила, за да върнат огледалото.
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      Именно, увеличаването на оборотите и скоростта е симетрично.Играл съм си да го наблюдавам на Бравото, дори и клипове имам някъде.@chaveto - и аз така расъждавам.При ускорение на ремапната кола, се получват вибрациите, но колата ускорява идеално, а когато оборотите се качат, вибрациите изчезват.
      А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #18
        iakvvu написа:
        emzo написа:
        Именно, увеличаването на оборотите и скоростта е симетрично.Играл съм си да го наблюдавам на Бравото, дори и клипове имам някъде.@chaveto - и аз така расъждавам.При ускорение на ремапната кола, се получват вибрациите, но колата ускорява идеално, а когато оборотите се качат, вибрациите изчезват.
        А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?
        Не са от вала. От съединителя са. Ако описаното явление продължи във времето, колата започма да тресе и при потегляне.

        Коментар


          #19
          iakvvu написа:
          ... А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?
          А-а точно ... май ще имаме познал, имам предвид ВИБРАЦИИТЕ и неработещият ефективно притискател????!
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #20
            iakvvu написа:
            А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?
            И това е вариант.На теория Браво след ремап е 240Нм/1500рпм и след ремап се получават въпросните вибрации.Стилото е 255Нм/2000рпм.При мен започваше от 1500рпм до .... де да знам, помня ли ... 1900 да кажем.Но на 2000 вървеше та пушек се вдигаше.Значи въпросния феродов диск няма ядове с 255Нм. Друг е въпроса, че о след ремап вървеше яко, а там иде реч за грубо 320Нм.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Jimy написа:
              iakvvu написа:
              ... А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?
              А-а точно ... май ще имаме познал, имам предвид ВИБРАЦИИТЕ и неработещият ефективно притискател????!
              Не мисля така, ето ви жокер:комплекта (махо+съед.) от JTD105 на моето Стило, прави същото като при ремапнато JTD105
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Jimy написа:
                Ама ти нали каза ,че самите пружини си имат граница далеч от максималното им свиване? Е тогава имат достатъчно сила, за да върнат огледалото.
                Независимо каква сила имат,те са натиснати до силата на предавания въртящ момент от двигателя.И в момента на започването на буксуване този момент и по време на буксуването е същия.Освен това не се знае какво е състроянието на съществуващия демфер в момента,а не какъв трябва да бъде.Може и да са натиснати пружините до максималната възможност за даденото състояние в момента.Освен това ако има разхлабен лагер на демф маховик се получава радиално биене на огледалото на маховика и притискателния диск,което най често води до придърпване,защото феродовия е захванат за първичния вал на ск.кутия..

                Коментар


                  #23
                  Емо, високите букви прочете ли? А работата на двигателя JTD105 и JTD115 , при браво и съответно при стило еднаква ли е? Не случайно те питах за това, кутиите са им различни предполагам, а от там и работата им също...нищо незная само разсъждавам на "лист" !
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #24
                    Да Джими, еднакви са вибрациите/усещането.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Аз също имам вибрации след 1500 до към 2000об/м получават се при по голямо натискане на газта, но се усещат само на скоростният лост. Лоста започва да вибрира. Ако ускорявам плавно няма вибрации. Не знам дали имам ремап, но съединителя със сигурност си е тръгнал.

                      Коментар


                        #26
                        Не, няма нищо общо това.Иди на някое сбирка и поискай мапното JTD да ти го демонстрира.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          Нека автора ме извини, но няма смисъл да пускам отделна тема за моята питанка. Та... ако постепенно с времето отцепването на диска става все по-трудно дори с максимално натиснат педал, каква е диагнозата? И с натягане на жилото (за модел без серво иде реч) ще се оправи ли проблема?
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #28
                            Диагнозата е, че се износва феродото и пружините (на притиска тела) започват да работят по друг начин и затова не може да е както трябва. Може да се получи с натягане на жилото ако имаш само голям празен ход на педала. Ако нямаш ход и започнеш да натягаш ще замине лагера. Като цяло си трябва оглед за да се види дали не е и от друго място проблема.

                            Коментар


                              #29
                              Vladim написа:
                              Нека автора ме извини, но няма смисъл да пускам отделна тема за моята питанка. Та... ако постепенно с времето отцепването на диска става все по-трудно дори с максимално натиснат педал, каква е диагнозата? И с натягане на жилото (за модел без серво иде реч) ще се оправи ли проблема?
                              chaveto ти е обяснил много точно.Само трябва да се добави,че с износването на феродовия диск за съжаление се изчерпва празния ход на съединитела.Така че вероятноста да стане е много малка.

                              Коментар


                                #30
                                emzo написа:
                                комплекта (махо+съед.) от JTD105 на моето Стило, прави същото като при ремапнато JTD105
                                Значи извода на решението се налага от самосебеси:на ремапнато JTD 105 слагаш махо+съед от Стило 115.

                                Коментар

                                Working...
                                X