Ама ти нали каза ,че самите пружини си имат граница далеч от максималното им свиване? Е тогава имат достатъчно сила, за да върнат огледалото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител: буксуване/плъзгане, малко теория.....
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
emzo написа:Именно, увеличаването на оборотите и скоростта е симетрично.Играл съм си да го наблюдавам на Бравото, дори и клипове имам някъде.@chaveto - и аз така расъждавам.При ускорение на ремапната кола, се получват вибрациите, но колата ускорява идеално, а когато оборотите се качат, вибрациите изчезват.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:emzo написа:Именно, увеличаването на оборотите и скоростта е симетрично.Играл съм си да го наблюдавам на Бравото, дори и клипове имам някъде.@chaveto - и аз така расъждавам.При ускорение на ремапната кола, се получват вибрациите, но колата ускорява идеално, а когато оборотите се качат, вибрациите изчезват.
Коментар
-
iakvvu написа:... А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
iakvvu написа:А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Jimy написа:iakvvu написа:... А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Jimy написа:Ама ти нали каза ,че самите пружини си имат граница далеч от максималното им свиване? Е тогава имат достатъчно сила, за да върнат огледалото.
Коментар
-
Емо, високите букви прочете ли? А работата на двигателя JTD105 и JTD115 , при браво и съответно при стило еднаква ли е? Не случайно те питах за това, кутиите са им различни предполагам, а от там и работата им също...нищо незная само разсъждавам на "лист" !Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Нека автора ме извини, но няма смисъл да пускам отделна тема за моята питанка. Та... ако постепенно с времето отцепването на диска става все по-трудно дори с максимално натиснат педал, каква е диагнозата? И с натягане на жилото (за модел без серво иде реч) ще се оправи ли проблема?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Диагнозата е, че се износва феродото и пружините (на притиска тела) започват да работят по друг начин и затова не може да е както трябва. Може да се получи с натягане на жилото ако имаш само голям празен ход на педала. Ако нямаш ход и започнеш да натягаш ще замине лагера. Като цяло си трябва оглед за да се види дали не е и от друго място проблема.
Коментар
-
Vladim написа:Нека автора ме извини, но няма смисъл да пускам отделна тема за моята питанка. Та... ако постепенно с времето отцепването на диска става все по-трудно дори с максимално натиснат педал, каква е диагнозата? И с натягане на жилото (за модел без серво иде реч) ще се оправи ли проблема?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар