Темата обхваща конкретно JTD100/105 моторите.Нека да изясним някои неща.Плъзгане - феродовия диск се "пързаля" по повърхността на маховика, оборотите се покачват бързо, колата не ускорява. Правилно ли е ?Какво е тогава определението за буксуване ?Маховик. При ускорение, маховика е крайно натегнато положение. Така ли е ?Имам още въпроси, но да получа отговорите на тези.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител: буксуване/плъзгане, малко теория.....
Collapse
X
-
Re: Съединител: буксуване/плъзгане, малко теория.....
emzo написа:Темата обхваща конкретно JTD100/105 моторите.Нека да изясним някои неща.Плъзгане - феродовия диск се "пързаля" по повърхността на маховика, оборотите се покачват бързо, колата не ускорява. Правилно ли е ?Какво е тогава определението за буксуване ?Маховик. При ускорение, маховика е крайно натегнато положение. Така ли е ?Имам още въпроси, но да получа отговорите на тези.
-
Airfan написа:emzo написа:Не, наред съм, минават ми едни мисли за JTD100/105.A буксуване и плъзгане, да ги разбирам като синоними ли ?Fiat Bravo SX 1.4 12V
Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
Коментар
-
emzo написа:Не, наред съм, минават ми едни мисли за JTD100/105.A буксуване и плъзгане, да ги разбирам като синоними ли ?
Коментар
-
emzo написа:Добре, а при буксуване, оборотите би следвало пак да се увеличат, но на отскъси (по малко).Понеже диска губи сцепление и точно в този момент, оборотите трябва да скочат.Така ли е ?
Коментар
-
Ами въпросните двигатели, след ремап имат проблем да кажем в диапазона 1500-2100-2500рпм (зависи от МАР-а), в който диапазон се получават един вибрации.Но в същото време, оборотите се покачват плавно и симетрично със скоростта, в смисъл ускорява си нормално, просто вибрира.Въпроса е дали в този момент се губи сцепление ? То трябва да става да става за милисекунди тази загуба.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Възможно ли е, когато "изпусне" притискателя, а от там и феродовия диск: точно в този момент натегнатите пружини на маховика, рязко да го връщат и след това пак да зацепва, и тн? Така да се получава това вибриране?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
emzo написа:Ами въпросните двигатели, след ремап имат проблем да кажем в диапазона 1500-2100-2500рпм (зависи от МАР-а), в който диапазон се получават един вибрации.Но в същото време, оборотите се покачват плавно и симетрично със скоростта, в смисъл ускорява си нормално, просто вибрира.Въпроса е дали в този момент се губи сцепление ? То трябва да става да става за милисекунди тази загуба.
Коментар
-
Именно, увеличаването на оборотите и скоростта е симетрично.Играл съм си да го наблюдавам на Бравото, дори и клипове имам някъде.@chaveto - и аз така расъждавам.При ускорение на ремапната кола, се получват вибрациите, но колата ускорява идеално, а когато оборотите се качат, вибрациите изчезват.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Jimy написа:Възможно ли е, когато "изпусне" притискателя, а от там и феродовия диск: точно в този момент натегнатите пружини на маховика, рязко да го връщат и след това пак да зацепва, и тн? Така да се получава това вибриране?
Коментар
-
emzo написа:При ускорение на ремапната кола, се получват вибрациите, но колата ускорява идеално, а когато оборотите се качат, вибрациите изчезват.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар