iakvvu написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ENGINE CONTROL SYSTEM FAILURE
Collapse
X
-
-
emzo написа:Да, за МАР-a иде реч.Според мен виновника за записването на грешката е точно МАР сензора.И още нещо, Стефане, гледаш инфото от Аутодата, докато аз от ЕСИ троник, който за мен е по-достоверен(уж ...).
Коментар
-
Здравейте,както някои колеги писаха така и стана.Отново светна лампата на ДВГ.Това стана като се връщах от Гърция тази събота и неделя.На едно изкачване подадох повече газ и около 3000-3100 оборота компа изпищя и изписа грешката.Направих диагностика на МАФ-сензора както е описал Емзо и всичко е така както трябва.Сега се двуомя дали е ЕЖР-клапана или нещо друго, и си мисля да отида до Пловдив там да я закача на компютър,че явно в Смолян нищо не разбират.А и още нещо преместих миналата седмица ЕЖР-клапана който беше под въздушния филтър над водния радиатор,както беше писал някой колега,че го е взаимствал това от АЛФА156,тъй като и аз се съмнявах да не се мокри там.Това е от мен за сега.Когато открия проблема ще пиша пак.Fiat Stilo 2003 1.9JTD 115к.с.
Коментар
-
Преместил си соленоида за турбото,а не EGR клапана.Трудничко ще ти е да преместиш втория :D Една добавка към проблема дискутирайки го с човек който ремонтира турбини-често срещан проблем за пренадуването е затягането на механиката на турбината,която е в системата за обдухването и(говоря за турбина с променлива геометрия).По неговите думи процедурата е разглобяване на турбината,почистване,някаква настройка и отново монтаж.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
sunnyasen написа:Здравейте,както някои колеги писаха така и стана.Отново светна лампата на ДВГ.Това стана като се връщах от Гърция тази събота и неделя.На едно изкачване подадох повече газ и около 3000-3100 оборота компа изпищя и изписа грешката.Направих диагностика на МАФ-сензора както е описал Емзо и всичко е така както трябва.Сега се двуомя дали е ЕЖР-клапана или нещо друго, и си мисля да отида до Пловдив там да я закача на компютър,че явно в Смолян нищо не разбират.А и още нещо преместих миналата седмица ЕЖР-клапана който беше под въздушния филтър над водния радиатор,както беше писал някой колега,че го е взаимствал това от АЛФА156,тъй като и аз се съмнявах да не се мокри там.Това е от мен за сега.Когато открия проблема ще пиша пак.
Коментар
-
А къде се намира този ЕЖР клапан,защото четох някъде, че и той се почиства от нагар.По-принцип при тръгване на колата ми пропушва и при изкачване под натоварване също пуши,което според мен не е нормално.А някой знае ли как да тествам соленоида дали работи,защото МАФ-сензора го проверих и със сигурност работи.А това дали работят лопатките за разтоварване на турбината,когато местих соленоида бях разкачил вакуумните мъркучета и пробвах с уста-когато смуквам въздух виждам как лостчето се движи и опъва лапатките,друг е въпроса дали има пълен ход,както е писал колегата по-горе.Но със сигурност не са блокирали.Това е за сега.Благодаря Ви за вниманието!Fiat Stilo 2003 1.9JTD 115к.с.
Коментар
-
ENGINE CONTROL SYSTEM FAILURE-проблема е решен
Здравейте колеги!Както каза Христо грешката пак се появи,но с тази разлика,че след известно време, по време на движение изчезва сама.Колата и с този дебитомер не върви.ДНЕС ОБАЧЕ ВЕЧЕ ВЪРВИ и не само върви а направо е ИЗТРЕБИТЕЛ.Искам да споделя как се реши проблема.Днес трябваше да закарам мои близки до Аерогара София.Мой колега с Фиат като разбра,че ще ходя в София ми каза "що не отидеш до Ауто Италия",и аз си запазих час за днес.Преди това бях решил да събера някой лев и когато имам възможност да отскоча до Ямбол в сервиза на Христо,но тъй като така и така щях да ходя до София,реших и там да направя един тест.И така сложих си оригиналният дебитомер и отивам в сервиза.Приемчика ми зададе няколко въпроса и аз накратко му обясних за състоянието на колата,и че грешката е изтрита в Смолян.Взеха колата и ми казаха да изчакам.След 45 минути ми е върнаха готова.Проблема е бил следният-мъркучето на соленоида който взема вакуум от вакуум помпата е бил накъсан отзад зад ДВГ-то,там където не се вижда.На практика турбината въобще не е работила,поне така каза приемчика.И е прав-веднага след като тръгнах усетих тягата на колата,а и над 2000 оборота вече се чува турбината как нагнетява.Каза ми още да си сменя двете мъркучета на соленоида,защото не били оригинални,и когато се прибирам към Смолян да карам на по-високи обороти да обгори нагара в изпускателния колектор.За всичко това платих 32лв.,а онзи "специалист" от "Динекспрес" Пловдив не стига че ми взе 30лв. ами и твърдеше,че дебитомера е за смяна,който струва 200лв.Това е за сега.Поздрави от Родопите!Fiat Stilo 2003 1.9JTD 115к.с.
Коментар
-
Гост
Re: ENGINE CONTROL SYSTEM FAILURE-проблема е решен
Здравейте колеги!Аз съм имал същият проблем.Уж беше клапана, но след смяната му лампата си светеше.Оказа се , че по веригата трябва да се смени МАР сензора и след това лампата изгасна.Лошото е ,че сега година по късно отвреме-навреме пак си светва и съм забелязал ,че светва когато намалям скороста (съответно падат оборотите).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар