Колеги, днес установих че ламарината която държи серво-усилвателя от страната на двигателя , и съответно от страната на педала държи помпичката на педала на съединителя , е изгнила и то доста , някой знае ли дали може да бъде поръчана?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1,9 JTD, 2000, проблем със съединителя
Collapse
X
-
Да , вижда се перфектно , и аз намерих същата снимка от форум-а на фиат-бг.орг и се зарадвах че поне снимка имам , видях и сайта , сега ще търся из него, а утре съм в гаража на Фиат(официалния) да ги питам дали могат да ми я поръчат.Благодаря ти много за инфотоPetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
Ти из сайта не можеш да търсиш много много, защото след малко си спирам компютъра (Ако говориш за сайта от линка в предния ми пост) Мисля, (но само мисля! ) че не можеш да поръчаш този детайл. Той се използва в моделите които са произвеждани през деветдесеттте години - Типо, Браво, Мареа, Делта, Дедра, 145, 146, 155... и е само оригинална част, не е нещо което се води като износващо се. Вероятно ще си го намериш в някоя морга в нормално състояние.
Коментар
-
ogi28b написа:Ти из сайта не можеш да търсиш много много, защото след малко си спирам компютъра (Ако говориш за сайта от линка в предния ми пост) Мисля, (но само мисля! ) че не можеш да поръчаш този детайл. Той се използва в моделите които са произвеждани през деветдесеттте години - Типо, Браво, Мареа, Делта, Дедра, 145, 146, 155... и е само оригинална част, не е нещо което се води като износващо се. Вероятно ще си го намериш в някоя морга в нормално състояние.Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
skyline написа:ogi28b написа:Ти из сайта не можеш да търсиш много много, защото след малко си спирам компютъра (Ако говориш за сайта от линка в предния ми пост) Мисля, (но само мисля! ) че не можеш да поръчаш този детайл. Той се използва в моделите които са произвеждани през деветдесеттте години - Типо, Браво, Мареа, Делта, Дедра, 145, 146, 155... и е само оригинална част, не е нещо което се води като износващо се. Вероятно ще си го намериш в някоя морга в нормално състояние.
Коментар
-
Airfan написа:skyline написа:ogi28b написа:Ти из сайта не можеш да търсиш много много, защото след малко си спирам компютъра (Ако говориш за сайта от линка в предния ми пост) Мисля, (но само мисля! ) че не можеш да поръчаш този детайл. Той се използва в моделите които са произвеждани през деветдесеттте години - Типо, Браво, Мареа, Делта, Дедра, 145, 146, 155... и е само оригинална част, не е нещо което се води като износващо се. Вероятно ще си го намериш в някоя морга в нормално състояние.Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
skyline написа:Airfan написа:skyline написа:ogi28b написа:Ти из сайта не можеш да търсиш много много, защото след малко си спирам компютъра (Ако говориш за сайта от линка в предния ми пост) Мисля, (но само мисля! ) че не можеш да поръчаш този детайл. Той се използва в моделите които са произвеждани през деветдесеттте години - Типо, Браво, Мареа, Делта, Дедра, 145, 146, 155... и е само оригинална част, не е нещо което се води като износващо се. Вероятно ще си го намериш в някоя морга в нормално състояние.
Коментар
-
Airfan написа:skyline написа:Airfan написа:skyline написа:ogi28b написа:Ти из сайта не можеш да търсиш много много, защото след малко си спирам компютъра (Ако говориш за сайта от линка в предния ми пост) Мисля, (но само мисля! ) че не можеш да поръчаш този детайл. Той се използва в моделите които са произвеждани през деветдесеттте години - Типо, Браво, Мареа, Делта, Дедра, 145, 146, 155... и е само оригинална част, не е нещо което се води като износващо се. Вероятно ще си го намериш в някоя морга в нормално състояние.Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар