Колеги, днес забелязах при тръгване едно странно петно под колата. Оказа се, че е нафта, която незнайно от къде се стича отзад по двигателя. Проверих ГНП- то/Лукас/ има съвсем леко овлажняване на заната страна откъм купето на една голяма гайка, но според мен не е достатъчно за този теч, който се получава? Моля помогнете с идеи от къде може да е? Yellow_Flash_Colorz_PDT_33 5
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на нафта по задната част на двигателя, някaкви идеи?
Collapse
X
-
kamen sholev написа:Колега а трябвали да се обезвъздушава ГНП- то след смяната на пръстенчето?
Коментар
-
kamen sholev написа:интересното е колега , че пали от четвърт оборот, не тресе двигателя или някакви други такиви проблеми. Сутри с първото завъртане си пали , леко пропушва бял дим и това е, но има леко нарушена динамика при шофиране- бавно ускорява като обикновен дизел
Коментар
-
Винаги ремонта излиза по-скъп отколкото струва помпа втора ръка.Само че аз в случая не нося никаква отговорност за това какво е състоянието на "новата помпа".Как и колко ще работи е в компетенцията на всевишния :D ,а риска си е твой.Аз винаги съм препоръчвал ремонта на ГНП-то,щото после забравяш за грижите.Все пак паричките са си твой и ти сам решаваш на кой да ги дадеш,за помпа втора употреба(ти си имаш такава) или да се ремонтира твоята.Когато узрееш с намерението си и евентуално ако все още те интересува кое колко ще го коментираме на лични. Поздрави!!!
Коментар
-
Благодаря за съветите колеги. Проблема го решихме оказа се, че всички възможни уплътнения и и гарнитурки бяха сдали фронта. Но благодарение на спешната намеса на Вася Спасов, майстор на ГНП и дюзи от село Главиница и едно стабилно рамо от страна на сервиза на Коцето / в гаражите до гробищата на Пазарджик/, вече мареята лети по пътя.ФИАТ МАРЕА 1,9ТД
Коментар
-
Колега и при мен днес се появи същия проблем. Карам си аз из града и изведнъж ми замирисва на нафта. Гледам в огледалото, диря след мен. Спирам и като погледнах под колата за няколко секунди стана локва.Проверих всички маркучи, които влизат и излизат от помпата но от никъде няма теч. Когато запаля започва да тече някъде под помпата но немога да разбера от къде. Има ли други маркучи с нафта под тази помпа които да ми правят тази мизерия? Или да са за смяна както и при колегата гарнитурите?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар