Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на нафта по задната част на двигателя, някaкви идеи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на нафта по задната част на двигателя, някaкви идеи?

    Колеги, днес забелязах при тръгване едно странно петно под колата. Оказа се, че е нафта, която незнайно от къде се стича отзад по двигателя. Проверих ГНП- то/Лукас/ има съвсем леко овлажняване на заната страна откъм купето на една голяма гайка, но според мен не е достатъчно за този теч, който се получава? Моля помогнете с идеи от къде може да е? Yellow_Flash_Colorz_PDT_33 5
    ФИАТ МАРЕА 1,9ТД

    #2
    За съжаление в момента няма и канал на който да я кача и съм в патово положение. И ако някой може да ми каже как може да се спре лекото сълзене от тази гайкаили там каквото е на ГНП-то?
    ФИАТ МАРЕА 1,9ТД

    Коментар


      #3
      тази гайка си протича системно т.е. не е само при теб и не е кой знае какъв проблем !Просто сменяш уплътнението и нямаш грижи !Няма да спре да тече докато не смениш "о" пръстена на гайката!
      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

      Коментар


        #4
        Колега а трябвали да се обезвъздушава ГНП- то след смяната на пръстенчето?
        ФИАТ МАРЕА 1,9ТД

        Коментар


          #5
          maxuel82 написа:
          тази гайка си протича системно т.е. не е само при теб и не е кой знае какъв проблем !Просто сменяш уплътнението и нямаш грижи !Няма да спре да тече докато не смениш "о" пръстена на гайката!
          Сиетемни течове нетрябва да има!!!

          Коментар


            #6
            kamen sholev написа:
            Колега а трябвали да се обезвъздушава ГНП- то след смяната на пръстенчето?
            Имам лоши новини за теб.В момента ГНП-то ти е бомба със закъснител.Въпреки че не ми става ясно от къде е точно теча и дали може нещо да се направи на място,то бъди сигурен че след време ще текне от другаде.Необходим е ремонт.Скоро ще почне трудно да палиш и т.н.Успех!!!

            Коментар


              #7
              интересното е колега , че пали от четвърт оборот, не тресе двигателя или някакви други такиви проблеми. Сутри с първото завъртане си пали , леко пропушва бял дим и това е, но има леко нарушена динамика при шофиране- бавно ускорява като обикновен дизел
              ФИАТ МАРЕА 1,9ТД

              Коментар


                #8
                kamen sholev написа:
                интересното е колега , че пали от четвърт оборот, не тресе двигателя или някакви други такиви проблеми. Сутри с първото завъртане си пали , леко пропушва бял дим и това е, но има леко нарушена динамика при шофиране- бавно ускорява като обикновен дизел
                Тук казваш че има проблеми и то не един,въпреки че пали леко поне за сега. Поздрави!!!

                Коментар


                  #9
                  Колега, би ли ме ориентирал с цените на семеринги, лагери и другите чаркове в ГНП-то, които трябва да се сменят? Искам да знам за да предценя, да ли не е по изгодно да взема втора ръка примерно? Предварително, благодаря!
                  ФИАТ МАРЕА 1,9ТД

                  Коментар


                    #10
                    Винаги ремонта излиза по-скъп отколкото струва помпа втора ръка.Само че аз в случая не нося никаква отговорност за това какво е състоянието на "новата помпа".Как и колко ще работи е в компетенцията на всевишния :D ,а риска си е твой.Аз винаги съм препоръчвал ремонта на ГНП-то,щото после забравяш за грижите.Все пак паричките са си твой и ти сам решаваш на кой да ги дадеш,за помпа втора употреба(ти си имаш такава) или да се ремонтира твоята.Когато узрееш с намерението си и евентуално ако все още те интересува кое колко ще го коментираме на лични. Поздрави!!!

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за съветите колеги. Проблема го решихме оказа се, че всички възможни уплътнения и и гарнитурки бяха сдали фронта. Но благодарение на спешната намеса на Вася Спасов, майстор на ГНП и дюзи от село Главиница и едно стабилно рамо от страна на сервиза на Коцето / в гаражите до гробищата на Пазарджик/, вече мареята лети по пътя.
                      ФИАТ МАРЕА 1,9ТД

                      Коментар


                        #12
                        Колега и при мен днес се появи същия проблем. Карам си аз из града и изведнъж ми замирисва на нафта. Гледам в огледалото, диря след мен. Спирам и като погледнах под колата за няколко секунди стана локва.Проверих всички маркучи, които влизат и излизат от помпата но от никъде няма теч. Когато запаля започва да тече някъде под помпата но немога да разбера от къде. Има ли други маркучи с нафта под тази помпа които да ми правят тази мизерия? Или да са за смяна както и при колегата гарнитурите?

                        Коментар


                          #13
                          Опрделено ти е за ремонт помпата!

                          Коментар


                            #14
                            Колега под помпата няма маркучи, със сигурност са ти заминали о- пръстенчета в ГНП-то, семерингчетата вътре, гарнитурата на капака, дано не са си заминали лагерите,че там са цифрите. Успех
                            ФИАТ МАРЕА 1,9ТД

                            Коментар


                              #15
                              И на мене ми протече гнп-то ,там където съм го маркирал под номер 11.Моля за решение на проблема
                              Прикачени файлове
                              FIAT MAREA 1.9TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X