Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с гориво нагнетателна помпа Браво JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Нещо се уплашиха майсторите и утре през деня ще сложат новия регулатор.ПП: Колегата JTD ни снабди с регулатор.
    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

    Коментар


      #47
      maskarata написа:
      Нещо се уплашиха майсторите и утре през деня ще сложат новия регулатор.ПП: Колегата JTD ни снабди с регулатор.
      Я че защо са се уплашели?За 10 минути съм го сложил! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #48
        Всичко са разкачили някакви скоби са счупили, абе луда работа. Утре на светло и топло ша го сложат. :D
        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

        Коментар


          #49
          maskarata написа:
          Всичко са разкачили някакви скоби са счупили, абе луда работа. Утре на светло и топло ша го сложат. :D
          Ехххх тези сервизи(МаЙсТорИ)!
          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

          Коментар


            #50
            maskarata написа:
            Всичко са разкачили някакви скоби са счупили, абе луда работа. Утре на светло и топло ша го сложат. :D
            А гледай какво ще стане като извадят стария регулатор и остане зеления уплътнителен пръстен вътре, защото сигурно не знаят какво да гледат като извадят стария регулатор. Тогава става интересното, сега е още рано за кеф, гледай сеира малко по-късно. Поне колата не е твоя :D
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #51
              Стария регулатор е изваден и са го тествали по някакъв начин, установено е че не работи. А "майстори" са си те самите.
              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

              Коментар


                #52
                maskarata написа:
                Стария регулатор е изваден и са го тествали по някакъв начин, установено е че не работи. А "майстори" са си те самите.
                Чудно ми е с какво? Освен да са го замервали с мултицет нещо!?
                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                Коментар


                  #53
                  BO написа:
                  maskarata написа:
                  Всичко са разкачили някакви скоби са счупили, абе луда работа. Утре на светло и топло ша го сложат. :D
                  А гледай какво ще стане като извадят стария регулатор и остане зеления уплътнителен пръстен вътре, защото сигурно не знаят какво да гледат като извадят стария регулатор. Тогава става интересното, сега е още рано за кеф, гледай сеира малко по-късно. Поне колата не е твоя :D
                  Това найстина е кофти! Дано са го извадили с О пръстена!Ще стане голям филм,ако започнат да вкарват другия а пръстена е останал вътре!
                  ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                  Коментар


                    #54
                    J T D написа:
                    maskarata написа:
                    Стария регулатор е изваден и са го тествали по някакъв начин, установено е че не работи. А "майстори" са си те самите.
                    Чудно ми е с какво? Освен да са го замервали с мултицет нещо!?
                    Изваден,освен с мултицет с друго няма.Не вярвам да имат устройство за тест в динамичен режим.Редно е да показва 3-3,5 ома.

                    Коментар


                      #55
                      Stefan Hadjov написа:
                      Изваден,освен с мултицет с друго няма.Не вярвам да имат устройство за тест в динамичен режим.Редно е да показва 3-3,5 ома.
                      Важното е да се зглоби и запали,другото......!
                      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                      Коментар


                        #56
                        Не са го тествали собственоръчно, а са го занесли на компетентни хора, които са установили повредата.
                        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                        Коментар


                          #57
                          Хайде колега дай инфо че имам абсолютно същия проблем.И аз смених регулатора с 2 ра ръка оправи се колата за 20 дни и пак се същото стана майстора каза че причината е в не савпадащият номер на регулатора с моя явно има значение, незнам с този дет го взех не иска да запали вече или много трудно с 1 мин вартене сложих стария и пали веднага и си кара само гасне на пълна газ над 3 600 оборота...опа пак почна да гасне и на празен ход.Колегата Аирфан мисли че е помпа и направо се чуда помпа с регулатор или само регулатор да взема нов .......надявам се не е против правилата да пиша тук понеже се отнася за същия проблем.
                          Kaрам разумно...от време на време.

                          Коментар


                            #58
                            ninjata написа:
                            Хайде колега дай инфо че имам абсолютно същия проблем.И аз смених регулатора с 2 ра ръка оправи се колата за 20 дни и пак се същото стана майстора каза че причината е в не савпадащият номер на регулатора с моя явно има значение, незнам с този дет го взех не иска да запали вече или много трудно с 1 мин вартене сложих стария и пали веднага и си кара само гасне на пълна газ над 3 600 оборота...опа пак почна да гасне и на празен ход.Колегата Аирфан мисли че е помпа и направо се чуда помпа с регулатор или само регулатор да взема нов .......надявам се не е против правилата да пиша тук понеже се отнася за същия проблем.
                            Taka както го обясняваш си готов за помпа.

                            Коментар


                              #59
                              Не съм съгласен за помпа.Помпата е последното нещо което може да се случи.Има начин как да я изпитам дали и колко вдига също така и дали задържа регулатора.

                              Коментар


                                #60
                                Аз не мога да разбера ако е помпата вдигали прекалено високо налягане за да гасне.....нали все пак тя е за високо налягане би трябвало този регулатор да си варши работата или тя влиза в някакви много високи стоиности и го прецаква.На диагностика показваше на празните обороти стоиности от 290 до 304 но ги менеше ...триабва ли да задаржа налиагането на 1 позиция,примерно 300 бара и дали именно този регулатор определя баровете.Чакам специалистите да кажат,,
                                Kaрам разумно...от време на време.

                                Коментар

                                Working...
                                X