Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с гориво нагнетателна помпа Браво JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Stefan Hadjov написа:
    Добре де,може и да си прав,но трябва измервания и да се елиминират едно по едно съмненията.Да измери какво налягане идва от филтъра при стартиране,така ще елиминира подкачваща помпа и филтър.Писах вече ,да провери има ли на датчика за налягането на рейла поне 1 волт при стартиране.Да провери има ли при стартиране необичайно голямо количество обратна нафта от дюзите и т.н.То ако има няма да му даде 1 волт,но ще се разбере къде е причината.Само с гадаене в постовете няма да стане.
    Според мен си прав,няма смисъл да го обсъждаме вече!Каквото казахме,казахме!п.п До като не се види колата,няма смисъл да гадаем!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #32
      Развитие по случая - пича се отказа от помощта на форума и реши да кара колата при майстор. Може би утре или в други ден ще има новини и ще пиша какво е станало.
      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

      Коментар


        #33
        Нормално, като се стигне до мултимери, разкачане и прочие, повечето се шашкат.Ще чакаме новини.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          Прясно, прясно. Ако съм пропуснал нещо и някой го забележи да казва докато колата е тук.
          Прикачени файлове
          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

          Коментар


            #35
            Мен не ме задоволяват тези снимки.От тях не става ясно защо се трупа тази грешка.Така и не си снимал какво е налягането при старт и как се променя и за колко време с развъртането на мотора.

            Коментар


              #36
              Мамка му как съм го пропуснал. Сега като се върна и прочета първите постове видях, че сте го написали поне на 2 места.
              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

              Коментар


                #37
                maskarata написа:
                Мамка му как съм го пропуснал. Сега като се върна и прочета първите постове видях, че сте го написали поне на 2 места.
                Именно! п.п Ако можеш дори както ти написъхме в предните постове:опиши как се променя стойноста от 3-а позиция на снимките(Fuel Pressure Regulator) в % на празен ход и при рязко натиснат педал на газта?
                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                Коментар


                  #38
                  Добре де хайде някой да ми обясни точно кои параметри да гледам и как да ги следя по време на 10 секундното развъртане на мотора. За втори или трети път се хващам да правя диагностика, а дизелите са ми тъмна индия. Колегите които предложиха помощ на място ще имат ли свободно време да погледнат и те?
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    #39
                    specialista написа:
                    Мен не ме задоволяват тези снимки.От тях не става ясно защо се трупа тази грешка.Така и не си снимал какво е налягането при старт и как се променя и за колко време с развъртането на мотора.
                    И не само, за това е по добре клип да направи и да го качи!
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      #40
                      Как е запалена колата за да даде тези резултати.На стартер,теглене.Данните за регулатора са занижени,но подържа налягане горе долу нормално.Къде е измерването на МАФ-а?Въобще оскъдна диагностика.Единствено се вижда че ЕЖР-а е добре.Данните за Бароналягането са нереални.

                      Коментар


                        #41
                        Направи теста с дюзите за да отстраним поне тях като проблем. Няма да си първият който не може да запали и при рязко подаване на газ да гасне от дюза.

                        Коментар


                          #42
                          chaveto написа:
                          Направи теста с дюзите за да отстраним поне тях като проблем. Няма да си първият който не може да запали и при рязко подаване на газ да гасне от дюза.
                          Много ме съмнява да е от дюза!
                          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                          Коментар


                            #43
                            maskarata написа:
                            Добре де хайде някой да ми обясни точно кои параметри да гледам и как да ги следя по време на 10 секундното развъртане на мотора. За втори или трети път се хващам да правя диагностика, а дизелите са ми тъмна индия. Колегите които предложиха помощ на място ще имат ли свободно време да погледнат и те?
                            Нещо съм испуснал този пост! :D Казвай кога и къде,само да е след 17ч!
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              #44
                              Аз мога след 18 часа.Оборотите ми се виждат леко занижени на празен ход.

                              Коментар


                                #45
                                Чакаме пресни новини от автора на темата!
                                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                                Коментар

                                Working...
                                X