Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с гориво нагнетателна помпа Браво JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    specialista написа:
    Стига сте си чесали езиците тук във форума ами вземете и извършете няколко измервания зада се локализира проблема.От ясно по-ясно е че налягането е ниско,защо е въпроса.Като жокер при трудно такова палене ползвай старт спрей,помага за допълнително равъртане на мотора и по тоя начин улеснява вдигането на налягане и паленето.Това да се ползва само в екстрени ситуации (в никакъв случай не е решение на проблема).Успех!!! п.с.При Христо в магазина регулатора е на 240 лв. нов!
    Работата е там,че колата не е в ПЛД за да е погледнем и локализираме проблема!Но според мен работата е на Регулатор за налягане на горивото,но не изключвам като вариант,че и помпата за високото налягане е заминала!При трудно палене на старатер за мен си е регулатор!Колегата да се обади,ще му услужа с работещ регулатор за проба!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #17
      maskarata написа:
      Значи да поясня не е моя колата и не на разположение в момента надявам се следобед пак да ми я докарат за да я качим на компа. И топла и студена почти е невъзможно да се запали, при дърпане пали веднага. След като запали трябва да се кара с постепенно натискане на педала, при рязко натискане веднага забива муцуната и изгасва.
      Закачи я с визата когато можеш и ни сподели промяната на регулатора в %!При подаване на газ каква е промяната!?
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #18
        Колата е в Пловдив, но аз не съм Пловдив. Преди малко се чух с пича и не е успял да я запали. За сега се отлага теста, но при първа възможност ще постна снимки от тестовете.ПП: Василе ако четеш вземи си направи регистрация и пиши ти, както виждаш колегите са доста отзивчиви.
        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

        Коментар


          #19
          J T D написа:
          specialista написа:
          Стига сте си чесали езиците тук във форума ами вземете и извършете няколко измервания зада се локализира проблема.От ясно по-ясно е че налягането е ниско,защо е въпроса.Като жокер при трудно такова палене ползвай старт спрей,помага за допълнително равъртане на мотора и по тоя начин улеснява вдигането на налягане и паленето.Това да се ползва само в екстрени ситуации (в никакъв случай не е решение на проблема).Успех!!! п.с.При Христо в магазина регулатора е на 240 лв. нов!
          Работата е там,че колата не е в ПЛД за да е погледнем и локализираме проблема!Но според мен работата е на Регулатор за налягане на горивото,но не изключвам като вариант,че и помпата за високото налягане е заминала!При трудно палене на старатер за мен си е регулатор!Колегата да се обади,ще му услужа с работещ регулатор за проба!
          А защо при теглене пали веднага със същия регулатор??

          Коментар


            #20
            maskarata написа:
            Колата е в Пловдив, но аз не съм Пловдив. Преди малко се чух с пича и не е успял да я запали. За сега се отлага теста, но при първа възможност ще постна снимки от тестовете.ПП: Василе ако четеш вземи си направи регистрация и пиши ти, както виждаш колегите са доста отзивчиви.
            Ми говори с него и да се срещнем и да е погледнем!Има и други колеги от ПЛД,който ще са навити да помагат!п.п Жорка,навит ли си?
            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

            Коментар


              #21
              Stefan Hadjov написа:
              J T D написа:
              specialista написа:
              Стига сте си чесали езиците тук във форума ами вземете и извършете няколко измервания зада се локализира проблема.От ясно по-ясно е че налягането е ниско,защо е въпроса.Като жокер при трудно такова палене ползвай старт спрей,помага за допълнително равъртане на мотора и по тоя начин улеснява вдигането на налягане и паленето.Това да се ползва само в екстрени ситуации (в никакъв случай не е решение на проблема).Успех!!! п.с.При Христо в магазина регулатора е на 240 лв. нов!
              Работата е там,че колата не е в ПЛД за да е погледнем и локализираме проблема!Но според мен работата е на Регулатор за налягане на горивото,но не изключвам като вариант,че и помпата за високото налягане е заминала!При трудно палене на старатер за мен си е регулатор!Колегата да се обади,ще му услужа с работещ регулатор за проба!
              А защо при теглене пали веднага със същия регулатор??
              Никва идея!Спред мен трябва да се види,така и да гадаем.......Казвам,че според мен е регулатор!
              ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

              Коментар


                #22
                J T D написа:
                Stefan Hadjov написа:
                J T D написа:
                specialista написа:
                Стига сте си чесали езиците тук във форума ами вземете и извършете няколко измервания зада се локализира проблема.От ясно по-ясно е че налягането е ниско,защо е въпроса.Като жокер при трудно такова палене ползвай старт спрей,помага за допълнително равъртане на мотора и по тоя начин улеснява вдигането на налягане и паленето.Това да се ползва само в екстрени ситуации (в никакъв случай не е решение на проблема).Успех!!! п.с.При Христо в магазина регулатора е на 240 лв. нов!
                Работата е там,че колата не е в ПЛД за да е погледнем и локализираме проблема!Но според мен работата е на Регулатор за налягане на горивото,но не изключвам като вариант,че и помпата за високото налягане е заминала!При трудно палене на старатер за мен си е регулатор!Колегата да се обади,ще му услужа с работещ регулатор за проба!
                А защо при теглене пали веднага със същия регулатор??
                Никва идея!Спред мен трябва да се види,така и да гадаем.......Казвам,че според мен е регулатор!
                А според мене е Помпа.

                Коментар


                  #23
                  Stefan Hadjov написа:
                  А според мене е Помпа.
                  Стефане по горе написах същото,незнам дали си прочел всичко!
                  J T D написа:
                  Но според мен работата е на Регулатор за налягане на горивото,но не изключвам като вариант,че и помпата за високото налягане е заминала!
                  ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                  Коментар


                    #24
                    От мен няма проблем, след 18 часа мога да съдействам.

                    Коментар


                      #25
                      Колеги благодаря, ще говоря с пича и утре ще пиша.
                      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                      Коментар


                        #26
                        Твърдо залагам на регулатор без да съм я преглеждал.Сложете на колата изправен такъв и пробвайте.Защо пали на дърпане ли питате? Ами оборотите се повишават в пъти от тези на въртене от стартер.Където и де е пропуска (дюза,регулатор или ГНП) ,помпата успява да вдигне налягане и старта се осъществява.Тази радиално бутална помпа много трудно може да излезе от строя(е не е невъзможно все пак).Щом от дюзите в посока към излишното няма пропуск сменете регулатора.Ако беше при мен колата щях да го докажа досега сто пъти,всъщност какво то и да и е щах да го хвана.Направил съм си инструменти за целта да мога бързо и лесно да докажа на себе си къде е проблема.Клиента това не го интересува.Той иска палеща кола,а аз трябва да знам и да мога да открия най-лесно проблема.Поздрави от затрупупания със сняг на 08.03.2010г. Ямбол!!!

                        Коментар


                          #27
                          specialista написа:
                          Защо пали на дърпане ли питате? Ами оборотите се повишават в пъти от тези на въртене от стартер.Където и де е пропуска (дюза,регулатор или ГНП) ,помпата успява да вдигне налягане и старта се осъществява.
                          Mного точно разсъждение.Точно за това пали с дърпане веднага.Само че след като запали,казват че не можело да се изфорсира на място и има стремеж към загасване.И точно поради това имам съмнение в помпата.Стремежа за загасване при натоварване подсказва липса на достатъчно гориво.

                          Коментар


                            #28
                            Stefan Hadjov написа:
                            specialista написа:
                            Защо пали на дърпане ли питате? Ами оборотите се повишават в пъти от тези на въртене от стартер.Където и де е пропуска (дюза,регулатор или ГНП) ,помпата успява да вдигне налягане и старта се осъществява.
                            Mного точно разсъждение.Точно за това пали с дърпане веднага.Само че след като запали,казват че не можело да се изфорсира на място и има стремеж към загасване.И точно поради това имам съмнение в помпата.Стремежа за загасване при натоварване подсказва липса на достатъчно гориво.
                            Стефане пак ще го напиша:съмняваме регулатора ,но не изключвам и помпата за високото налягане!Логично е след като колата касне след като е запалена,възможно е и да е задръстен горивен филтър!Казвам само,че е възможно.През нета няма как да погледна колата!
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              #29
                              Тя си гасне от налягане, но може да са куп неща. В горният пост пише горивен филтър, също така може и помпата в резервоара да не дава достатъчно. Макар, че се губи логиката за паленето, по скоро ако е филтър или помпа в резервоара би гаснала при по високи обороти. Иска си преглед при доктор.

                              Коментар


                                #30
                                J T D написа:
                                Stefan Hadjov написа:
                                specialista написа:
                                Защо пали на дърпане ли питате? Ами оборотите се повишават в пъти от тези на въртене от стартер.Където и де е пропуска (дюза,регулатор или ГНП) ,помпата успява да вдигне налягане и старта се осъществява.
                                Mного точно разсъждение.Точно за това пали с дърпане веднага.Само че след като запали,казват че не можело да се изфорсира на място и има стремеж към загасване.И точно поради това имам съмнение в помпата.Стремежа за загасване при натоварване подсказва липса на достатъчно гориво.
                                Стефане пак ще го напиша:съмняваме регулатора ,но не изключвам и помпата за високото налягане!Логично е след като колата касне след като е запалена,възможно е и да е задръстен горивен филтър!Казвам само,че е възможно.През нета няма как да погледна колата!
                                Добре де,може и да си прав,но трябва измервания и да се елиминират едно по едно съмненията.Да измери какво налягане идва от филтъра при стартиране,така ще елиминира подкачваща помпа и филтър.Писах вече ,да провери има ли на датчика за налягането на рейла поне 1 волт при стартиране.Да провери има ли при стартиране необичайно голямо количество обратна нафта от дюзите и т.н.То ако има няма да му даде 1 волт,но ще се разбере къде е причината.Само с гадаене в постовете няма да стане.

                                Коментар

                                Working...
                                X