Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при старт на JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Оги,нямам свещи за подгряване на антифриза.Мерих при току що запален двигател сутринта.Мога да сменя акумолатора с този на баща ми и да видя какво е положението.От опит глава не боли.Този уикенд ще си ходя на "село" и ще поработя по-сериозно по проблема.

    Коментар


      #32
      М/у другото - болен съм и не съм излизал от сряда никъде освен на лекар, и нямам възможност да направя онова което ти бях обещал.

      Коментар


        #33
        ogi28b написа:
        М/у другото - болен съм и не съм излизал от сряда никъде освен на лекар, и нямам възможност да направя онова което ти бях обещал.
        Нямаш грижи. И аз съм болен.Мъча се ама трее се работи.Бързо оздравяване. :P

        Коментар


          #34
          Значи вече е 100% сигурно че е от клемореда.Направих още няколко замервания.На кафевия кабел си има 12В на изключен мотор.Като дам на контакт стават 10.5В и като завъртя падат до 7.5В и после си стават 13.2В работейки.Добре ще се купува нов клеморед.Обаче имам няколко питания за махането на стария.Първо с какъв инструмент се отвиват странните болтове които държат клемореда(на снимката).Второ ще мога ли да махна патрона+пластмасовия държач и буксата към имобилайзера(черния кабел,който идва от патрона и отива в fiat code централата).Ако трябва да вадя буксата от самата централа лошо.Аз даже не я виждам.Забутана е навътре към моторния отсек,под волана.

          Коментар


            #35
            janyboy написа:
            Значи вече е 100% сигурно че е от клемореда.Направих още няколко замервания.На кафевия кабел си има 12В на изключен мотор.Като дам на контакт стават 10.5В и като завъртя падат до 7.5В и после си стават 13.2В работейки.Добре ще се купува нов клеморед.Обаче имам няколко питания за махането на стария.Първо с какъв инструмент се отвиват странните болтове които държат клемореда(на снимката).Второ ще мога ли да махна патрона+пластмасовия държач и буксата към имобилайзера(черния кабел,който идва от патрона и отива в fiat code централата).Ако трябва да вадя буксата от самата централа лошо.Аз даже не я виждам.Забутана е навътре към моторния отсек,под волана.
            1.Работищ с откачен акумулатор.2.Странните болтове са направени странни за да не може да ги развие всеки който пожелае, и по този начин да има достъп до патрона.Главите им са прекъснати след фабрично завиване.Отстраняват се чрез център в средата и разпробиване с бормашина с по голяма боргия до падане на конусната глава.Малко играчка,но то това е била целта.3.Куплунга с проводниците се вади безпроблемно.Ако някой проводник чак толкова много те затруднява го резваш с резачката и след края на работата- спойка с калай и изолация.

            Коментар


              #36
              1 Отстраняват се с чук и секач, но не да ги отсечеш ами да ги развиеш. Тръгнат ли веднъж после на ръка ще се отвие.2 зарязваш го да го направиш за отверка ако има място от къде да се бръкне, натам ти е ясно.3 заваряваш им по една гайка, не препоръчителен вариант за да не запалиш колата Ако решиш да ги раз пробиваш поне си купи лява бургия, има вероятност да се развие докато го пробиваш.
              Значи вече е 100% сигурно че е от клемореда.Направих още няколко замервания.На кафевия кабел си има 12В на изключен мотор.Като дам на контакт стават 10.5В и като завъртя падат до 7.5В и после си стават 13.2В работейки.
              За да не купуваш залудо клеморед................ първо го дай на късо и виж дали и тогава ще има такъв пад на напрежението и чак тогава слагай диагноза на 100%

              Коментар


                #37
                Колеги,мерси за предложенията.Разпробиването отпада.Не ми се ще да разпробивам,пък и няма място да мушна бургия там.Съвета на @chaveto ми харесва.Мисля да направя срез със секач и ножовка и да ги отвия с права отверка.Ама единият болт е малко забутан и няма място за манипулации, та не знам А веднъж като ги извадя ще си сложа нормални болтове там.Притеснява ме малко и ваденето на антената на имо-то и буксата към нея и самия патрон.Никой ли не е сменял клеморед до сега,колеги?Ако имате още някакви жокерчета,моля да споделите.Мерси.

                Коментар


                  #38
                  Щом не ти харесва разпробиването,хващай секача и чука и действай.............Лично на мене тези два инструмента са ми най-противните.

                  Коментар


                    #39
                    Stefan Hadjov написа:
                    Щом не ти харесва разпробиването,хващай секача и чука и действай.............Лично на мене тези два инструмента са ми най-противните.
                    Колега тези два инструмента + вълшебната думичка правят чудеса

                    Коментар


                      #40
                      chaveto написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      Щом не ти харесва разпробиването,хващай секача и чука и действай.............Лично на мене тези два инструмента са ми най-противните.
                      Колега тези два инструмента + вълшебната думичка правят чудеса
                      Знам,за тези които не разполагат с други инструменти наистина са чудеса.

                      Коментар


                        #41
                        Няма заместител на чука и секача. Вместо чук може да се ползва нещо друго, същото е и със секача...................Смешно е да казваш
                        Знам,за тези които не разполагат с други инструменти наистина са чудеса.
                        Специално по темата искам да ти кажа, че тези два болта се развиват с въпросните инструменти за минута време. Хайде ти кажи със специализираните си инструменти за колко време ще ги отстраниш По някой път в заяждането си ставаш смешен.

                        Коментар


                          #42
                          chaveto написа:
                          Няма заместител на чука и секача. Вместо чук може да се ползва нещо друго, същото е и със секача...................Смешно е да казваш
                          Знам,за тези които не разполагат с други инструменти наистина са чудеса.
                          Специално по темата искам да ти кажа, че тези два болта се развиват с въпросните инструменти за минута време. Хайде ти кажи със специализираните си инструменти за колко време ще ги отстраниш По някой път в заяждането си ставаш смешен.
                          Не го приемай като заяждане,защото е далеч от това определемие.Просто разлика в подхода който имаме при подобни случаи е много различен.Лично аз не мога да си представя да ползвам секач и чук за някаква дейност по арматурното табло на дадена кола.Винаги бих използвал друг метод за да се справя с проблема.Това че за теб едно нещо е нормално и правилно,то не значи че за друг е същото.Просто разлика в ценностните ни системи.Това е причината,а не заяждане.

                          Коментар


                            #43
                            Колеги,не се карайте.Всеки си има предпочитания.Тук става въпрос да се намери оптимален вариянт с какво и по какъв начин да се свърши работа имайки в предвид мястото за работа.Тъй като е доста тясничко и забутано не са много вариянтите.Тези болтове трябва да се отвият а не да се разрушат.Нали после трябва да се сложат нови такива.Въобще не е толкова лесно както казвате и двамата,поне за мен.И не е работа за 2 минути.Не видях да има предложения за махането на антената и патрона.Някакви идеи?Питам защото искам като си купя нов клеморед и да кажем се справя с болтовете да не зависна на изваждането на патрона и антената и ко правим тогава.Клеморедът се продава без патрон,без носача на антената и без блока за буксите отзад.Така че всичките тези неща трябва да се махнат от стария клеморед и да се сложат на новия преди закрепването му.

                            Коментар


                              #44
                              Ами то фирмата ги е направила така болтовете за да се затрудни максимално всеки който поиска да ги отвие.Ако се отвиваха лесно,значи не си е свършила добре работата по осигуряването.Никой не предлага да се разрушат болтовете а само главите им.След това стеблата се развиват на ръка.И без това след всичко, ще предстои да се ползват нови болтове.Дето толкова умуваш,до сега да си ги отстранил.Ползвай какъвто метод и инстументи пожелаеш,важното е да се свърши работа без неприятни последствия.

                              Коментар


                                #45
                                Хаджов,аз винаги умувам.Това ми е работата Плюс това съм още в етап проучване.Даже не съм си купил нов клеморед.

                                Коментар

                                Working...
                                X